Vamos Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 Hvilke sko bør jeg få inn før høsten til litt finere bruk? Ikke stivpyntet, men det eneste andre jeg har er sneakers. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 Hva med et par brogues i semsket skinn? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 Skreddersydd i posten fra hvor? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 Jeg får to skreddersydde kasjmirdresser i posten fra sør-øst Asia om et par uker. Var der nede og laget de, og sendte de med post hjem. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 Tok flere fittings da eller? Er skreddersydd det samme som bespoke? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 Tok flere fittings da eller? Tok 3 fittings for å få alt perfekt. Skreddersydd var feil ord av meg å bruke forresten. Dette er nok MTM eller made to measure. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 Målsøm heter det. 1 Lenke til kommentar
feggy Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 Bestilte et skopar fra ASOS forrige lørdag. Fikk melding: "WHEN CAN YOU EXPECT YOUR DELIVERY? Delivered on or before Monday 18 July 2011" Enda har jeg ikke fått pakkeseddel i posten og den har status som shipped. Er det noe jeg kan gjøre, bortsett fra å vente? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 Du kan ikke stole på leveringstiden til Asos. Som regel så tar det 7-14 dager Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 Hva med et par brogues i semsket skinn? Du har ikke noen anbefalinger, ebay f.eks? Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Selv bestilte jeg Herring Reading, men har ikke fått de enda. Du kan også holde utkikk på SF. Dukker stadig vekk opp fine sko til bra priser der. Edit: Hva tenker dere om grønne kordfløyelsbukser? Usikker på om jeg kan "pull it off". Endret 19. juli 2011 av ertestuing Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 F.eks dette? Er blank på området. Ser de akseptable ut? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 Kjøpte denne på salg. Forslag til farger på skjorte/t-skjorte? Navy? Kanskje en lys nyanse av gul. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Tror det kunne blitt fint med en brun piqué. Edit: Vamos, så greie ut de, men fikk litt bestefarfølelse av dem. Endret 19. juli 2011 av Haawy Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 F.eks dette? Er blank på området. Ser de akseptable ut? Absolutt akseptable og mer til! Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 Edit: Hva tenker dere om grønne kordfløyelsbukser? Usikker på om jeg kan "pull it off". Så lenge de har et smalt snitt sier jeg kjøp. Hvis de er helt rette blir det veldig bestefarete. Er selv på utkikk etter noe i brunt/rødt/grønt til høst/vinter. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 Hvis du ikke har noe imot at enkelte vil se på dem som litt gubbete så funker de nok. Sammenlign f eks disse båtskoene, som jeg synes er gubbete, med disse, som er ganske like et par jeg selv eier. Stilen er omtrent den samme, men det ene paret lyser "stilig" mens det andre paret lyser "pappa". Synes jeg ihvertfall. 2 Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 Kan ikke si at jeg synes skoene er noe spesielt gubbete. Er en forholdsvis slank modell. Blir som å si at brogues generelt er gubbete. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 Hadde en litt morsom situasjon her i sted: Jeg er i Roma, og hadde akkuat kjøpt meg et slips på en butikk som heter Marcello. Så skulle jeg gå over en vei, og da gikk jeg forbi en velkledd mann på en Vespa som sto og ventet. Jeg så på ham at han så på posen min, så så han opp på meg og ga meg et anerkjennende nikk 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå