spinkeljaevel Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Kjøpte denne på salg. Forslag til farger på skjorte/t-skjorte? Navy? Hvit eller riktig nyanse av rosa feks? Tror ikke navy vil se allverdens ut Rosa utgår ganske kraftig, da måtte jeg også hatt hvite Lacoste-sko og et tørkle på hodet. Men hvit er jeg med på Vel, nå er det ikke slik at du må ha hvite lacostesko og bandana for å ha på deg for eksempel denne skjorten, synes jeg da. Endret 19. juli 2011 av spinkeljaevel 3 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Noen som vet om man får betalt med paypal hos Charles Tyrwhitt? Har lyst på et nytt slips. http://www.ctshirts.co.uk/men%27s-ties/Black-Label-newbury-navy-textured-stripe-narrow-tie?q=gbpdefault||TS122NAV|||||||||||||&sortBy=Price%20%28Ascending%29&page=5 eller http://www.ctshirts.co.uk/men%27s-ties/Belford-navy-_and-pink-textured-stripe-narrow-tie?q=gbpdefault||TV018NPK|||||||||||||&ppp=101&sortBy=Price%20%28Ascending%29 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Det ser ikke slik ut. Du må nok frem med Visa eller Mastercard. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Pleier ikke Nelly å oppgi str på beltene? Står at man skal velge str, men det finnes ingen alternativer. Og det står heller ikke oppgitt noen str så vidt jeg kan se. Heter Zed Belt. Stress å linke med mob. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Det er størrelse på de beltene. Gjør deg selv en tjeneste og ikke kjøp det. 1 Lenke til kommentar
Teac Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Har bestilt noe klær og et par sko fra en amerikansk nettbutikk, men ser at jeg har fått tre forskjellige tracking numre. Noen som vet hvordan det går med tanke på at skal sendes videre med JetCarrier (fly). Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Dette er nok MTM eller made to measure. MTM er forkortelsen for made to measure... Lenke til kommentar
DBM Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Det er størrelse på de beltene. Gjør deg selv en tjeneste og ikke kjøp det. Jeg ser etter billige belter i andre farger enn sort, og da er det ikke veldig mye å velge i. Veldig begrenset budsjett nå. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Dette er nok MTM eller made to measure. MTM er forkortelsen for made to measure... Tror det var det han prøvde å få frem, formulert på en annen måte. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 http://malfordoflondon.com/preloved/411-zegna-for-dunhill-navy-blue-super-150s-blazer-jacket-.html Go or no go? Lenke til kommentar
DBM Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Haha, kundeservice'n hos Nelly er genial. Skrev at jeg ikke fant str og at det er vanskelig å handle hos dem. Jeg skulle se "under storlekar", skrev hun. Tusen takk! Bare ser etter belter andre steder, da. :!: Endret 22. juli 2011 av DBM Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Kaos i tigerstaden i dag gutter? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Var på Karl Johan når det smalt. Fy faen i helvete, jeg er redd. Heldigvis har jeg greid å komme meg hjem. Ruten på bygget jeg befant meg i ble blåst ut. Ringer fortsatt i ørene og kroppen skjelver lett. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Var på Karl Johan når det smalt. Fy faen i helvete, jeg er redd. Heldigvis har jeg greid å komme meg hjem. Ruten på bygget jeg befant meg i ble blåst ut. Ringer fortsatt i ørene og kroppen skjelver lett. Pingle. Jeg har kontor rett ved. Vinduene knuste, bygget ristet, men det var rett tilbake til lunchen da sjokket forsvant. Gotta move on. Lenke til kommentar
Populært innlegg Mchansern Skrevet 22. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 22. juli 2011 Like smakløs fra den kanten som alltid ser jeg. Men det var vel intet annet å vente, var det vel? 13 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Like smakløs fra den kanten som alltid ser jeg. Men det var vel intet annet å vente, var det vel? Det eneste som er smakløst her, er deg. Selv om jeg ikke har noen nasjonalfølelse til Norge, tror du jeg støtter terrosisme? Dust. 1 Lenke til kommentar
August. Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Var på Karl Johan når det smalt. Fy faen i helvete, jeg er redd. Heldigvis har jeg greid å komme meg hjem. Ruten på bygget jeg befant meg i ble blåst ut. Ringer fortsatt i ørene og kroppen skjelver lett. Pingle. Jeg har kontor rett ved. Vinduene knuste, bygget ristet, men det var rett tilbake til lunchen da sjokket forsvant. Gotta move on. Tøft!! Endret 22. juli 2011 av Jottnegen Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Var på Karl Johan når det smalt. Fy faen i helvete, jeg er redd. Heldigvis har jeg greid å komme meg hjem. Ruten på bygget jeg befant meg i ble blåst ut. Ringer fortsatt i ørene og kroppen skjelver lett. Pingle. Jeg har kontor rett ved. Vinduene knuste, bygget ristet, men det var rett tilbake til lunchen da sjokket forsvant. Gotta move on. Tøft!! Det var en spøk Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Var på Karl Johan når det smalt. Fy faen i helvete, jeg er redd. Heldigvis har jeg greid å komme meg hjem. Ruten på bygget jeg befant meg i ble blåst ut. Ringer fortsatt i ørene og kroppen skjelver lett. Pingle. Jeg har kontor rett ved. Vinduene knuste, bygget ristet, men det var rett tilbake til lunchen da sjokket forsvant. Gotta move on. Forventer du premie i posten? Du må takle at folk tar dette her forskjellig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå