Coa Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hvordan funker det å bruke lange skjorter utenfor buksene? Er blakk som ei kirkerotte og jeg trenger hver krone til å nedbetale gjeld, samtidig som jeg sparer til studietiden. Jeg har dermed ikke råd til sommerskjorter, og trenger derfor alternativer. Personelig liker jeg det ikke sånn fryktelig godt, men jeg begynner å bli rimelig lei av t-skjorter i varmen. Fungerer det, eller ser det like dumt ut som jeg føler det gjør? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Det kommer an på lengden på skjorta, men jeg synes som regel det fungerer. Hvis du er i tvil kan du alltids ta skjorta nedi shortsen/buksa. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg er ikke fan av den looken, om ikke skjorten er veldig kort (mine er ihvertfall lange nok til at jeg får stappet dem ned i buksen og likevel har litt å gå på), da kan det vel funke. Personlig går jeg uansett kun med skjorta ned i buksen/shortsen, bortsett fra når jeg er hjemme. Synes det er en ryddigere look (så sant skjorta faktisk sitter bra og det ikke buler ut stoff på sidene), man får vist fram det über-phete beltet sitt (om man har), men har fått mange kommentarer på at jeg ser ut som en gammel mann når jeg gjør det. Og ei dame når jeg bruker manpurse. Og bærumskladd når jeg styler håret klassisk. Og homse når jeg bruker korte badeshortser ... faen, verden er fucked. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Rent personelig føler jeg meg rett og slett ikke komfortabel med skjorte nedi bukse/shorts om jeg ikke har noe over, da velger jeg heller å ha den hengende utenfor. Må innrømme at det ser rimelig slapt ut med lange skjorter utenfor shortsen, men det kan se greit ut så lenge det er "gjennomført slapt". Og alt til sin tid. Man drar ikke ut på byen sånn, men skal man handle, kjøre eller lignende, blir det noe annet. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Selvfølgelig, skal man handle og slike type ærend så er ihvertfall ikke jeg så veldig nøye. Nå, når jeg skal en tur på apoteket drar jeg f.eks. bare på meg et par sandfargede shorts, t-skjorte og plims. Men ellers er det nesten utelukkende skjorte, stappet ned i buksen. Det er vel en smakssak, men synes det absolutt kan se bra ut med skjorten utenfor buksen om det er gjort skikkelig. Laidback, men gjennomført - det er noe jeg virkelig elsker å se, for jeg føler det ofte blir enten eller. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hvordan funker det å bruke lange skjorter utenfor buksene? Er blakk som ei kirkerotte og jeg trenger hver krone til å nedbetale gjeld, samtidig som jeg sparer til studietiden. Jeg har dermed ikke råd til sommerskjorter, og trenger derfor alternativer. Personelig liker jeg det ikke sånn fryktelig godt, men jeg begynner å bli rimelig lei av t-skjorter i varmen. Fungerer det, eller ser det like dumt ut som jeg føler det gjør? Bare du har ermene oppbrettet er det ikke noe problem, eller så synes jeg. Såfremt skjorten ikke er veldig lang. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hvis jeg skal ha skjorta utafor bruker jeg de som er laget så korte at det ser bra ut. Hvis de er så lange som på bildet, så er det no go for min del. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg pleier å ha skjorta utpå buksa hvis den ikke er alt for lang. Å ha skjorta nedi buksa uten å ha noe over skjorta (genser, blazer, etc.) gir meg litt for mye gammel gubbe/kontorrotte-vibber. Jeg burde vite det, jeg er ei kontorrotte (og snart en gammel gubbe også ). Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Har alltid skjorten utenfor buksen med mindre jeg har noe over... Men da må skjorten passe. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg synes det ser best ut med skjorten nedi buksen så lenge man har et belte på seg, men i likhet med Coa er jeg ikke komfortabel med å gå slik selv. Lenke til kommentar
SML Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Gratulerer så mye med dagen, Thrice Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg pleier å ha skjorta utpå buksa hvis den ikke er alt for lang. Å ha skjorta nedi buksa uten å ha noe over skjorta (genser, blazer, etc.) gir meg litt for mye gammel gubbe/kontorrotte-vibber. Jeg burde vite det, jeg er ei kontorrotte (og snart en gammel gubbe også ). Gubbete er vel ikke det første som slår meg. Hvis du ikke kan ha skjorten nedi buksen uten at du ser ut som en gubbe eller kontorrotte, er det noe i veien med klærne dine. Jeg går alltid med skjorten nedi. 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Gubbete er vel ikke det første som slår meg. Hvis du ikke kan ha skjorten nedi buksen uten at du ser ut som en gubbe eller kontorrotte, er det noe i veien med klærne dine. Jeg går alltid med skjorten nedi. Det er ikke alle av oss som er så heldige å se ut som striglede italienere, med kropper som greske guder. Dessuten så sa jeg «vibber». Jeg har gått med skjorta nedi buksa (den var for lang til å ha utpå) og det har sett helt greit ut, men jeg foretrekker som sagt å ha skjorta utpå av grunnene som jeg oppga siden jeg mener det ser bedre ut. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Gubbete er vel ikke det første som slår meg. Hvis du ikke kan ha skjorten nedi buksen uten at du ser ut som en gubbe eller kontorrotte, er det noe i veien med klærne dine. Jeg går alltid med skjorten nedi. Word Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Gubbete er vel ikke det første som slår meg. Hvis du ikke kan ha skjorten nedi buksen uten at du ser ut som en gubbe eller kontorrotte, er det noe i veien med klærne dine. Jeg går alltid med skjorten nedi. Word This. Det ser helt teit ut med skjorten utenfor buksen i 9 av 10 tilfeller. 2 Lenke til kommentar
August. Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Noen som vet hvilke butikker som fører L.B.M. 1911 jakker, utenom Ferner Jacobsen? Var innom der idag, men de hadde ingen igjen i min størrelse Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Ser på Miinto at Lacrosse selger et par loafers fra Loake der. Da vil det si at de har de fysisk i butikk også, eller? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Ser på Miinto at Lacrosse selger et par loafers fra Loake der. Da vil det si at de har de fysisk i butikk også, eller? I Vika. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå