Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Folk er heldigvis forskjellige, og ofte blir festivalopplevelsen det man legger opp til selv. Å våkne solbrent og bakfull opp i et svett telt på morgenen er på flere måter en del av sjarmen med festival, selv om jeg selvfølgelig prøver så godt jeg kan å gjøre festivalopplevelsen så bekvem for meg selv som jeg kan.

Ja. Desverre.

Hvilken? Kjedeligfestivalen? Du sov vel ikke telt regner jeg med?

E:

Enig med Dorian, det gjelder å leve litt en gang i blant! Kan ikke vite hvor godt man har det før man har hatt det litt stusselig i noen dager.

Trenger ikke å bo ubekvemt for å leve. Festival er kjempegøyt, men telt har jeg ikke noe til overs for, spesielt ikke når det skal deles med 2-4 andre av samme kjønn.

Endret av Jostein K.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Man sover da alene i firemannstelt på en madrass beregnet på to personer. Som sagt, litt bekvemmeligheter må man unne seg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

http://cgi.ebay.com/NWT-Lot-10-POLO-MENS-SHIRT-100-PIQUE-KNIT-COTTON-/190545797981?pt=US_CSA_MC_Shirts&hash=item2c5d6a235d#ht_3569wt_1139

Fake?

EDIT: Om det er 10 stykker er det jo garantert fake, men det står senere at det er 5 stykker, og da er det litt mer sannsynlig at det er ekte. Samtidig har han en del tilbakemeldinger om fake. Vel, jeg står over.

Han har to negative feedbacks:

Negative feedback rating fake shirt Buyer:

Member id bklildevil ( Feedback Score Of 4 )

May-31-11 22:04 Feedback conversation

Reply by t-shirtsonlineshop (Jun-03-11 04:13):

it was a joke, I have not sent the shirt, but you have to say fake .... if this

Hot Billionaire Boy Club BBC T- shirt "100% GUARANTEE" (#190537102946) US $9.99 View Item Hot Billionaire Boy Club BBC T- shirt "100% GUARANTEE"

Negative feedback rating not authentic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Buyer:

Member id meezy42 ( Feedback Score Of 46Yellow star icon for feedback score in between 10 to 49)

May-23-11 11:36 Feedback conversation

Reply by t-shirtsonlineshop (Jun-12-11 07:07):

before buying, please read the description, be careful of the seller

Hot Billionaire Boy Club BBC T- shirt "100% GUARANTEE" (#190530381451) US $14.99 View Item

Lenke til kommentar

Jeg er så heldig å at jeg får beholde losjakken min etter endt fgtj., egentlig en ganske pen jakke i marineblått (Cpt. Obvious), dobbelspent med messingknapper med anker på.

Jeg fjerner selvsagt flagget fra skulderen, og så får jeg sydd den inn en tanke i livet. Lurer også på å bytte ut knappene. Det blir mest for at jakken ikke skal være så lett å kjenne igjen som losjakke fra Sjøforsvaret. Bør jeg bytte knappene, eller er det bare kult med messingknapper med anker på? På den ene siden ser det bra ut, på den annen side, litt ukult med militærklær...

Lenke til kommentar

http://cgi.ebay.com/NWT-Lot-10-POLO-MENS-SHIRT-100-PIQUE-KNIT-COTTON-/190545797981?pt=US_CSA_MC_Shirts&hash=item2c5d6a235d#ht_3569wt_1139

Fake?

EDIT: Om det er 10 stykker er det jo garantert fake, men det står senere at det er 5 stykker, og da er det litt mer sannsynlig at det er ekte. Samtidig har han en del tilbakemeldinger om fake. Vel, jeg står over.

Han har to negative feedbacks:

Negative feedback rating fake shirt Buyer:

Member id bklildevil ( Feedback Score Of 4 )

May-31-11 22:04 Feedback conversation

Reply by t-shirtsonlineshop (Jun-03-11 04:13):

it was a joke, I have not sent the shirt, but you have to say fake .... if this

Hot Billionaire Boy Club BBC T- shirt "100% GUARANTEE" (#190537102946) US $9.99 View Item Hot Billionaire Boy Club BBC T- shirt "100% GUARANTEE"

Negative feedback rating not authentic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Buyer:

Member id meezy42 ( Feedback Score Of 46Yellow star icon for feedback score in between 10 to 49)

May-23-11 11:36 Feedback conversation

Reply by t-shirtsonlineshop (Jun-12-11 07:07):

before buying, please read the description, be careful of the seller

Hot Billionaire Boy Club BBC T- shirt "100% GUARANTEE" (#190530381451) US $14.99 View Item

Det der sa meg ikke særlig mye.

Man sover da alene i firemannstelt på en madrass beregnet på to personer. Som sagt, litt bekvemmeligheter må man unne seg.

Ikke når man drar med 13 andre med et begrenset antall telt.

Endret av Jostein K.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Jeg kjøper sjeldent fra noen som har en eneste bemerkelse hvor en kjøper har lagt igjen en negativ feedback hvor han/hun sier at den er fake. Det er simpelten ikke verdt risikoen.

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Jeg er så heldig å at jeg får beholde losjakken min etter endt fgtj., egentlig en ganske pen jakke i marineblått (Cpt. Obvious), dobbelspent med messingknapper med anker på.

Jeg fjerner selvsagt flagget fra skulderen, og så får jeg sydd den inn en tanke i livet. Lurer også på å bytte ut knappene. Det blir mest for at jakken ikke skal være så lett å kjenne igjen som losjakke fra Sjøforsvaret. Bør jeg bytte knappene, eller er det bare kult med messingknapper med anker på? På den ene siden ser det bra ut, på den annen side, litt ukult med militærklær...

Har en kompis som har gjort det samme, synes det er ganske stilig. Litt uniform er alltid ålreit, dessuten digger jenter det

• Liker 1
Lenke til kommentar

Å "slippe" telt på festival er som å "slippe" å våkne opp ved siden av en jente man aldri ville ligget med ellers, eller å "slippe" forstoppelse fordi dassene har flommet over eller "slippe" å bli solbrent i nakken. Det er halve poenget. Man kan ikke bare dukke opp i pique og chinos, høre på musikken fra noen hundre meters avstand, drikke en dyr importøl og deretter legge seg kl 23 i en seng og spoone bestekompisen. Man må LEVE litt.

wørd.

Lenke til kommentar

Kom hit la meg snakke litt med deg, Admirala vil ha kontakt

EDIT: Er det noen som har erfaring med grønske på klær? Jeg tror jeg lå i et blomsterbed, men jeg er ikke helt sikker. Uansett har jeg gått grønske på både skjorten og buksen. Henholdsvis oxford og chinos. Er det noe problem å få det av?

Endret av Jostein K.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Nå snakker jeg om festivallivet, ikke russetida, hvis det er det du sikter til.

Lenke til kommentar

Nå snakker jeg om festivallivet, ikke russetida, hvis det er det du sikter til.

Sikter til festival.

Er det noen som har erfaring med å krympe ting med vilje? Jeg har en piqué som kunne vært litt mindre overalt, både i lengde og bredde. 100% bomull.

Lenke til kommentar

Er det en forskjell i fiten på denne og denne?

Det ser jo definitivt ut som det for meg, men det står regular fit på begge to.

Den første er laget av bomull, den siste av pima bomull. Pima bomull er litt mykere, finere og mer holdbar enn vanlig bomull. Syns dog det var rart at den i pima bomull var billigst, det pleier som regel å være omvendt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...