thrice Skrevet 10. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2011 Jeg har brukt sorte chelsea boots fra alt mellom jeans til dress. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 10. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2011 Kjøper de nok ikke uansett, siden de jeg så på var polished. Blir fortere sprekker i skinnet og det ser ut som plastikk. Ikke verdt det selv om de er på tilbud. Lenke til kommentar
SML Skrevet 10. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2011 Jeg må gå med thrice her, har brukt mine til mer enn jeg trodde når jeg bestemte meg for å skaffe et par. Har dog ikke brukt det til dress da. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 11. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2011 Noen som har erfaringer med disse: http://www.miinto.no/p-1926-loake-chelsea-black? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2011 Syns chelsea boots er penere i brunt. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2011 Noen som har erfaringer med disse: http://www.miinto.no...-chelsea-black? Har prøvd dem ja, hvis du skal betale 2k for Chelsea boots, burde du gå for RM Williams. Btw, mine semska sko har blitt tørre, bruker suede protector, men hvordan får jeg pollert semska sko? Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 11. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2011 Polere semskede sko? Har jeg aldri hørt om. De skal bare børstes slik at du løfter opp "nappen". Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 11. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2011 Noen som har erfaringer med disse: http://www.miinto.no...-chelsea-black? Har prøvd dem ja, hvis du skal betale 2k for Chelsea boots, burde du gå for RM Williams. Hvor får jeg tak i det? Gjerne i Oslo eller på nett. Lenke til kommentar
August. Skrevet 11. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2011 Så vidt jeg vet så selger Agnar Hagen RM Williams, men der koster de oppimot 3000,- elns hvis jeg ikke husker feil (?) Å handle fra deres egen nettbutikk er vel det beste Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2011 Noen som har prøvd denne siden? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2011 @KongKake: En veninne har bestilt derifra før. (Den løsningen der du velger buksemodellog legger inn egne mål.) Hun mente de lagde dem litt større enn hun bestilte, spesielt i livet, men det er jo som med tailorstore o.l. - man må bestille et prøveplagg. God kvalitet på søm, stoffet var vel ikke like bra, men "stretchjeans"stoff er vel kanskje aldri det mest slitesterke uansett. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2011 Så vidt jeg vet så selger Agnar Hagen RM Williams, men der koster de oppimot 3000,- elns hvis jeg ikke husker feil (?) Å handle fra deres egen nettbutikk er vel det beste Jeg kjøpte fra bootsonline.com.au Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2011 Du kan prøve RM Williams hos Agnar Hagen i Oslo, deretter bestille de på boosonline.com. Der jeg bestilte de. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2011 NgZ: Aha, da høres jo siden grei ut. Jeg vil neppe bestille av stretch-stoff uansett, og prisen er jo ikke så dum heller. Får prøve ut siden en gang snart, siden jeg aldri finner jeans jeg er 100% fornøyd med. Hvordan var fraktprisen forresten? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2011 HUn er ikke tilgjengelig for kommentar akkurat nå. Men husker jeg tenkte at de ikke var så ille, sjekket det ut litt fordi jeg vurderte å bestille selv. Tok meg bare aldri tid. Kanskje jeg skulle gjøre det nå som jeg har behov for en del jeans - men har vel dessverre behov for et par litt fortere enn jeg kan få dem derifra. 3 jeans som har gått de siste ukene, to av dem langs sømmen i skrittet. Og de satt så vidt jeg kunne skjønne riktig, så jeg forstår ikke at de skulle bli så slitt der. Med mindre jeg går veldig rart.. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 11. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2011 Prøvde den her i butikken i dag, men virket litt kort i ermene. Er jeg inne på noe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 11. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2011 Den var ikke så veldig fin uansett, syns jeg da. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2011 Fikk litt punk vibes, og den ser en cm eller to for kort ut på ermene ja. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 11. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2011 Og lengden på selve jakken var veldig kort den også. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 11. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg mener at jakka var i str 44, og neste str var 50. Den her satt godt, men vi kan være enige om at den er kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå