Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg er mann, og er på utkikk etter en skulderbag. Den bør være elegant, med et litt tradisjonelt preg. Vil bli brukt sammen med skjorte. Noe ala denne:

418220.jpg

(denne var tidligere i Zaras kolleksjon, men har utgått...) Tips?

Vet at den var i Zaras kolleksjon tidligere, men har veldig lyst på akkurat denne baggen. Noen som vet hvor jeg kan få tak i den? Fant den ikke på ebay, men tenkte at noen tredeparter kanskje selger den ennå...

Lenke til kommentar

Dere som studerer og bor på hybel etc her: Hvor mye får dere i mnd (lånekassa?) og hvor mye bruker dere på leie av bosted?

Får det vanlige beløpet som er rundt 9-tusen i snitt i måneden (man får mer i august og januar, mindre i de andre månedene), betaler fire tusen i leie (pluss strøm), og har deltidsjobb hvor jeg tjener mellom syv og tolv tusen utenom.

I Stavanger …

Rankiz: alle som bor hjemmefra får borteboerstipend. Jeg bor ikke mer enn en halvtime fra foreldrene mine, men får fortsatt borteboerstipend.

Endret av Jude Quinn
Lenke til kommentar

Jeg får samme som JQ over her, men ligger på 4000 i husleie inkludert strøm og internett, men betaler 12 kroner for hver vask/tørketrommel. Også Stavanger.

Deltidsjobb med så god inntekt har jeg derimot ikke, så jeg lever veldig sparsommelig om vinteren når pengene fra seiltreninger slutter å rulle inn og jeg må leve på Lånekassen. Ny deltidsjobb må på plass.

Lenke til kommentar

Dere som studerer og bor på hybel etc her: Hvor mye får dere i mnd (lånekassa?) og hvor mye bruker dere på leie av bosted?

Reisetiden min er 2 timer og 55 minutter hver dag. Grensen er på 3 timer. Ikke blir jeg mishandlet av foreldre eller har over 40 km til skole (ferge er grunn til den lange reisetiden).

Lever på deltidsjobb og mine 870 kroner jeg fikk i begynnelsen av skoleåret..

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en Henry Choice skjorte hos Boys of Europe idag, men oppdaget nå at passformen nok var litt dårlig - armene mine er nok dessverre alt for slanke for de skjorte, for selve lengden på large funka utmerket, men ja, jeg er ikke bulete nok. Kanskje ikke rette butikken å handle på for meg?

Uansett, jeg har heldigvis ikke tatt av lappen enda, så kan bytte den, MEN skal reise bort til Oslo imorgen, veldig tidlig (før butikkene her i byen åpner) og bli borte en stund. Så rekker ikke bytte den før jeg drar! Går det ann å bytte den i Oslo, så lenge jeg selvfølgelig prøver på en Boys of Europe-sjappe? :)

Lenke til kommentar

Reisetiden min er 2 timer og 55 minutter hver dag. Grensen er på 3 timer. Ikke blir jeg mishandlet av foreldre eller har over 40 km til skole (ferge er grunn til den lange reisetiden).

Lever på deltidsjobb og mine 870 kroner jeg fikk i begynnelsen av skoleåret..

VGS teller ikke.

Lenke til kommentar

Okei, jeg sorterte klær, i første omgang i søplesekker.

Hva har mamma klart å gjøre? Neida, ikke mindre enn å kaste ALT av vintertøyet mitt :cry:

Dyreste superundertøy jeg noen gang har kjøpt var der + slalomjakke og alt av ullsokker osv. :ermm:

FML

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...