thrice Skrevet 15. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2011 Fjellhamar kan umulig være en by. Btw, kjøpte meg et par bestefarsskjorter fra HM hin dagen. Det er som pysj, bare respektabelt å gå med. Kunne bodd i disse badboysene her. Bestefarsskjorter? Henleys? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2011 Herregud da, alle må jo vite navn og avstand mellom hver eneste ting i Osloområdet, noe annet er uhørt. Oslo er jo verdens navle! Fjellhamar har lite med Oslo å gjøre. Jeg har bodd i Asker hele livet, og de få gangene jeg har hørt om Fjellhamar har jeg bare gått ut i fra at det er i nærheten av Hamar et sted... Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 15. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2011 Hei, jeg bor på østlandet og veit ikke hvor Fjellhamar ligger. Veit dog hvor Drøbak ligger, og kan ikke tenke meg at Fjellhamar også ligger nede ved skjøen utifra navnet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2011 Fjellhamar kan umulig være en by. Btw, kjøpte meg et par bestefarsskjorter fra HM hin dagen. Det er som pysj, bare respektabelt å gå med. Kunne bodd i disse badboysene her. Bestefarsskjorter? Henleys? Kjøpte en i hvit og en i svart. De så veldig merkelige ut på modellen, hadde jeg vært ham så ville jeg gått opp en størrelse. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 15. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2011 Herregud da, alle må jo vite navn og avstand mellom hver eneste ting i Osloområdet, noe annet er uhørt. Oslo er jo verdens navle! Norges navle i hvert fall, som Norges hovedstad. Poenget er at veldig mange burde vite at det ikke er to "nabobygder". Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) Har du hørt om "Lørenskog"? Hvis ja, vet du hvor Fjellhamar ligger. Er dette virkelig verdt å diskutere? Endret 15. juli 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 15. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2011 Jeg har hørt om Lørenskog, men aner ikke hvor Fjellhamar ligger av den grunn...Allmenn geografikunnskap mener jeg begrenser seg til de større byene i hver landsdel, elver, fjellkjeder og ett par fjorder, men "små" steder som Fjellhamar, Elverum, Setermoen eller Nordkjosbotn for den saks skyld er ikke akkurat noe jeg går rundt og forventer at alle skal holde styr på..Skjønt, google maps er ett greit hjelpemiddel Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2011 Kjøpte en i hvit og en i svart. De så veldig merkelige ut på modellen, hadde jeg vært ham så ville jeg gått opp en størrelse. Ah. Får kjøpe et par nye jeg også tenker jeg. Drøyt komfortable å slappe av i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 15. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2011 Det er vel ikke så rart at vi fra "disktrikts-norge" må vite om litt fler "bygder", som f.eks Fjellhamar enn dere som bor i store byer og ikke trenger å dra lengre enn trikken går for å få alt dere trenger Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 15. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2011 Wow, flaks at jeg snubla inn i verdens viktigste diskusjon her. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 15. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2011 Flaks du kom med et så flott og nyttig innspill da 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 15. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) Dro på blazer jakt i dag, men det beste jeg kom over var en fin Moods of Norway dress på 50%. Vet at merket direkte er harry, men med en prislapp for 1,6k for dressjakken og 500 for buksa var prisen ganske grei. Hadde jo gått ann å kjøpt den for så å bruke dressjakken som blazer innimellom? Legger med fitpic av jakka, som jeg tok i butikken: Endret 15. juli 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
August. Skrevet 15. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2011 Er ikke de laget av polyester? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 15. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2011 Er ikke de laget av polyester? Samma det vel, det er jo Moooooooods Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 15. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) Er ikke de laget av polyester? Samma det vel, det er jo Moooooooods Det at det er Mods er vel egentlig negativt, men på 50% kan man kanskje rettferdigjøre kjøpet, da det nesten ikke er logoflash hvis jeg tar bort traktoren på dressjakka. Se fitpic og fortell meg hva du synes. Endret 15. juli 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 15. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2011 Er ikke de laget av polyester? Samma det vel, det er jo Moooooooods Det at det er Mods er vel egentlig negativt, men på 50% kan man kanskje rettferdigjøre kjøpet, da det nesten ikke er logoflash hvis jeg tar bort traktoren på dressjakka. Se fitpic og fortell meg hva du synes. Jeg syns teksturen ser kjip ut, i tillegg bør du i det minste sørge for å legge den opp. Det jeg ikke helt skjønner er at når du i utgangspunktet var ute etter en blazer, og du tydeligvis hadde 2100,- å jobbe med, ikke klarte å finne noe bedre på feks Follestad. De har jo masse som ligger litt over dette på utsalgspris og nå er det jo salg. I tillegg er det nok bedre kvalitet på de også Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 16. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Fjellhamar kan umulig være en by. Btw, kjøpte meg et par bestefarsskjorter fra HM hin dagen. Det er som pysj, bare respektabelt å gå med. Kunne bodd i disse badboysene her. Henleys er skremmende digg å gå med nå om sommeren. Tror jeg må lø hjem noen nye henleys neste gang jeg er på HM. Endret 16. juli 2011 av Jude Quinn Lenke til kommentar
feggy Skrevet 16. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2011 Noen som har fått svar på søknad til studieplass? Ble undervannsteknologi på meg. Gleder meg stort til høsten! Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 16. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2011 Dro på blazer jakt i dag, men det beste jeg kom over var en fin Moods of Norway dress på 50%. Vet at merket direkte er harry, men med en prislapp for 1,6k for dressjakken og 500 for buksa var prisen ganske grei. Hadde jo gått ann å kjøpt den for så å bruke dressjakken som blazer innimellom? Legger med fitpic av jakka, som jeg tok i butikken: Er det mulig å fjærne traktoren ved lommen? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 16. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Noen som har fått svar på søknad til studieplass? Ble undervannsteknologi på meg. Gleder meg stort til høsten! Allerede? Kommer ikke svaret 20. juli? Endret 16. juli 2011 av henrik_s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå