Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående "pit to pit"-måling: Hva er den korrekte og hva er den vanlige måten å gjøre det på? Noen mener det er én tomme under sømmene på ermene, mens andre mener det er akkurat der de slutter. Og har det noe å si hvor sømmene på siden av det du måler er, eller spiller det ingen rolle så lenge plagget ligger flatt?

Lenke til kommentar

Det vil som regel være så liten forskjell på de to målene du nevner at det ikke har noe å si i praksis. Personlig måler jeg akkurat der ermene slutter.

Takk for svar. Hva med sidene da? Måler du til der sømmene er, eller til der plagget slutter? Ofte vil nok dette være det samme, men jeg har en jakke hvor det er ca. 6 cm forskjell på disse to.

Lenke til kommentar

Salgene er vel rett rundt hjørnet. Fikk vite at en av butikkene her i Arendal venter leveranse av nye PRL-produkter de nærmeste dagene, og de får inn mye annet i cirka samme tidsrom, så det betyr jo at de vil ha ut en del av de gamle varene. Hvor ofte man finner vanlige piqueer på salg er jeg dog litt usikker på -- de er jo rimelig tidløse og endres minimalt (om i det hele tatt noe) fra sesong til sesong, bortsett fra et par fargekombinasjoner på piqué og hest.

Lenke til kommentar

Var innom Norwegian Outlet forrige uke, og spør du meg er det egentlig ikke verdt turen. Høyer (som er den eneste butikken som det er noen vits i å dra innom) hadde ganske labert utvalg i mindre størrelser og svært lite pent i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Har et par chinos fra Asos. De ser ganske bra ut, men er veldig tynne, og blir lett skrukkete. Sømmen nederst på ene beinet løsnet av seg selv, slik at det ene benet ble lenger enn det andre. Alt i alt så er det vel et greit kjøp, de kostet jo ca. 250kr og de er fortsatt fullt brukbare etter et år. Det ser dog ut som om modellen jeg kjøpte er utgått, så det er ikke sikkert dette gjelder for de nye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...