Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Høres nesten litt merkelig at de ikke har det – eller kan bestille det inn – på Mulberry i Oslo, den ligger vel i Akersgaten om jeg ikke husker feil, men jeg ville da tro hun hadde sjekket der.

5163899[/snapback]

Mulig min mor har en gammel greie og at hullene er endret? Ikke vet jeg, vet bare mamma har drevet og rotet rundt uten å finne det...

Lenke til kommentar

Venteliste på Mulberry?

5163781[/snapback]

Det er venteliste på de mest eksklusive ja.

5163837[/snapback]

Virkelig? Kjekt å være gutt, merker ikke stort til slikt da. Nå er jeg riktignok relativt god til å lure meg forbi ventelister i tilfeller det er et problem, så det skulle nok gått bra uansett.

5163883[/snapback]

 

Ja vet vi gutta har liskom ikke noe problemer med slikt. Om du så hadde vært jente eller skulle kjøpt en slik veske til jenten, hadde du vært god om du hadde klart å snikke deg forbi Kronprisse Mette -Marit osv.

Endret av chris
Lenke til kommentar

Tja, du kan jo be henne sjekke mulberry.com, det går i alle fall an å bestille de der.

 

Edit: chris: Jeg er god. ;) Vel, kanskje ikke fullt så god, men med mindre det var en ekstremt unikt greie skulle vel et par telefoner til noen stylister ordnet det meste i de fleste tilfeller.

Endret av thomasr
Lenke til kommentar

Johnx, du har helt rett. Som eksempel kom jeg hjem fra en bytur i dag med et skjerf og en messenger jeg egentlig ikke liker (som sagt tror jeg den går til lillebroren min).

 

Burberry får man kjøpt i Norge, Burberry Prorsum er vel en litt annen sak. Om jeg ikke reiser selv har jeg familiemedlemmer som reiser kontinuerlig og venner rundt omkring i verden som kan sende ting.

Lenke til kommentar
Jada, du får kjøpt litt burberry! :)

 

Er mest de klassiske produktene selvsagt. Men en liten flyvetur over til UK, og det meste fås vel tak i.

5163992[/snapback]

Er vel en burberrybutikk på Steen&Strøm?

 

 

Forresten, selgast Paul Smith mange plasser her i landet?

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar
hva sier dere om en svart bovac lue med bovac i grønn farge loddrett og vannrett til 250,-? noe å vurdere, er 16år...

bildet av lua

5163779[/snapback]

nææh, lua var alltids tøff nok, men jeg syns den var litt småkjip! Men vet ikke hvilken type du er, hvilken klesstil du har...

 

edit: omg, thomasr?skjer med at du har så mange? sende en til meg da, siden at jeg er helten selv?:p

5163792[/snapback]

 

hvilken lue vil du/dere anbefale meg? litt "kul", bør heller ikke være helt en farget. Maks pris 250-300

Lenke til kommentar

Stemmer, Henrik.

 

Paul Smith selges svært få steder i Norge. De har litt på Kamikaze og litt på Bogart i Tønsberg, ellers finnes det noen par sko her og der. Fra våren av blir det imidlertid noe bedre, Bogart kommer til å ta inn store deler av PS Jeans-kolleksjonen, det er mye fint der egentlig, men det blir nok Westbourne House som gjelder en god stund fremover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...