Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

starfish: Du får kjøpt det på stress og sole service, sikkert andre steder og. Sjekk www.stress.no så ser du de som stress har. :)

si_men: Betalte 999 for det på paragon, men finnes i tatler på paleet og i bogstadveien også.

Det beltet du kjøpte... Det vet jeg kun om gutter som bruker... Er sikkert unisex, men som jeg sa, jeg vet kun om gutter som bruker det...

JEg vet kun om jenter som bruker rosa sokker... Men for all del sikkert unisex.

Har sett mange jenter med sånnt belte!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
www.osl.no/shopping. Ring nummeret til Duty-free-en, og spør. OSL's duty-free er blandt de billigste i Europa. Blandt annet fordi det vel er blandt de få som kan tilby ekte duty-free...

Blandt alle landene i Europa ;)

Vet noen forresten når de åpner duty-free butikkene på vei *inn* også?

Lenke til kommentar

Jeg har brukt en sak som er kalt "impregneringslotion". Har smurt inn ca en gang i uken, og de har faktisk hodlt seg temmelig hvite, med unntak av tuppen på den ene skoen, som jeg skrapte litt opp mot en fortauskant. Men de har holdt seg overraskende godt. Har det kommet skitt, har jeg brukt en fuktig, men ikke våt, klut, og tørket av.

Lenke til kommentar
Joachim: Syntes å huske at du har sko i nappaskinn. Så på esken at mine nye er det, så lurte på om du ville forklare mer om hvordan du steller de? Jeg er veldig dårlig til å holde hvite sko hvite,og det er så stygt når de blir misfarvede så trenger noen tips! :)

Det vil jeg også vite. :p

Lenke til kommentar
ok.. men noen som har prøvd på annet tekstil enn tskjorte-stoff?

Sålenge det er bomull fungerer strykemerker utmerket (har erfaring med russebukse og genser :D, de var 100% bomull, strykemerkene satt som skudd)

Bare pass på å ikke stryk de på der hvor blazeren "krøller" seg, dvs for det meste å unngå armene, fordi da blir merkene fort ødelagte og stygge.

Lenke til kommentar
ok.. men noen som har prøvd på annet tekstil enn tskjorte-stoff?

Sålenge det er bomull fungerer strykemerker utmerket (har erfaring med russebukse og genser :D, de var 100% bomull, strykemerkene satt som skudd)

Bare pass på å ikke stryk de på der hvor blazeren "krøller" seg, dvs for det meste å unngå armene, fordi da blir merkene fort ødelagte og stygge.

Hmm.. det står inni at den er 65% polyester og 35% wool.. Bomull?

sovietpig: 5-700 kr.

Endret av bakemesterharepus
Lenke til kommentar
hehe, typisk Lindeberg :p

Noe av det som gjør Lindeberg litt spesielt, synes nå jeg!

Digger kolleksjonen til den tidligere Diesel-designeren Johan Lindeberg, helt klart at han har peiling på design.

Har et belte fra Lindeberg hvor beltespennen er i tre og formet som luftinntaket på en Lamborigini.. Har ennå til gode å se andre som har akkurat det samme..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...