Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som har erfaring med å retunere en vare til http://www.countryattire.com ?

Må bytte en jakke til en størrelse mindre.

Slik jeg har forstått det må man skrive ‘RETURNED BRITISH GOODS’ på selve pakken.

Videre så står det: "this information should also be entered on any customs declaration that is required"

Er det en lapp folkene på postkontoret limer på når jeg skal sende den inn igjen?

Du får et skjema på posten som du fyller ut (en proforma faktura) og legger ved pakken. Folka på Countryattire signerer denne når de bytter jakken din, så går den glatt igjennom tollen når den kommer inn til landet igjen.

Lenke til kommentar

Jeg har startet å mislike svart. :ermm:

fistbump.gif

Skal i begravelse over helga og lurer på om det er slik at dressen være svart? Dressen jeg har er mørkegrå. Bør jo kunne bruke denne og en svart skjorte og et mørkt slips? Alternativt får det bli en svart dressbukse + en svart overdel av noe slag? har ikke så veldig mye svart å velge mellom.

Nei, dressen må ikke være svart, men den må være mørk. Siden svart er den mørkeste fargen er det også den mest korrekte, men det er ikke farlig. Svart skjorte er derimot litt mer fyfy. Det skal være hvit skjorte og sort (mørk navy kan vel også fungere) slips.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...