henrikwl Skrevet 14. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg misliker folk som klemmer sammen hånden alt for tidlig, slik at du ikke selv får til et normalt håndtrykk. Dette. For øvrig så er jeg en av dem med et muligens i overkant fast håndtrykk. Jeg er av en eller annen grunn utstyrt med stålklyper i stedet for never og tenker ikke alltid over det, så en gang jeg skulle håndhilse på ei lita, middelaldrende dame som jobba sammen med mamma så kjente jeg beingnissing inne i hånda hennes. Jeg så ikke noe på ho, men det må ha gjort vondt. Det var kleint. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 Ordentlig håndtrykk skal man da ha! Men som de andre påpeker, ikke klem fingra, det er utrolig irriterende, ikke vær slappfisk og ikke gjør det til en klemmekonkurranse. Jeg har vært borti alle varianter dessverre, og det virker som de personene ikke lærer heller 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 Faen jeg er lei av norsk nå! Ikke bare kom jeg opp i sidemål, men jeg ble selvfølgelig trekkt opp til muntlig også. Ikke gjort en dritt til nå og har fremføringa på torsdag, herlig. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 14. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 Noen her som har erfaring med å retunere en vare til http://www.countryattire.com ? Må bytte en jakke til en størrelse mindre. Slik jeg har forstått det må man skrive ‘RETURNED BRITISH GOODS’ på selve pakken. Videre så står det: "this information should also be entered on any customs declaration that is required" Er det en lapp folkene på postkontoret limer på når jeg skal sende den inn igjen? Og til slutt; hva tror dere ca pris er på å sende jakken tilbake er? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 14. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 Denne eller denne? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 14. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 Det kommer an på hva du har fra før og hva du skal bruke den med, Jostein. Den hvite kan enklere kombineres med andre ting, men den rød er mer uvanlig og etter min mening mer interessant. Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 Hvitt er dritt, rødt er... tøft? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 Noen her som har erfaring med å retunere en vare til http://www.countryattire.com ? Må bytte en jakke til en størrelse mindre. Slik jeg har forstått det må man skrive ‘RETURNED BRITISH GOODS’ på selve pakken. Videre så står det: "this information should also be entered on any customs declaration that is required" Du må få en kvittering fra posten på at du har returnert varen for ombytting, eller så må du betale moms og fortollingsgebyr på erstatningsvaren du får tilbake også. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 14. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 Denne eller denne? IMO er langermede piquéer stygge som fy, så ingen av dem. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 14. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 Denne eller denne? Den røde! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 Ingen fra den selgeren. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 Nå har jeg aldri vært noe tilhenger av langermede gensre eller piquéer, men hvis jeg måtte velge hadde jeg tatt den røde. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 Sier meg enig i koret over her. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 14. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Ville valgt den røde. Men Rugby > langermet pique Endret 14. juni 2011 av Teac Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 Ville valgt den røde. Men Rugby > langermet pique Enig. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 14. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Takk for (mange) tilbakemeldinger der! Jeg er forsåvidt enig i at rugbyer er finere enn langermet pique, men jeg har sett Dr. Awesome gå rundt med disse sakene så mange ganger at jeg føler at jeg må ha en. Den vil sannsynligvis i hovedsak bli brukt på sommerkvelder, for eksempel Hove. Går for den røde da. Nå blir det litt mye Lacoste, men det er et av de merkene som er relativt enkelt å finne på nettet. Denne eller denne? Jeg kommer til å kjøpe en av de uansett, selv om dere sikkert er skeptisk til både hettegenser og logoene. Trenger en tynnere pullover. Til og fra treningssenter osv osv. Endret 14. juni 2011 av Jostein K. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 14. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 Desidert den blåe. Jeg har startet å mislike svart. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2011 Hvorfor gidde bruke unødvendig mye penger på en lacoste-genser til og fra trening osv? Da hadde jeg heller kjøpt en billig fra H&M til 199,-. Men hadde valgt den blå isåfall. 1 Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Skal i begravelse over helga og lurer på om det er slik at dressen må være svart? Dressen jeg har er mørkegrå. Bør jo kunne bruke denne og en svart skjorte og et mørkt slips? Alternativt får det bli en svart dressbukse + en svart overdel av noe slag? har ikke så veldig mye svart å velge mellom. Lenke til kommentar
August. Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) 2000 Edit: @Anti LFC: Såvidt jeg vet så går det helt fint med mørkegrå dress i begravelse, med mindre det har blitt gitt beskjed at man skal gå svartkledd under begravelsen Endret 15. juni 2011 av Jottnegen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå