Gjest Slettet+987123897 Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Opptil 50% på enkelte varer på mrporter.com nå. Merker som PRL, YSL og MMM. Salget gjelder uheldigvis ikke John Lobb lenger. Det kom også litt tidlig da lønnen fra sommerjobben ikke er kommet enda :/ Endret 16. juni 2011 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Hvilke farger på bukser/shorts kan brukes til lilla sko? Vet at hvitt og beige er mye brukt, tenker litt på lysegul(?)/ generelt lyse farger er det som går ann men usikker. Innspill? Gul funker fint med lilla ja. Silke: Mye var alt utsolgt da Hvertfall de tinga jeg såg på i mine størrelser. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Ser det er salg over alt i dag. Paul Stuart, H&M, Mr. Porter, Ralph Lauren osv. Synd det som regel er de styggeste plaggene eller plagg for feite folk som er på salg. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Opptil 50% på enkelte varer på mrporter.com nå. Merker som PRL, YSL og MMM. Salget gjelder uheldigvis ikke John Lobb lenger. Det kom også litt tidlig da lønnen fra sommerjobben ikke er kommet enda :/ Mye fint der! Hater å måtte spare pengene jeg tjener nå i sommer Edit: OMG! Endret 16. juni 2011 av ertestuing Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Hvilke farger på bukser/shorts kan brukes til lilla sko? Vet at hvitt og beige er mye brukt, tenker litt på lysegul(?)/ generelt lyse farger er det som går ann men usikker. Innspill? Som du sier funker hvite og beige (og alle lignende nyanser) bra, men også mange blåfarger går godt til. Mørkeblå jeans og lilla sko kan være kult f.eks... Hvis du skal bruke gult til burde den være ganske blass. Av litt mer spenstige farger går ofte forskjellige nyanser av oransje og grønt godt til lilla, men det kan fort bli litt skrikende... Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Opptil 50% på enkelte varer på mrporter.com nå. Merker som PRL, YSL og MMM. Salget gjelder uheldigvis ikke John Lobb lenger. Det kom også litt tidlig da lønnen fra sommerjobben ikke er kommet enda :/ Mye fint der! Hater å måtte spare pengene jeg tjener nå i sommer Edit: OMG! Hva er poenget med en burberrytrench uten burberrytartan? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=AanqtNUQXFA&feature=feedu Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg tar en tur innom outletene på vestby i morgen, noen som har noen hete tips om hva jeg bør plukke med meg? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg tar en tur innom outletene på vestby i morgen, noen som har noen hete tips om hva jeg bør plukke med meg? Det du syns er fint? 1 Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Var liltom om noen hadde vert der nå nylig og hadde freshe tips Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 De har halv pris på alt fra Lacrosse på Outlet One. Noen fine gensere der. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg tar en tur innom outletene på vestby i morgen, noen som har noen hete tips om hva jeg bør plukke med meg? Er mange XXL-gensere å finne der ihvertfall. Ikke stort mer. Outlet One og Norwegian Outlet er opphypet til tusen i mine øyne. Nesten umulig å finne noe der, ihvertfall for meg. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Er det noen som noen gang har "opphypet" noen av outletene? Jeg tror aldri jeg har sett noen si noe positivt om det... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Bare sånn så det er sagt. Ikke fest med Idar Vollvik. Jeg er full nå. Det er ikke bra Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Er det noen som noen gang har "opphypet" noen av outletene? Jeg tror aldri jeg har sett noen si noe positivt om det... Jeg har ihvertfall følt det har vært ganske opphypet, men skjønte fort at det var lite å rope hurra for. Bare sånn så det er sagt. Ikke fest med Idar Vollvik. Jeg er full nå. Det er ikke bra Tipper man blir god til å drikke når man må prøve å unngå konkurs hele tiden. 2 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg har funnet svært lite på outletene. Høyer er kanskje den eneste butikken som er verdt å stikke innom. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Bare sånn så det er sagt. Ikke fest med Idar Vollvik. Jeg er full nå. Det er ikke bra Også på en hverdag da gitt. Denne ungdommen nå til dags, altså… Endret 17. juni 2011 av henrikwl Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Torsdag er jo en ganske vanlig dag å drikke på da Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Bare sånn så det er sagt. Ikke fest med Idar Vollvik. Jeg er full nå. Det er ikke bra Også på en hverdag da gitt. Denne ungdommen nå til dags, altså… Måtte feire et lite kjøp i Ludo Group Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Aldri snakket med Vollvik på tomannshånd, men var på et lite foredrag med han på skolen i vår og han virker som en fantastisk kar. Liker han. Gratulerer med kjøpet forresten, tror Ludo kan gjøre det godt i fremtiden. Litt skeptisk til enkelte av tingene de satser på, som Ludo Kredittkort, men Ludo Rådet veier jo mer enn opp for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå