Henrik C Skrevet 4. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2011 Ja, de henger litt langt, men har tatt en liten knute på noen, surret de litt inn i hverandre og gjemt de under, altså mellom håndleddet og armbåndet. Fungerer ganske så greit. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 4. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2011 Hei! Jeg er mann, og er på utkikk etter en skulderbag. Den bør være elegant, med et litt tradisjonelt preg. Vil bli brukt sammen med skjorte. Noe ala denne: (denne var tidligere i Zaras kolleksjon, men har utgått...) Tips? Vet at den var i Zaras kolleksjon tidligere, men har veldig lyst på akkurat denne baggen. Noen som vet hvor jeg kan få tak i den? Fant den ikke på ebay, men tenkte at noen tredeparter kanskje selger den ennå... Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 4. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2011 Dere som studerer og bor på hybel etc her: Hvor mye får dere i mnd (lånekassa?) og hvor mye bruker dere på leie av bosted? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2011 Flyttet innlegget ditt, Sir-Andy. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 4. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2011 Posta jeg det ikke her i cafeen? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2011 Nei. I tråden om bagger/vesker. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 4. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2011 Ikke vits for meg å flytte på hybel, bor ikke da langt unna og får da absolutt ingenting fra lånekassa. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 4. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2011 Må ha gått litt fort i svingene. Godt du passer på meg Jørgen, det var her jeg tenkte å poste det Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg er en engel i forkledning, og tenkte også at det var denne tråden du hadde tenkt deg ut. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 5. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Dere som studerer og bor på hybel etc her: Hvor mye får dere i mnd (lånekassa?) og hvor mye bruker dere på leie av bosted? Får det vanlige beløpet som er rundt 9-tusen i snitt i måneden (man får mer i august og januar, mindre i de andre månedene), betaler fire tusen i leie (pluss strøm), og har deltidsjobb hvor jeg tjener mellom syv og tolv tusen utenom. I Stavanger … Rankiz: alle som bor hjemmefra får borteboerstipend. Jeg bor ikke mer enn en halvtime fra foreldrene mine, men får fortsatt borteboerstipend. Endret 5. juli 2011 av Jude Quinn Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg får samme som JQ over her, men ligger på 4000 i husleie inkludert strøm og internett, men betaler 12 kroner for hver vask/tørketrommel. Også Stavanger. Deltidsjobb med så god inntekt har jeg derimot ikke, så jeg lever veldig sparsommelig om vinteren når pengene fra seiltreninger slutter å rulle inn og jeg må leve på Lånekassen. Ny deltidsjobb må på plass. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Kjøpte meg Jayden Wallet i navy på Kastrup i går. Hadde mye fine butikker der, men jeg ante ikke hvor mye penger jeg hadde igjen etter Roskilde så turte ikke gjøre noen større innkjøp. Endret 5. juli 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 5. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2011 Dere som studerer og bor på hybel etc her: Hvor mye får dere i mnd (lånekassa?) og hvor mye bruker dere på leie av bosted? Reisetiden min er 2 timer og 55 minutter hver dag. Grensen er på 3 timer. Ikke blir jeg mishandlet av foreldre eller har over 40 km til skole (ferge er grunn til den lange reisetiden). Lever på deltidsjobb og mine 870 kroner jeg fikk i begynnelsen av skoleåret.. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 5. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2011 Noen som har erfaring med disse Acne buksene (evt. modellen)? Vurderer å bestille, men er redd for at de kan bli litt vel slimme. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 5. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2011 Kom akkurat fra Steen og strøm med en roc-modell i mørkeblå med meg. Sitter veldig bra på meg i alle fall. Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 5. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg kjøpte en Henry Choice skjorte hos Boys of Europe idag, men oppdaget nå at passformen nok var litt dårlig - armene mine er nok dessverre alt for slanke for de skjorte, for selve lengden på large funka utmerket, men ja, jeg er ikke bulete nok. Kanskje ikke rette butikken å handle på for meg? Uansett, jeg har heldigvis ikke tatt av lappen enda, så kan bytte den, MEN skal reise bort til Oslo imorgen, veldig tidlig (før butikkene her i byen åpner) og bli borte en stund. Så rekker ikke bytte den før jeg drar! Går det ann å bytte den i Oslo, så lenge jeg selvfølgelig prøver på en Boys of Europe-sjappe? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2011 Dere som studerer og bor på hybel etc her: Hvor mye får dere i mnd (lånekassa?) og hvor mye bruker dere på leie av bosted? Reisetiden min er 2 timer og 55 minutter hver dag. Grensen er på 3 timer. Ikke blir jeg mishandlet av foreldre eller har over 40 km til skole (ferge er grunn til den lange reisetiden). Lever på deltidsjobb og mine 870 kroner jeg fikk i begynnelsen av skoleåret.. VGS teller ikke. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Okei, jeg sorterte klær, i første omgang i søplesekker. Hva har mamma klart å gjøre? Neida, ikke mindre enn å kaste ALT av vintertøyet mitt Dyreste superundertøy jeg noen gang har kjøpt var der + slalomjakke og alt av ullsokker osv. FML Endret 5. juli 2011 av multisync Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 5. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2011 Du mangla en FML på slutten der. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Og er dritsure penger å betale, spesielt når hverken meg eller moren min har masse ekstra penger for tiden. Meget relatert; hvor får man tak i tykke ullsokker på denne tiden? Endret 5. juli 2011 av multisync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå