feggy Skrevet 16. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg trodde det samme, men gikk innpå samordnaopptak sine sider og sjekket. Der sto det at jeg hadde blitt tilbudt plass. Satser på at det er slik. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2011 Noen som har fått svar på søknad til studieplass? Ble undervannsteknologi på meg. Gleder meg stort til høsten! Blir lektor på uio, fikk svar nå. Woho Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 16. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2011 Kom inn på sisteønsket... Da blir det vel å ta opp fag i et år. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 16. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2011 Kom inn på BI - sivøk Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 16. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2011 Kom inn på medieproduksjon på Gjøvik, men er nr 4 på venteliste på musikkteknologi ved ntnu. Har fortsatt et lite håp om å komme inn der Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 16. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2011 Noen som har fått svar på søknad til studieplass? Ble undervannsteknologi på meg. Gleder meg stort til høsten! I Bergen? Skal selv ta fatt på 3. året der. Meget bra linje Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 16. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2011 Kom inn på medieproduksjon på Gjøvik, men er nr 4 på venteliste på musikkteknologi ved ntnu. Har fortsatt et lite håp om å komme inn der Hva, vil du ikke til den fantastiske byen min? Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 16. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2011 Neida, i det siste har jeg faktisk blitt enda mer positiv til å studere der. Problemet er at jeg må skaffe meg hybel. Også frykter jeg temperaturen på vinteren. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 16. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Dro på blazer jakt i dag, men det beste jeg kom over var en fin Moods of Norway dress på 50%. Vet at merket direkte er harry, men med en prislapp for 1,6k for dressjakken og 500 for buksa var prisen ganske grei. Hadde jo gått ann å kjøpt den for så å bruke dressjakken som blazer innimellom? Legger med fitpic av jakka, som jeg tok i butikken: Er det mulig å fjærne traktoren ved lommen? Ikke den som er sydd inn, men den i gull er bare en pins. Valgte uansett å se etter en blazer, da jeg egentlig ikke så etter dress, men blazer in the first place. Var på Follestad, men de hadde ingenting som passet desverre, må ha str 46. Kanskje noe på nettet eller andre butikker som kanskje har noe? Åpen for forslag! Budsjett på rundt 2k. Endret 16. juli 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 17. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2011 Neida, i det siste har jeg faktisk blitt enda mer positiv til å studere der. Problemet er at jeg må skaffe meg hybel. Også frykter jeg temperaturen på vinteren. Pff, du blir mann av å gå på Gjøvik, litt temperatur er bra for skrotten! Skolen går også for å være veldig bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2011 Speaking of utdanning: Jeg kom inn på skole i England, så det blir til at jeg flytter til Sunderland i september. Glær meg. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2011 Da begynner du mest sannsynlig med fetteren min, hvis han ikke tar et friår... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2011 Skal være lærling jeg. Føler for å jobbe mens jeg ordner meg R1, R2 og FY1 så jeg kan studere til å bli ingeniør/arkitekt. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 17. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2011 Speaking of utdanning: Jeg kom inn på skole i England, så det blir til at jeg flytter til Sunderland i september. Glær meg. Og jeg til southampton. Mba? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2011 Merker at jeg ikke helt savner den prosessen med å søke på skoleplass og slikt, var slitsomt og vanskelig å finne utav hva jeg ville bli. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 17. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2011 Sliter med å finne ut av om jeg skal takke ja til skoletilbud eller om jeg skal jobbe og reise/gjøre litt hva jeg vil og spare litt penger et år først.. Lenke til kommentar
SML Skrevet 17. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2011 Ingen som skal i militæret? dårlige greier... Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 17. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg skal! Om to år.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Om to år, ja Vipper i mellom å gå 1. året om igjen, Studiespesialiserende, eller gå for Data & Elektronikk. Endret 17. juli 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå