PelsJakob Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Er det noen som vet noe om kvaliteten på disse: Classic Tongue Messenger Bag Jeg regner med at kvaliteten ikke er all verden, men det er jo alltid greit å vite på forhånd. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Vil tro (som alt annet bandmerch) ELENDIG. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Vil tro (som alt annet bandmerch) ELENDIG. 5170290[/snapback] Noe som er litt av sjarmen. Koselig å sy/stifte/sette sammen med sikkerhetsnål. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Comme des Garçons har laget en del Rolling Stones-saker, det er mulig de har noe som kunne falle i smak (selv finner jeg det grusomt). Jeg mistenker at prisen er en helt annen, men kvaliteten er til gjengjeld på topp. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Føler meg litt metal her jeg sitter med sorte Dolce bukser, sorte Gucci mokasiner, sort Gucci genser og Master of Puppets på min sorte iPod. 5169001[/snapback] Sort iPod?! *misunne* Jeg lette etter en iPod av den typen når jeg skulle skaffe men fant ikke, så gav meg med å ha en standard "hvit". Nå ser jo den snaxy ut, men folk ser rart på meg når det eneste som ikke er svart eller en mørk farge er iPoden som er knallhvit. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Comme des Garçons har laget en del Rolling Stones-saker, det er mulig de har noe som kunne falle i smak (selv finner jeg det grusomt). Jeg mistenker at prisen er en helt annen, men kvaliteten er til gjengjeld på topp.5170522[/snapback] Jeg mener å huske at jeg så disse tidligere i tråden. Det blir imidlertid litt for sært for min del å gå rundt i dress med fullt av Stones-logoer på. I utgangspunktet har jeg ikke så stor sans for band merchandise heller, men denne messenger-bagen med Stones-logo er omtrent akkurat det jeg har letet etter en stund. Stones-logoen er for så vidt bare en bonus i så måte. Du som har greie på dette, vet kanskje om hvor i Bergen man kan finne liknende messenger-bager i samme prisklasse (rundt 5–600)? (Helst enda billigere. ) Edit: Det sies at det skal være toll på klær; regnes en messenger bag som et klesplagg? Endret 18. november 2005 av PelsJakob Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Det nærmeste jeg har sett til den messengeren der er nok en på H&M, koster neppe stort, men jeg synes ikke den er noe videre pen. Nå ville jeg aldri funnet på å gå med den Rolling Stones-varianten heller, litt for mye militær-feeling for min del, i tillegg ser skulderremmen mest ut som et indianertelt. Du har rett i at det er 10,7% toll på CIF-verdien av tekstiler som blir tatt inn fra utenfor EØS-området, men jeg har ikke merket noe til det når jeg har fått forskjellige bager tidligere (merket gave, med korrekt verdi påskrevet – verdien har vært godt over alle grenser). Lenke til kommentar
haarod Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Har kjøpt meg to par bukser av merket Meltin' Pot. Noen som vet noe om dem? HVa synes dere om Nudie sin Slim Jim? Har tenkt å kjøpe den. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 HVa synes dere om Nudie sin Slim Jim? Har tenkt å kjøpe den. 5174761[/snapback] Selv har jeg noen par av akkurat denne modellen, og jeg trives utmerket godt med den Kan ha noe med at jeg ikke liker at buksene skal være store som flagg også da, men Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Vil tro (som alt annet bandmerch) ELENDIG. 5170290[/snapback] Noe som er litt av sjarmen. Koselig å sy/stifte/sette sammen med sikkerhetsnål. 5170506[/snapback] RV über alles? Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Det nærmeste jeg har sett til den messengeren der er nok en på H&M, koster neppe stort, men jeg synes ikke den er noe videre pen. Nå ville jeg aldri funnet på å gå med den Rolling Stones-varianten heller, litt for mye militær-feeling for min del, i tillegg ser skulderremmen mest ut som et indianertelt.5173284[/snapback] Jeg har i utgangspunktet ikke stor sans for militærgrønt jeg heller, men jeg tror de fleste farver kan se bra ut om man kombinerer dem på en god måte. Når det gjelder den nevnte bagen, ser jeg for meg at resultatet kan bli bra om man kombinerer den med brun skinnjakke og grønn-brunt skjerf. Reimen likte jeg faktisk, men det er godt mulig at jeg har litt spesiell smak. Da unngår jeg i det minste at alle andre går rundt i samme antrekk som meg. Så hvis du ser noen sprade rundt på Merino med Stones-bag, da vet du hvem det er. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Nye sko: Har ikke funnet disse i sort noen steder så jeg fikk noen til å kjøpe dem for meg i london. Var skikkelig tight fit, men de går seg nok til. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) De var kjempekule. Gratulerer Endret 20. november 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) takk De gamle begynte å bli litt slitte: Endret 20. november 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Nye sko: Har ikke funnet disse i sort noen steder så jeg fikk noen til å kjøpe dem for meg i london. Var skikkelig tight fit, men de går seg nok til. 5181702[/snapback] Kule de Hvis du lette etter dem i Norge, så finnes de altså her (i svart også). En kompis har nettopp de. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Utbyttet av gårsdagens shoppingtur: Jakke, sko, slips, belte, tskjorte, bukse og endel hudprodukter... Klærne fra Tiger og hudprodukter fra MakeUp Store. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Hadde vært lettere å se buksa hvis du hadde bretta den ut. Likte skoene, men klarer ikke helt og se om de er svarte eller brune? Fin farge på blazeren Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Da har jeg kjøpt inn ny dress. Utrolig hvor bra varer man faktisk kan få om man snoker litt i de (litt) lavere prisklassene. Jakke & bukse fra Ricco Vero Skjorte fra Tiger Slips fra T. Michael Belte fra Tiger Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Da har jeg kjøpt inn ny dress. Utrolig hvor bra varer man faktisk kan få om man snoker litt i de (litt) lavere prisklassene. Jakke & bukse fra Ricco Vero Skjorte fra Tiger Slips fra T. Michael Belte fra Tiger 5186200[/snapback] Hva het dressen? Jeg har en Bilbao suit fra ricco vero, og en til jeg ikke husker navnet på. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hva het dressen? Jeg har en Bilbao suit fra ricco vero, og en til jeg ikke husker navnet på. 5186232[/snapback] Har ikke hentet den fra skredderen, men kan si så mye som at den var mørk, hadde vertikale skyggestriper og kostet 3400,-. To be continue. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå