lokeland Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 At det pima, egyptisk eller sea island bomull behøver ikke bety at kvaliteten er top-notch. Om jeg husker riktig har vel Dressmann noen plagg av egyptisk bomull til shit og ingenting, og kvaliteten er selvfølgelig som forventet. Det virker som om det ofte blir brukt mer som en markedsføringsgimmick. Lenke til kommentar
Jules Winnfield Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Det er klart, men fra samme merke pleier (som regel) plaggene i pima bomull å være både dyrere og i bedre kvalitet enn plaggene i vanlig bomull. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Bare jeg som er fan av bukser med høyt liv på jenter? Selvfølgelig må de ha kroppen til det. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Ja, håper du er av få, synes det er grusomt. Ødelegge en fin sprettrumpe med bestemorbukser Uansett hvor fin kropp de har så har jeg ikke sett noen som ikke hadde passet bedre med noe annet. Endret 20. juni 2011 av multisync 3 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Der er jeg enig med multisync. La heller jentene finne fram et par lette sommerkjoler. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Kjoler, skjørt, bukser som ikke er høye i livet, alt er bedre Sommerkjoler er absolutt ikke å forakte. Endret 20. juni 2011 av multisync Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Lange sommarkjolar er heilt fantastiske, imo. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Stramme jeans med høyt liv kan være flott. 4 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Lange sommarkjolar er heilt fantastiske, imo. Lenke til kommentar
August. Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Er det sånn at Pitti Uomo er åpen for alle, eller må man representere en butikk, motemagasin eller lignende? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 http://www.pittimmagine.com/en/corporate/fairs/uomo/information.html#Tickets Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Ah, skal til Firenze selv om noen uker. Forventer vel ikke en like stor overflod av pene antrekk som under Pitti, men pent kledde folk finnes det vel der likevel. Skal selvsagt handle litt, noen som har noen tips til f. eks. gode skobutikker i Firenze eller Roma? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Shoppingen i Roma er ikke spesielt bra.. Har en liste et eller annet sted over butikker i Roma. Skal se om jeg finner den. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 I området rundt spansketrappen er det en del kjente butikker. Prada, LV osv osv. I Roma altså. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Vel, nå er ikke LV, Prada osv. de butikkene jeg har tenkt meg så mye til, men Luca på Il Pantheon, som selv er fra Roma, kunne anbefale to butikker som heter Gruppo Clark og White Gallery, så de to skal jeg i hvert fall innom. Denne Luca var for øvrig en fantastisk fyr. Sto og snakket med ham i godt og vel en halvtime, og han tok frem bøker og det hele for å vise oppbygningen av skoene han solgte kontra f. eks. de fleste engelske sko. Dog hadde han den dagen på seg et par Church's som han hadde hatt i 20 år, siden 1991. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Luca ja, han er en klassetype. Var der å pratet med han i en halvtime eller noe med mamma for noen helger siden. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Tenkte å kjøpe en skjorte fra Asos, men usikker på størrelse og jeg har ikke noe målebånd. Er litt auschwitz med 182 cm og 64 kg. Burde jeg da velge small, eller risikerer jeg at den blir veldig kort på ermene? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg er relativt tynn og høy, 190-192cm (ikke målt meg på en stund), og 77kg i bokseren. Jeg kjøper skjorter i small. Kan også bruke medium men synes small ser langt bedre ut med tanke på form. Har aldri hatt problem med lengden på ermene verken på small eller medium. Men det kommer an på skjortens form, merke osv da. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Når man bestiller fra Asos, er det DHL som leverer? (Tok vanlig sending, ikke express.) Fatter ikke helt når det skal komme, og når jeg "tracker" på Asos står det "Your parcel has been held and a new delivery date needs to be (re)scheduled." Må jeg ringe DHL og be de komme når jeg vet jeg er hjemme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå