SML Skrevet 17. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2011 Ahh, elektrogutt? jeg angret etter at jeg gikk elektro istedenfor studiespesialiserende selv, men fullførte andre år og tok allmenn påbygg istedenfor. Du sparer ett år, men må eventuelt ta opp noen fag da, men det er ikke noe spesielt mer arbeid. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2011 Militæret ville bare vært å sløse tid for min del. 5 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 17. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2011 Ingen som skal i militæret? dårlige greier... Jeg blir kanskje innkalt, så jeg må vente på at jeg kanskje får et brev i vinter om at jeg må inn. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2011 Det er korrekt, SML. Er nok kanskje lettere å gå ferdig 2. året Data & Elektronikk, og deretter ta påbygg. Har et annet alternativ også, og det er Befalskolen. Tror nemlig det er mulighet for å få generell studiekompetanse der. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 17. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2011 Ikke tjenestedyktig... Lenke til kommentar
Armador Skrevet 17. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg har gått befalsskolen, solid opplegg. Men du bør ønske å jobbe innenfor militæret. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg ble ikke innkalt til sesjon engang. Var flaks det, for jeg er definitivt tjenestedyktig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2011 Haters gonna hate, men jeg er rimelig sikker på at man kan løpe raskere i disse skoene. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg ble ikke innkalt til sesjon engang. Var flaks det, for jeg er definitivt tjenestedyktig. This. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2011 Sliter med å finne ut av om jeg skal takke ja til skoletilbud eller om jeg skal jobbe og reise/gjøre litt hva jeg vil og spare litt penger et år først.. Sett skoleplassen på vent 1 år og reis. 2 Lenke til kommentar
Blax Skrevet 18. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2011 Fikk min skreddersydde navy dress i posten i dag. Meget fin dress. Jeg fikk med en rosa og en lyseblå skjorte. Og et slips som var rosa. Jeg vil forhøre meg om hva dere synes er pent. Jeg lurer på å gå for et brunt slips sammen med lyseblå eller hvit skjorte. Det tror jeg ville vært pent mtp at jeg har brune dressko Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 18. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2011 Skreddersydd i posten? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 18. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) argh. la inn en bestilling på diverse treningsklær + sko fra nikestore. Bruker "buy for me" tjenesten til MyUs, så får jeg mail om at deres konto på nike er sperret :/ Noen som vet hvordan man kan få bestilt derfra? Endret 18. juli 2011 av Teac Lenke til kommentar
DBM Skrevet 18. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2011 Kjøpte denne på salg. Forslag til farger på skjorte/t-skjorte? Navy? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 18. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2011 Milanjo, hadde du erfaring med skredder i Drammen? Og noen som har et anslag på hvor mye det vil koste å sy inn beina på en bukse rundt leggene og legge den opp litt? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 18. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2011 Skreddersydd i posten? Ja HEHE Nei. Tok målene i Oslo Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 Kjøpte denne på salg. Forslag til farger på skjorte/t-skjorte? Navy? Hvit eller riktig nyanse av rosa feks? Tror ikke navy vil se allverdens ut Lenke til kommentar
DBM Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 Kjøpte denne på salg. Forslag til farger på skjorte/t-skjorte? Navy? Hvit eller riktig nyanse av rosa feks? Tror ikke navy vil se allverdens ut Rosa utgår ganske kraftig, da måtte jeg også hatt hvite Lacoste-sko og et tørkle på hodet. Men hvit er jeg med på Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 Hva med noe rødt? Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 Eller lila Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå