Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Jeg misliker folk som klemmer sammen hånden alt for tidlig, slik at du ikke selv får til et normalt håndtrykk.

Dette.

For øvrig så er jeg en av dem med et muligens i overkant fast håndtrykk. Jeg er av en eller annen grunn utstyrt med stålklyper i stedet for never og tenker ikke alltid over det, så en gang jeg skulle håndhilse på ei lita, middelaldrende dame som jobba sammen med mamma så kjente jeg beingnissing inne i hånda hennes. Jeg så ikke noe på ho, men det må ha gjort vondt.

Det var kleint. :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen her som har erfaring med å retunere en vare til http://www.countryattire.com ?

Må bytte en jakke til en størrelse mindre.

Slik jeg har forstått det må man skrive ‘RETURNED BRITISH GOODS’ på selve pakken.

Videre så står det: "this information should also be entered on any customs declaration that is required"

Er det en lapp folkene på postkontoret limer på når jeg skal sende den inn igjen?

Og til slutt; hva tror dere ca pris er på å sende jakken tilbake er?

Lenke til kommentar

Noen her som har erfaring med å retunere en vare til http://www.countryattire.com ?

Må bytte en jakke til en størrelse mindre.

Slik jeg har forstått det må man skrive ‘RETURNED BRITISH GOODS’ på selve pakken.

Videre så står det: "this information should also be entered on any customs declaration that is required"

Du må få en kvittering fra posten på at du har returnert varen for ombytting, eller så må du betale moms og fortollingsgebyr på erstatningsvaren du får tilbake også.
Lenke til kommentar

Takk for (mange) tilbakemeldinger der! Jeg er forsåvidt enig i at rugbyer er finere enn langermet pique, men jeg har sett Dr. Awesome gå rundt med disse sakene så mange ganger at jeg føler at jeg må ha en. Den vil sannsynligvis i hovedsak bli brukt på sommerkvelder, for eksempel Hove. Går for den røde da.

Nå blir det litt mye Lacoste, men det er et av de merkene som er relativt enkelt å finne på nettet. Denne eller denne? Jeg kommer til å kjøpe en av de uansett, selv om dere sikkert er skeptisk til både hettegenser og logoene. Trenger en tynnere pullover. Til og fra treningssenter osv osv.

Endret av Jostein K.
Lenke til kommentar

Skal i begravelse over helga og lurer på om det er slik at dressen være svart? Dressen jeg har er mørkegrå. Bør jo kunne bruke denne og en svart skjorte og et mørkt slips? Alternativt får det bli en svart dressbukse + en svart overdel av noe slag? har ikke så veldig mye svart å velge mellom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...