Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe skulle kastes, noe skulle legges bort (vintertøy) og noe skulle gis bort.

Da var det mest praktiske søplesekker + at jeg hadde det allerede på rommet.

Nei, tror jeg må vurdere å skaffe meg en brukbar lommebok.

Har hjemme går jeg bare med kortholder, men så fort jeg skal ut av landet så får jeg plutselig bruk for kontanter og dermed også lommebok.

Den jeg har nå er bare noe random drit som holder på å falle fra hverandre etter kanskje 20 dagers bruk totalt.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

For en stund siden måtte jeg retunere en jakke til country attire siden den var for stor. Fylte ut proformafaktura og skrev "returning british goods" men alikevel må jeg betale nesten 300 kr for å få utlevert jakken for 2.gang (betalte moms første gang og)

Noen som vet hva jeg kan gjøre for å slippe å betale? har jo allerede egentlig betalt..

Lenke til kommentar

For en stund siden måtte jeg retunere en jakke til country attire siden den var for stor. Fylte ut proformafaktura og skrev "returning british goods" men alikevel må jeg betale nesten 300 kr for å få utlevert jakken for 2.gang (betalte moms første gang og)

Noen som vet hva jeg kan gjøre for å slippe å betale? har jo allerede egentlig betalt..

Ta en telefon til tollvesenet og forklar situasjonen. Tipper dem kun ønsker å se kjøpsbevis/kvittering osv. Har ikke vært borti det selv, men vil tro det fungerer.

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Noen som har forslag til kul tannkrem? ...ja, det er spess, men hater de selvlysende/stripete/konfetti-dekorerte tannkremene

Eller bare at jeg ha matchende tannkrem til Paul Smith-tannbørsten min :ph34r:

Litt kul:

48100.jpg

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle bestille et par sko fra Herring, men er på ferie frem til 18. juni. Noen som vet hva som skjer når de dukker opp på døra med pakken uten at jeg er der og ikke får tak i meg på telefon? Holder de pakken, eller blir den sendt i retur?

Lenke til kommentar

Er ikke akkurat imponert over salget til Herring, utsalgsvarer har de jo året rundt, og det var vel ikke mye mer utvalg på salg nå. I tillegg er de skoene jeg har lyst på vært på salg lenge, og de har såklart ikke fjernet de selv om de har vært utsolgt lenge...

Noen som har funnet noen fine sko på tilbud der egentlig?

Lenke til kommentar

er på ferie frem til 18. juni.

Deilig med lang ferie? ;) Spørs om posten lar dem ligger der så lenge da..

Edit:

Dere som har litt peiling, er Herring Bath II et godt kjøp til £99? Hvordan er det med kombinert skinn og gummisåle?

Herring-Herring%20Bath%20II-Brown%20Calf-5019-2566-1_sml.jpgHerring-Herring%20Bath%20II-Brown%20Calf-5019-2566-4_sml.jpg

Vurderer også disse chelsea boots'a med kombinert såle til en god pris. Go er no-go?

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Du trenger ikke gummisåle på de Herring Bath II du linket til, og jeg vil si det er finere uten gummi, men det gir jo bedre feste da. Spørsmålet er hvorvidt du trenger det, da du ikke skal bruke de på vinteren? :)

Når vi kommer til Chelsea boots, anbefaler jeg faktisk å gå for gummihæl og/eller hele undersiden av gummi. Bestilte lærsåle med gummitrekk når jeg kjøpte mine RM Williams Chelsea boots, og siden Chelsea boots er sko du kan bruke hele vinteren er det livsfarlig med lærsåle...

Synes forsåvidt begge skoene du linket til var fine, men hvis du ikke har andre farger fra før av, er det kanskje bedre å gå for to par sko som ikke har eksakt samme farge?

De Chelsea bootsene er lagd av Loake, og synes forsåvidt kvalitetet på RM Williams er bedre, men så koster Chelsea Boots fra RM Williams rundt 1800 da.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Hva mener du? Jeg har ikke noe valg om å velge gummisåle eller ikke på Bath?

Hva farger angår så er det ikke noe valgfrihet hvis jeg skal ha dem til salgspris, men kommer ikke til å bruke disse skoene om hverandre så tror ikke det blir for ensformig sånn sett. Har også et par earthkeepers i tan farge jeg bruker på vinteren.

Dette er bare to par jeg fant på tilbudet dems. Synes ikke £99 per par var alt for ille. Litt over 850 NOK uten avgifter.

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...