ertestuing Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Skal få moren min til å legge opp et par tynne chinos, men jeg er usikker på hvilken lengde som er ideel. Noen innspill? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Skal få moren min til å legge opp et par tynne chinos, men jeg er usikker på hvilken lengde som er ideel. Noen innspill? GLHF http://www.askmen.com/fashion/fashiontip_300/317_fashion_advice.html Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Skal få moren min til å legge opp et par tynne chinos, men jeg er usikker på hvilken lengde som er ideel. Noen innspill? GLHF http://www.askmen.com/fashion/fashiontip_300/317_fashion_advice.html Jeg ville vært skeptisk til å ta råd fra en artikkel som skriver noe så idiotisk som "While the medium break errs on the side of caution, the full break ramps it up on the fashion scale"... Man kan si mye om full break, men det er langt fra fasjonabelt, og det vil ikke være særlig pent på en yngre person heller. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Henrik C.: Angående PRL-skjortene så kom jeg nettopp hjem fra en weekendtur til Brussel hvor jeg kjøpte et par skjorter. Prøvde meg litt frem fordi jeg hadde god tid i butikken, og jeg ville ikke anbefalt custom fit på bd-skjortene til noen... Passformen er ganske dårlig og pløsete. Det er synd, fordi utvalget på custom fit er mye større enn på slim fit. Endte i alle fall opp med medium slim fit, og de sitter veldig bra rundt halsen og har perfekt lengde. Er 184 cm høy og veier 78 kg, så om du er litt større ville jeg kanskje vurdert large slim fit. Bruker RL slim fit S, sitter som et skudd. Brukte målene til MTM skjorte, men må finjustere litt før jeg bestiller en ny. Skal nokk ta meg e tur til skredderen og la han fikse på målene på MTM skjorten, slik at jeg vet hvilke mål jeg skal sende inn neste gang. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Skal få moren min til å legge opp et par tynne chinos, men jeg er usikker på hvilken lengde som er ideel. Noen innspill? GLHF http://www.askmen.com/fashion/fashiontip_300/317_fashion_advice.html Jeg ville vært skeptisk til å ta råd fra en artikkel som skriver noe så idiotisk som "While the medium break errs on the side of caution, the full break ramps it up on the fashion scale"... Man kan si mye om full break, men det er langt fra fasjonabelt, og det vil ikke være særlig pent på en yngre person heller. Takker for svar, TF. Tror jeg blir å gå for short break og kjøre en light Tom Ford-look Lenke til kommentar
feggy Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Hvordan gikk det med dere som var oppe i R2 i år? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 3. Helt greit, men håpet på en 4. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Bedre enn en del i klassen min. 19 som var oppe. 10 stykker strøk... Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Oisann. Tor faktisk jeg er en av de med lavest karakter i klassen....i Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Fikk 4 i R1, hvordan er nivået på R2, vanskeligere? Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Det samme, om ikke lettere. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Bedre enn en del i klassen min. 19 som var oppe. 10 stykker strøk... Huff. Har enda ikke fått tilbake min og nå ble jeg ikke akkurat roligere Lenke til kommentar
nxo Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Noen av dere som vet om noe lignende dette? http://newgrapevine.com/wp-content/uploads/2011/01/diddyatdesk.jpg Noe i den duren, helst uten merke og hjertelomme. Endret 24. juni 2011 av bASELINE Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Hvordan gikk det med dere som var oppe i R2 i år? 6 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Hvordan gikk det med norsk hovedmål da? Hørte det var flere som gikk på bommerter der. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Hm. Jeg bestilte en v-hals i lammeull på eBay.com, regner med at den er kjøpt i USA. Passer perfekt i medium. Det gjør forsåvidt også half-zipen jeg kjøpte fra samme selger, også den i medium. Prøvde i butikk i Norge før jeg kjøpte, og størrelsen ser ut til å være helt lik. Jeg tror jeg skal gå for medium i custom-fit rugby fra PRL, men jeg er mer usikker på piquéene. Jeg ligger mellom XS og S i Lacoste og S i Lyle & Scott, piquéstørrelse altså. Om den ikke passer kan alltids pappa få den, så det er ikke noe stort tap. Ja, flere har kommentert at størrelsene egentlig er ganske like, men at det er hvilken fit det er som er avgjørende. Er nok dt jeg har bommet på. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Hvordan gikk det med norsk hovedmål da? Hørte det var flere som gikk på bommerter der. Fikk 5. Tror det var én 6 i klassen. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) 5 her også. Hva med deg anewz? Endret 25. juni 2011 av Sir-Andy Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 5 på hovedmål og 4 i sidemål, og 5 i norsk muntlig. 3x norsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå