Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Føler meg litt metal her jeg sitter med sorte Dolce bukser, sorte Gucci mokasiner, sort Gucci genser og Master of Puppets på min sorte iPod. ;)

5169001[/snapback]

Sort iPod?! *misunne*

Jeg lette etter en iPod av den typen når jeg skulle skaffe men fant ikke, så gav meg med å ha en standard "hvit". Nå ser jo den snaxy ut, men folk ser rart på meg når det eneste som ikke er svart eller en mørk farge er iPoden som er knallhvit.

Lenke til kommentar
Comme des Garçons har laget en del Rolling Stones-saker, det er mulig de har noe som kunne falle i smak (selv finner jeg det grusomt). ;) Jeg mistenker at prisen er en helt annen, men kvaliteten er til gjengjeld på topp.

5170522[/snapback]

Jeg mener å huske at jeg så disse tidligere i tråden. Det blir imidlertid litt for sært for min del å gå rundt i dress med fullt av Stones-logoer på. I utgangspunktet har jeg ikke så stor sans for band merchandise heller, men denne messenger-bagen med Stones-logo er omtrent akkurat det jeg har letet etter en stund. Stones-logoen er for så vidt bare en bonus i så måte. Du som har greie på dette, vet kanskje om hvor i Bergen man kan finne liknende messenger-bager i samme prisklasse (rundt 5–600)? (Helst enda billigere. :))

 

Edit: Det sies at det skal være toll på klær; regnes en messenger bag som et klesplagg? :hmm:

Endret av PelsJakob
Lenke til kommentar

Det nærmeste jeg har sett til den messengeren der er nok en på H&M, koster neppe stort, men jeg synes ikke den er noe videre pen. Nå ville jeg aldri funnet på å gå med den Rolling Stones-varianten heller, litt for mye militær-feeling for min del, i tillegg ser skulderremmen mest ut som et indianertelt.

 

Du har rett i at det er 10,7% toll på CIF-verdien av tekstiler som blir tatt inn fra utenfor EØS-området, men jeg har ikke merket noe til det når jeg har fått forskjellige bager tidligere (merket gave, med korrekt verdi påskrevet – verdien har vært godt over alle grenser).

Lenke til kommentar
Det nærmeste jeg har sett til den messengeren der er nok en på H&M, koster neppe stort, men jeg synes ikke den er noe videre pen. Nå ville jeg aldri funnet på å gå med den Rolling Stones-varianten heller, litt for mye militær-feeling for min del, i tillegg ser skulderremmen mest ut som et indianertelt.

5173284[/snapback]

Jeg har i utgangspunktet ikke stor sans for militærgrønt jeg heller, men jeg tror de fleste farver kan se bra ut om man kombinerer dem på en god måte. Når det gjelder den nevnte bagen, ser jeg for meg at resultatet kan bli bra om man kombinerer den med brun skinnjakke og grønn-brunt skjerf. Reimen likte jeg faktisk, men det er godt mulig at jeg har litt spesiell smak. Da unngår jeg i det minste at alle andre går rundt i samme antrekk som meg. Så hvis du ser noen sprade rundt på Merino med Stones-bag, da vet du hvem det er. :)

Lenke til kommentar
Da har jeg kjøpt inn ny dress. Utrolig hvor bra varer man faktisk kan få om man snoker litt i de (litt) lavere prisklassene.

 

Jakke & bukse fra Ricco Vero

Skjorte fra Tiger

Slips fra T. Michael

Belte fra Tiger

5186200[/snapback]

Hva het dressen? Jeg har en Bilbao suit fra ricco vero, og en til jeg ikke husker navnet på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...