Winston Wolf Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Hva med å heller hjelpe han? "Nei." og sarkastiske svar er det nok av her fra før av. 7 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Noen som har noen anbefalninger til butikker i Syd-Frankrike (Nice eller Cannes) Er kjent med Faconnable og noen fler, men sikkert mange jeg ikke har fått med meg. Takker på forhånd Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Noen som vet hvor du kan få tak i klær som ligner på brukt av overklassen/aristokratene i for eksempel England? Fant ikke noen gode eksempler. Jeg ville satset på spesialistsjapper/internettbutikker, man finner neppe noe sånt andre steder. Søk f eks etter "steampunk clothing", "victorian clothing", osv og se hva du finner. Shrine of Hollywood burde kanskje være første stopp. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Noen som vet hvor du kan få tak i klær som ligner på brukt av overklassen/aristokratene i for eksempel England? Fant ikke noen gode eksempler. Jeg ville satset på spesialistsjapper/internettbutikker, man finner neppe noe sånt andre steder. Søk f eks etter "steampunk clothing", "victorian clothing", osv og se hva du finner. Shrine of Hollywood burde kanskje være første stopp. Fant ut at jeg ikke skal dra den så langt ut, men heller hente inspirasjon derfra. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Tidlig ute til Halloween? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Tips til de som liker utradisjonelle klær og vil delta i tråden: Still spørsmålet ditt, les svaret, forlat tråden så fort som mulig før thrice ser at du har postet. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Hey godtfolk. Hva er den kuleste capsen/stil på caps som dere vet om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) ^ Edit: Jeg synes enkle capser à la New Era (men uten logoen) ser greie ut også Endret 14. juli 2011 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Muhahahhaha. Jeg visste det! Jeg eieer! Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 14. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2011 Nei. Oj oj oj, sølvknapper fra Loro Piana jo! Takk for gode svar. Tidlig ute til Halloween? Inspirasjon fra gamledager er på langt nær i nærheten av noe Halloween kostyme. Tips til de som liker utradisjonelle klær og vil delta i tråden: Still spørsmålet ditt, les svaret, forlat tråden så fort som mulig før thrice ser at du har postet. Les svaret? Det er vel ikke lett det heller, når det er så mange ubrukelige trolls her, stor sjanse for at du aldri får noe som helst svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg ville satset på spesialistsjapper/internettbutikker, man finner neppe noe sånt andre steder. Søk f eks etter "steampunk clothing", "victorian clothing", osv og se hva du finner. Shrine of Hollywood burde kanskje være første stopp. Wow, bare wow. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 14. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2011 Går for denne blazeren hvis ingen andre vet om noe worth trying. Budsjettet mitt var jo egentlig på 1500 for en navy blazer, får bruke det på noe annet da. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 14. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2011 Går for denne blazeren hvis ingen andre vet om noe worth trying. Budsjettet mitt var jo egentlig på 1500 for en navy blazer, får bruke det på noe annet da. Den der så ikke ut som "worth trying" i mine øyne, så mer ut som en blazer for kvinner.. 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 14. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Går for denne blazeren hvis ingen andre vet om noe worth trying. Budsjettet mitt var jo egentlig på 1500 for en navy blazer, får bruke det på noe annet da. Den der så ikke ut som "worth trying" i mine øyne, så mer ut som en blazer for kvinner.. Søker etten en navy blaser, og den kommer i tre forskjellige farger. Så du på riktig farge da? Tipper du så på beige. Jeg sa at at jeg gikk for den navy blazeren hvis det ikke var noe andre som var worth trying... Endret 14. juli 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2011 ÆSJ, for en fit, og for et arbeid... 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 14. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2011 ÆSJ, for en fit, og for et arbeid... Såklart, har du noe annet å vise til da? Ingen som har giddi å komme med noen som helst av innspill. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2011 Hadde heller gått på dressmann enn å kjøpe den dritten der, og jeg hadde aldri i livet satt en fot i en dressmann-butikk. Stikk en tur på Follestad e.l, det er vel masse salg nå. 4 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2011 bers Og forresten, det er salg over alt nå. Du kan i det minste sjekke Gunnar Øye, Ferner, Follestad osv... 1 Lenke til kommentar
Armador Skrevet 15. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2011 Mye på salg på follestad i går hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå