Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Jeg har sett svært få gensere til 200 kroner på Boys of Europe, skal jeg være helt ærlig. De plaggene jeg har sett har stort sett vært fra 500 - 1200, med en standard rundt 700. Har to Jean Paul-gensere fra den tiden jeg trodde det var fett selv, og de kostet 800 stykket. Merk deg at dette var noe av de billigste de hadde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1242
jeg kjøpte meg turbonegersko for noen dager siden, de er kule!

og tusen kroner for en genser er sært

Jeg så du hadde lagt ut bilde av de i Vol.1.

De var knalltøffe..men passer vell ikke så bra til dongeri? :p

Lenke til kommentar
Noen som vet om en butikk i Sandnes/Bryne/Stavanger området som selger Adidas Superstar eller andre lignende sko. Webshop går også an (helst noe annet en stress). Har vært innom XXL, Intersport og G-Sport uten hell.

Har du vært på Kvadrat? Der finner du ALT :D Kan også prøve "Soul" på Arkaden. Ble vel lagt ned den butikken, men ble den ikke starta på nytt igjen like etter? Ellers kan du prøve sportsbutikker i hele Stavanger omegn. No prob. å finne slike sko egentlig, ta deg en ringerunde. ;):thumbup:

Vet du om noen butikker på kvadrat sånn i farten

Takker :)

Lenke til kommentar
Jeg har sett svært få gensere til 200 kroner på Boys of Europe, skal jeg være helt ærlig. De plaggene jeg har sett har stort sett vært fra 500 - 1200, med en standard rundt 700. Har to Jean Paul-gensere fra den tiden jeg trodde det var fett selv, og de kostet 800 stykket. Merk deg at dette var noe av de billigste de hadde.

Okei, det var kanskje dumt å trekke in Boys of Europe. Kom på at jeg selv har handlet nokså dyre varer derfra. Men de andre butikkene jeg nevnte vil jeg våge å påstå har kule gensere til 2-300 kr stk.

Vet du om noen butikker på kvadrat sånn i farten

Hmm, etter hva jeg kan huske har de minst 2 sportsbutikker på Kvadrat. En nede ved "Kondomeriet"( :dribble: ), og en annen oppe ved Mc Donalds, eller Polet om du vil.

Lenke til kommentar

jeg var jo en liten mote løve på barneskolen, når sæggeklær var populært, jeg begynte med det, alle kjøpte det samme som jeg kjøpte i noen år, det var jo litt stas :p Nå bryr jeg meg veldig lite egentlig, kjøper tilbudsklær på dressmann, vil ikke slite ut lommeboka til mamma :p

Lenke til kommentar

Kanskje noen her kan hjelpe meg -

Jeg ser etter et par pensko, jeg vet hvordan de ser ut, men ikke om noen som lager/selger slike.

De er i lys brunt semsket skinn, ganske få sømmer om jeg husker rett og mener det ikke er noen synlige skolisser.

De passer veldig bra til grå dresser.

Håper noen kan hjelpe!

Lenke til kommentar

Ooo, en shoppingtraad.

Shopping ruler \o/

I midten av april dro jeg for aa shoppe i New York City. Skal aerlig innroemme: shopping-mekka, indeed. Macy's (9 etg. stort kjoepesenter, 1 block stort - verdens stoerste varesenter) har vel ca. alt av merkekler. Visste dere at Donald Trump har eget klesmerke (lager dresser). 34st og 5-6av. er veldig bra butikker (Banana Republic, Express, Victorias Secret (ufattelig stor, maa jeg nevne), og en million til som jeg har glemt aa nevne). Paa Express fant jeg en blaa Blazer (blaa er favorittfargen min, iaf om du skulle doemme ut i fra klaerne mine) med hvite striper. Veldig kul jakke.

Spoer du meg saa spiller prisen paa klaer ingen roller saa lenge det ikke overskrider 5000kr plagget.

Lenke til kommentar
Noen som vet om en butikk i Sandnes/Bryne/Stavanger området som selger Adidas Superstar eller andre lignende sko. Webshop går også an (helst noe annet en stress). Har vært innom XXL, Intersport og G-Sport uten hell.

I norge har de superstars på soleservice og noen på stress. De kan dessuten bestille de fleste modeller hvis du spør betjeningen.

Når det kommer til sko, tenker jeg bare EBAY! Kjøpte nylig et par Adidas Superstars 35th anniversary BadBoy sko. Kosta meg 150USD, ca 1200 kroner, og synes det var vel verdt pengene, kommer ikke til å bruke dem så veldig ofte ettersom de er Limited Edition. Begynner å bli hekta på sko og neste gang jeg får studielån skal jeg ha meg et nytt par :)

superstar35_bboys_3.jpg

Lenke til kommentar

I norge har de superstars på soleservice og noen på stress. De kan dessuten bestille de fleste modeller hvis du spør betjeningen.

Når det kommer til sko, tenker jeg bare EBAY! Kjøpte nylig et par Adidas Superstars 35th anniversary BadBoy sko. Kosta meg 150USD, ca 1200 kroner, og synes det var vel verdt pengene, kommer ikke til å bruke dem så veldig ofte ettersom de er Limited Edition. Begynner å bli hekta på sko og neste gang jeg får studielån skal jeg ha meg et nytt par :)

superstar35_bboys_3.jpg

Er det ikke litt problematisk mtp passform og størrelse? Prøver du skoene i en butikk før du bestiller, kanskje?

Lenke til kommentar
Håper jeg for hans del. :) Men da blir det mye styr for å spare noen få kroner... Jeg har kjøpt en "enjoy capitalism" t-skjorte på nett, det er alt. Ellers er butikker best. Og siden jeg elsker å gå fra butikk til butikk, passer det bra!

Kjøper ikke på ebay for å spare et par kroner din løk... :p Disse skoa fikk jeg ikke tak i i Norge, og det gjelder for de fleste skoene jeg kjøper på ebay. Har et par superstars fra før og kjøpte samme størrelse, hvis ikke tester jeg en tilsvarende modell i butikken først.

Lenke til kommentar
Håper jeg for hans del. :) Men da blir det mye styr for å spare noen få kroner... Jeg har kjøpt en "enjoy capitalism" t-skjorte på nett, det er alt. Ellers er butikker best. Og siden jeg elsker å gå fra butikk til butikk, passer det bra!

Kjøper ikke på ebay for å spare et par kroner din løk... :p Disse skoa fikk jeg ikke tak i i Norge, og det gjelder for de fleste skoene jeg kjøper på ebay. Har et par superstars fra før og kjøpte samme størrelse, hvis ikke tester jeg en tilsvarende modell i butikken først.

OK, det er jo forståelig. MEN! De fleste butikker kan spesialbestille for deg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...