Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Hva het dressen? Jeg har en Bilbao suit fra ricco vero, og en til jeg ikke husker navnet på.

5186232[/snapback]

 

Har ikke hentet den fra skredderen, men kan si så mye som at den var mørk, hadde vertikale skyggestriper og kostet 3400,-. To be continue. ;)

5186245[/snapback]

Vel da mistenker jeg at vi har samme dressen, godt valg ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde vært lettere å se buksa hvis du hadde bretta den ut. Likte skoene, men klarer ikke helt og se om de er svarte eller brune?

Fin farge på blazeren :)

5182555[/snapback]

 

Skoene er svarte med metall på tuppen :love:

IMG_2763.JPG

 

 

Buksen er lav i livet og smal ned mot føttene. Og forøvrig litt strechy..

IMG_2765.JPG

 

 

Må bare si at jeg digger de nye(?) logoene til Tiger

IMG_2766.JPG

 

 

Edit: Bildene funket dårlig

Endret av Hefla
Lenke til kommentar
Fett belte! Noen som vet om det er i salg i Oslo? Dvs, Tigerforretningen, Men Only o.l. ? Har forresten Tiger satt opp prisene på den nye kolleksjonen? Beltene deres har alltid kostet 599 sålenge jeg kan huske.

5189145[/snapback]

 

 

Nå har jeg ikke handlet klær i Oslo på en stund da jeg studerer i Bergen, men jeg ville bli særs overrasket dersom de ikke har det på Tigerbutikken... De har ihvertfall ikke satt opp prisen hos Companys i Bergen, der koster de fortsatt 599,-

Lenke til kommentar

Du har neppe krav på et nytt belte, Tiger har generelt dårlig kvalitet på beltene sine, dette er strengt tatt ikke voldsomt uvanlig eller noe en ikke kan forvente. Selvfølgelig er det latterlig at de ikke klarer å lage solid kvalitet, prisen er tross alt ikke så lav, men sånn er det nå (og det finnes betraktelig verre eksempler).

Lenke til kommentar
Du har neppe krav på et nytt belte, Tiger har generelt dårlig kvalitet på beltene sine, dette er strengt tatt ikke voldsomt uvanlig eller noe en ikke kan forvente. Selvfølgelig er det latterlig at de ikke klarer å lage solid kvalitet, prisen er tross alt ikke så lav, men sånn er det nå (og det finnes betraktelig verre eksempler).

5190155[/snapback]

 

Er det sånn at det holder seg penere og lenger hvis man smører inn med vaselin ca. hver måned?

Lenke til kommentar
Er det sånn at det holder seg penere og lenger hvis man smører inn med vaselin ca. hver måned?

5190257[/snapback]

I Tigers tilfelle er det dårlig produksjonsteknikk (beltet er laget i to lag, lagene sitter dårlig sammen) som forårsaker problemene, så det hjelper nok fint lite. Enkelte andre belter har godt av litt behandling, om vaselin er det ideele vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Du har neppe krav på et nytt belte, Tiger har generelt dårlig kvalitet på beltene sine, dette er strengt tatt ikke voldsomt uvanlig eller noe en ikke kan forvente. Selvfølgelig er det latterlig at de ikke klarer å lage solid kvalitet, prisen er tross alt ikke så lav, men sånn er det nå (og det finnes betraktelig verre eksempler).

5190155[/snapback]

 

Er det sånn at det holder seg penere og lenger hvis man smører inn med vaselin ca. hver måned?

5190257[/snapback]

 

Kjøpte de på Companys i Bergen... Kostet med 1800 hvis jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar

Da jeg kjøpte et Tigerbelte på Companys i Bergen, spurte jeg spesifikt om hvordan kvaliteten var på beltene. Fyren i butikken sa at kvaliteten skulle være helt OK, men at man burde prøve å behandle beltet pent og ikke bare røske det ut av buksa. Hvis jeg ikke var fornøyd skulle jeg komme tilbake med kvitteringen (dette sa han fordi jeg sa "hvis jeg ikke er fornøyd så kommer jeg tilbake til deg!!") :p

Lenke til kommentar
Hvilke butikker fører tiger i Trondheim? Jeg regner med at det er noen...

5193309[/snapback]

Begge Retro-butikkene (Thomas Angels gt. og Carl Johans gt.), Match Man, VIC og Mint fører vel Tiger. Ville sjekket ut førstnevnte da de som regel har best utvalg.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Hadde vært lettere å se buksa hvis du hadde bretta den ut. Likte skoene, men klarer ikke helt og se om de er svarte eller brune?

Fin farge på blazeren :)

5182555[/snapback]

...

Må bare si at jeg digger de nye(?) logoene til Tiger

IMG_2766.JPG

 

 

Edit: Bildene funket dårlig

5186375[/snapback]

 

Haha, den løven er prikk lik logoen til Pringle of Scotland...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...