AT1S Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Ja. Desverre. Hvilken? Kjedeligfestivalen? Du sov vel ikke telt regner jeg med? E: Enig med Dorian, det gjelder å leve litt en gang i blant! Kan ikke vite hvor godt man har det før man har hatt det litt stusselig i noen dager. Quarten. En festival holdt for meg, aldri igjen. Jeg sov selvfølgelig på hotell, og hadde jeg sovet i telt hadde det vært enda verre. Skjønner forøvrig ikke hvorfor det å ha det stusslig har noe som helst med å leve å gjøre. Da trives jeg mye bedre på en av hyttene våres eller på båten, hvor jeg har alle de fasilitetene jeg kan trenge. QFT^∞. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Du får shorts til 99kr på H&M, tskjorter til 49,50 og en varm genser til 149. 3+3+1. Under 600kr for nok klær til hele festivalen, og hvis noen av det overlever så kan du ta det med hjem. Personlig kastet mesteparten av klærene etter forrige festival, da de var helt ødelagt av gjørme. Hvis den livsstilen ikke frister så skjønner jeg godt hvorfor festival ikke frister. Jeg kunne aldri hatt med meg noe jeg var redd for på festival. Så lenge jeg ikke mister passet så er resten expendable. Heller broke enn ulykkelig. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Det er helt spesiell atmosfære/stemning på festival. Ting er også veldig liberalt og sosialt. Personlig syns jeg livet på campen er halve opplevelsen. Musikken er heller ikke noe minus. Det er egentlig litt vanskelig å forklare hvorfor jeg syns det er så moro, har vel kanskje noe med at man stenger hverdagen ute å gjør akkurat det man vil når man vil, noe man ofte ikke har muligheten til i hverdagen. Har vært på Quarten selv også, men syns neste ikke det kan sammenlignes med Roskilde. Men jeg skjønner at folk ikke ser poenget. Jeg ser heller ikke poenget med de som campet utenfor Colosseum i en uke for å få seg billetter til Harry Potter premieren, men de syns sikkert det var storartet. Men jeg syns det er mer sært enn å dra på festival. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg ser heller ikke poenget med de som campet utenfor Colosseum i en uke for å få seg billetter til Harry Potter premieren, men de syns sikkert det var storartet. Men jeg syns det er mer sært enn å dra på festival. Det er jeg enig i :!: Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Gikk jo fordi de på vei til og fra jobb. Tenkte vel ca hver gang at noen har for mye fritid. Tenk å bruke en hel uke for 2timer med film!? Men men, de syns vel opplevelsen var bra, selv om det så ut som de kjedet seg ekstremt mye. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Tåpelig å anklage folk for å ha for mye fritid når vi diskuterer klær på internett. At man gjør noe man liker med fritiden i stedet for å se på tv eller henge på internett er ikke negativt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Nei, men ut i fra mitt synspunkt så ser jeg på det som om de kaser bort tiden sin. Men det er jo helt opp til en selv hva man velger å bruke tiden sin på. Altså mine prioriteringer ≠ riktig/best for alle andre. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg har heller aldri sett "opplevelsen" i å ligge ute i telt på festival. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg har heller aldri sett "opplevelsen" i å ligge ute i telt på festival. Da er vi tre. Men så er jeg personlig allergisk mot telt på alt annet enn villmarksturer. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Er ganske digg egentlig. Fin unnskylding for å lukte vondt, dope seg og knaske evighetskuler Kjører festival uten telt i år da, gåavstand fra Øya til leiligheten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Da er vi tre. Men så er jeg personlig allergisk mot telt på alt annet enn villmarksturer. Var ikke du russ i år da? Ble vel noen netter under åpen himmel? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Hvordan folk kan takke nei til gjørme opp til knærene, en storm på vei og Vodka/Sprite i et plassglass... I'll never know. Tror ikke jeg har vært så lykkelig som på dette bilde siden, og det var vel i 07. Endret 17. juni 2011 av Dorian Gray 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Da er vi tre. Men så er jeg personlig allergisk mot telt på alt annet enn villmarksturer. Var ikke du russ i år da? Ble vel noen netter under åpen himmel? Hvorfor i alle dager skulle man sovet ute som russ? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg sov vel aldri ute under åpen himmel, døgna som regel de kveldene det var sånt. Hadde en natt i telt, og det er det værste jeg har vært med på. Jævler som sprang rundt med megafon å hylte hele natta til det var morning, rev ned telt, blåste i fløyter osv. Nei fy faen. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) http://cgi.ebay.com/NWT-Lot-10-POLO-MENS-SHIRT-100-PIQUE-KNIT-COTTON-/190545797981?pt=US_CSA_MC_Shirts&hash=item2c5d6a235d#ht_3569wt_1139 Fake? EDIT: Om det er 10 stykker er det jo garantert fake, men det står senere at det er 5 stykker, og da er det litt mer sannsynlig at det er ekte. Samtidig har han en del tilbakemeldinger om fake. Vel, jeg står over. Endret 17. juni 2011 av Jostein K. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Tror jeg minnes en nokså lik diskusjon i fjor også. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Man er vel strengt tatt ikke så mye i teltet under festivalene. Noen få timer hver natt mens du prøver å sovne til naboens boomblaster før du våkner om morgenen med sola, gjennomsvett, og popper første pilsen før du går skaffer deg frokost Resten av tiden nytes utenfor teltet i campingstol eller mens du gjør noe sprell på campen/festivalområdet. Fant løsninga på fasilitetsproblemene på Hove, da vi bare dro på campingplassen like ved, som hadde dusj og dass. Doen på kjøpesenteret i byen var også rimelig luksus. Når man til tross for dette velger å bestille nye billetter året etter, så sier det seg vel selv at det er noe spesielt man liker ved å være på festival? De gode opplevelsene > de dårlige opplevelsene^5 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Hvorfor i alle dager skulle man sovet ute som russ? Fordi man er die hard og dum til 17. mai vel? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Og? Det er da ingen grunn til å sove ute. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Enig meg fkm. Man sover i en van! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå