multisync Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Ja, for real! Var i motorsykkelulykke, og fikk ikke lov til å forlate sykehuset for å ta eksamen en gang, men læreren min tok kontakt og arrangerte det med sensoren Sensoren syntes bare det var flott at jeg hadde lyst til å ta den selv om jeg var på sykehuset han, og de var uansett ferdig en time tidligre enn forventet med de på skolen. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Kjenner til flere som møtte i joggebukse som fikk samme karakter ;)Så det var nok ikke pga klærne du fikk god karakter. Det var strengt tatt ikke det jeg sa heller. Jeg liker å utnytte anledninger til å kle meg penere enn normalt - det er ikke sånn at jeg gjør det fordi jeg tror det blir bedre karakter av det. @multisync: Haha, hadde ikke trodd at sensorer og lærere gidder det. 1 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Det kommer an på lærer/sensor. Noen av dem setter ikke pris på "jålethet". Det er lærere som gir deg mer creds for å gå i joggebukse og slitte nike-joggesko, fremfor å møte opp med pene chinos og nypussede sko. Endret 13. juni 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg fikk beskjed av veilederen min om at sensor sa at det var veldig positivt at jeg hadde "pyntet" meg til muntlig eksamen. Om det hadde noen effekt på karakteren aner jeg ikke, men det ble hvertfall en 5er. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Det beste er nok å kle seg "normalt pent": dongeribukser, halvpene sko og en skjorte, eventuelt T-skjorte/genser uten morsomme skriblerier; bandlogoer og nerdevitser. Da slipper man å bli stemplet som en slask, eller som en som prøver for hardt. Selv om klær egentlig ikke skal ha noen innvirkning på karakteren, så påvirker det helhetsinntrykket (på samme måte som et solid håndtrykk, utstråling etc.). Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jepp, det kan nok gå begge veier. Nå skal man ikke se bort i fra at sensor bir positivt overrasket når vesenet som har dratt seg inn i rommet med caps og sæggende joggebukser i det hele tatt kan snakke noenlunde sammenhengende norsk, og at det slår positivt ut på karakteren å se ut som om hjernen ligger hjemme. men trygest er de nok å ha på seg noe sensor il anse for å være normal, og ikke kan ha noen motforestillinger mot. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Kle deg nøytralt og pent. Dersom du kler deg for pent tar det fokuset vekk fra det du skal presentere, det samme gjelder om du kler deg for stygt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg misliker folk med for solid håndtrykk, det er faen ikke noe positivt førsteinntrykk hvertfall. Latterligt. (Ja, veldig off-topic) Lenke til kommentar
Atald Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg misliker folk som klemmer sammen hånden alt for tidlig, slik at du ikke selv får til et normalt håndtrykk. 3 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg misliker folk med for solid håndtrykk, det er faen ikke noe positivt førsteinntrykk hvertfall. Latterligt. (Ja, veldig off-topic) Heller for hardt enn for løst. Er det noe som er latterlig er det folk som ikke klarer å håndhilse på en skikkelig måte. 2 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg misliker folk med for solid håndtrykk, det er faen ikke noe positivt førsteinntrykk hvertfall. Latterligt. (Ja, veldig off-topic) Heller for hardt enn for løst. Er det noe som er latterlig er det folk som ikke klarer å håndhilse på en skikkelig måte. Enig, men som de andre sier, alt med måte. Hater de som klemmer alt for hardt og alt for tidlig, så de bare skviser fingrene mine, og irriterer meg over de som ikke kniper igjen i det heletatt, og som heller ikke beveger armen. Det er kun jeg som klemmer rundt deres hånd (ikke for hardt) og rister så skulderen deres vibrerer. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg misliker folk som klemmer sammen hånden alt for tidlig, slik at du ikke selv får til et normalt håndtrykk. This! Opplver det hele tiden, folk klarer ikke vente til hendene er i hverandre fører til at bare fingertuppene klemmes sammen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg misliker folk som klemmer sammen hånden alt for tidlig, slik at du ikke selv får til et normalt håndtrykk. Ja, det også. Men det blir bare for dumt når du ser motparten nesten anstrenger seg for å klemme til. Coa: Selv har jeg aldri opplevd noen som ikke håndhilser skikkelig. Hvertfall ikke gutter. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Å gud det minne meg om avslutninga i tiende, då presterte ein av lærarane å holde i handa mi gjennom heile samtalen. Einaste eg klarte å tenka på var at han snart måtte sleppa taket. Ei handhelsing skal var kort og solid. 2 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Coa: Selv har jeg aldri opplevd noen som ikke håndhilser skikkelig. Hvertfall ikke gutter. Det har jeg. Megakleint... En ekte mann vet å kle seg skikkelig og har et godt håndtrykk. Endret 13. juni 2011 av Haawy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Det er ikke megakleint å ikke håndhilse skikkelig. Dette er derimot kleint: Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Prøvar folk på sånt, går eg alltid inn for ei handhelsing oppe og ta rundt ryggen med andre handa. Det er den aller tryggaste måten å gjer det på. Uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Jeg føler det går litt på respekten løs om jeg ikke håndhilser ordentlig og fast. En slappfisk av en håndhilsning utstråler ikke akkurat selvtillit og et vesen man skal respektere! Fast håndtrykk, øyekontakt og utstråling er alfa-omega ved første møte imo Endret 13. juni 2011 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Er en snåling jeg pleier å håndhilse på hvis jeg møtern ute på byen, og han står og holder hånda mi lenge etter jeg har prøvd å slippe taket. Han skal liksom holde meg i hånda gjennom hele samtalen (hvor han skravler som en foss), så jeg bare prøver å lirke ut hånda mi på en eller annen måte. Går som regel greit at folk holder litt lenge, men når det begynner å bli snakk om ett minutt og utover blir det for kleint. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Hva i alle dager mener du med at man blir "giddalaus" av å bruke 12 millioner euro på en uke for å gå ut. Douze mille er 12.000. EDIT: Og med det mener jeg at man til slutt ikke gidder gå ut når inngangspenger er €1000. Du skrev mil, så tenkte det var millioner. På sett og vis kan du ta det som et kompliment. Skrev feil <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå