TanTheMan Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Angående "pit to pit"-måling: Hva er den korrekte og hva er den vanlige måten å gjøre det på? Noen mener det er én tomme under sømmene på ermene, mens andre mener det er akkurat der de slutter. Og har det noe å si hvor sømmene på siden av det du måler er, eller spiller det ingen rolle så lenge plagget ligger flatt? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Det vil som regel være så liten forskjell på de to målene du nevner at det ikke har noe å si i praksis. Personlig måler jeg akkurat der ermene slutter. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Noen som vet hvilke butikker som fører L.B.M. 1911 jakker, utenom Ferner Jacobsen? Var innom der idag, men de hadde ingen igjen i min størrelse Gunnar Øye Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Det vil som regel være så liten forskjell på de to målene du nevner at det ikke har noe å si i praksis. Personlig måler jeg akkurat der ermene slutter. Takk for svar. Hva med sidene da? Måler du til der sømmene er, eller til der plagget slutter? Ofte vil nok dette være det samme, men jeg har en jakke hvor det er ca. 6 cm forskjell på disse to. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Hvor sømmene er er helt irrelevant. Det er størrelsen på selve plagget som skal oppgis. Lenke til kommentar
August. Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Når sånn ca. starter salgene i Oslo? Håper på å få plukket opp et par PRL piqueer før jeg starter å jobbe 12 juli. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Salgene er vel rett rundt hjørnet. Fikk vite at en av butikkene her i Arendal venter leveranse av nye PRL-produkter de nærmeste dagene, og de får inn mye annet i cirka samme tidsrom, så det betyr jo at de vil ha ut en del av de gamle varene. Hvor ofte man finner vanlige piqueer på salg er jeg dog litt usikker på -- de er jo rimelig tidløse og endres minimalt (om i det hele tatt noe) fra sesong til sesong, bortsett fra et par fargekombinasjoner på piqué og hest. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Trenger noen greie shorts, noen som har noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Når sånn ca. starter salgene i Oslo? Håper på å få plukket opp et par PRL piqueer før jeg starter å jobbe 12 juli. Salget på S&S har hvertfall startet. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Synes det var litt utplukket på S&S i prl butikken. Follestad trend salget starter 7 juli afaik. Noen som vet om Ferner Jacobsen skal ha salg? Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg tar også gjerne imot tips om salg. Drar til Oslo i morgen og tenker bl.a. å stikke innom Norwegian Outlet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Vurderer NO selv, ser på http://nostreetstyle.blogg.no/ at det skal være litt tilbud, men iom. at det ble postet for ca to uker siden spørs det jo. Lenke til kommentar
August. Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Var innom Norwegian Outlet forrige uke, og spør du meg er det egentlig ikke verdt turen. Høyer (som er den eneste butikken som det er noen vits i å dra innom) hadde ganske labert utvalg i mindre størrelser og svært lite pent i det hele tatt. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 ^ Hvordan er utvalget på Follestad? Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Utvalget var bra når jeg var der, og ekpetrisen var mye søtere. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Noen som har erfaringer med ASOS skjorter og chinos (ASOS' eget merke) ift. størrelser, passform og kvalitet? Jeg synes de har mye pent, og prisen er jo veldig hyggelig. Lenke til kommentar
dolph1234 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Har et par chinos fra Asos. De ser ganske bra ut, men er veldig tynne, og blir lett skrukkete. Sømmen nederst på ene beinet løsnet av seg selv, slik at det ene benet ble lenger enn det andre. Alt i alt så er det vel et greit kjøp, de kostet jo ca. 250kr og de er fortsatt fullt brukbare etter et år. Det ser dog ut som om modellen jeg kjøpte er utgått, så det er ikke sikkert dette gjelder for de nye. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Fikk armbåndene fra Burkman Bros i dag. Har du brukt dine mye, Henrik? De ble hengende ganske langt etter de var knyttet, har du gjort noe med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå