Haawy Skrevet 25. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2011 hørt hos frisøren i dag: "Gi meg en rocka klipp. Gjør noe crazy!" Han kom ut med sidecut.... Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2011 Fikk samme på sidemål Ikke helt optimalt, men det får duge. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 25. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2011 Hvordan gikk det med norsk hovedmål da? Hørte det var flere som gikk på bommerter der. Fikk fem, som så mange andre jeg og Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 25. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg fikk 4. Skal få læreren min til å lese igjennom teksten og vurdere om jeg bør klage, siden jeg har vært på 5/6 i hele år. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 25. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2011 Prøvde å finne meg ei bukse i dag, men det er sjeldent enkelt. Er jeg heldig klarer jeg å finne 1 i året Problemet mitt er at jeg har litt kraftige lår, men er ikke særlig høy (32). Har tidligere brukt en del Nudie, men nå er alt dem har slim fit. Da har jeg ikke nubb sjangs å få dem på meg. Har til vanlig klart å finne 1 stk i Levis og 1 Lee, men i dag fant jeg ingen. Prøvde meg på et par Gant bukser, men der var problemet at de er helt "straigth" i passformen, slik at dem blir vell vide nederest. Prøvde meg så på et par Hugo Boss bukser som passet noenlunde, men de hadde ikke inne riktig størrelse. Noen tips til bukser? Synes det er et herk å kjøpe ... Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 25. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg har ett par fra H&M som faktisk sitter som ett skudd på meg..Tror det står drain fit eller noe på dem..De har også holdt overraskende lenge. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2011 Kan jo alltids sy buksene inn nederst, hvis det er det det står på. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 25. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2011 Jadda! Sto i både r2 og fysikk! Fikk derimot 3 i hovedmål så jeg vurderer å klage iom. at jeg fikk 6 i standpunkt både i hovedmål og sidemål. Dog har man jo hørt historier om folk som har fått stryk etter en klage, så vet ikke helt om det er verdt risken. Har jo ikke all verdens å si for snittet uansett. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 25. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2011 Hvordan har dere fått vite karakterene så tidlig? Jeg får ikke vite det før på tirsdag. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 25. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Hei! Jeg er mann, og er på utkikk etter en skulderbag. Den bør være elegant, med et litt tradisjonelt preg. Vil bli brukt sammen med skjorte. Noe ala denne: (denne var tidligere i Zaras kolleksjon, men har utgått...) Tips? Endret 25. juni 2011 av Speik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 25. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2011 Se på filson (http://www.filson.com/luggage/briefcases/-1019/). Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Her og her. Edit: And what he said ^ Endret 25. juni 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 25. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2011 Hva ligger dere på i snitt egentlig? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 25. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Takker for tips. Hva er folkets mening om Visconti? Endret 25. juni 2011 av Speik Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2011 Har hittil ingenting å klage på. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2011 Hva er det ultimate hårproduktet i land med ekstremt høy luftfuktighet og høy temperatur, dvs en del svetting vil foregå? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2011 Saltvann, lover deg, du får den beste frisyren ever! Bare hopp uti noen ganger daglig for å opprettholde Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Prøvde å finne meg ei bukse i dag, men det er sjeldent enkelt. Er jeg heldig klarer jeg å finne 1 i året Problemet mitt er at jeg har litt kraftige lår, men er ikke særlig høy (32). Har tidligere brukt en del Nudie, men nå er alt dem har slim fit. Da har jeg ikke nubb sjangs å få dem på meg. Har til vanlig klart å finne 1 stk i Levis og 1 Lee, men i dag fant jeg ingen. Prøvde meg på et par Gant bukser, men der var problemet at de er helt "straigth" i passformen, slik at dem blir vell vide nederest. Prøvde meg så på et par Hugo Boss bukser som passet noenlunde, men de hadde ikke inne riktig størrelse. Noen tips til bukser? Synes det er et herk å kjøpe ... Har også veldig kraftige lår, noe som gjør at egentlig alle bukser blir ganske stramme. Er 31" rundt livet men må ofte opp en størrelse eller to for at det skal bli passelig på lårene. Har prøvd mye fra Nudie og nettopp kjøpt meg en jeans derifra. Unngå "Thin finn", "big bengt" og "grim tim" er modeller som bør passe deg bra, selv om du har litt store lår Finner hvertfall begge deler på carlings/volt her i tromsø. Evt shop.nudiejeans.com Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Saltvann, lover deg, du får den beste frisyren ever! Bare hopp uti noen ganger daglig for å opprettholde Joda, sant det. Men tenker mer ute på byen når jeg skal rocke karaoken i Saigon. Da er ikke saltvann å foretrekke regner jeg med. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Er det jeg som har misforstått noe, eller er det egentlig ikke noen grunn til å legge inn bud på ebay dager før auksjonen slutter? Ikke uvanlig at det er 5-10 bud én dag før sluttiden, uten at jeg ser hvorfor. Fins det en forklaring på dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå