Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Ja, for real!

Var i motorsykkelulykke, og fikk ikke lov til å forlate sykehuset for å ta eksamen en gang, men læreren min tok kontakt og arrangerte det med sensoren :p

Sensoren syntes bare det var flott at jeg hadde lyst til å ta den selv om jeg var på sykehuset han, og de var uansett ferdig en time tidligre enn forventet med de på skolen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner til flere som møtte i joggebukse som fikk samme karakter ;)Så det var nok ikke pga klærne du fikk god karakter.

Det var strengt tatt ikke det jeg sa heller. ;) Jeg liker å utnytte anledninger til å kle meg penere enn normalt - det er ikke sånn at jeg gjør det fordi jeg tror det blir bedre karakter av det.

 

@multisync: Haha, hadde ikke trodd at sensorer og lærere gidder det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det beste er nok å kle seg "normalt pent": dongeribukser, halvpene sko og en skjorte, eventuelt T-skjorte/genser uten morsomme skriblerier; bandlogoer og nerdevitser. Da slipper man å bli stemplet som en slask, eller som en som prøver for hardt. Selv om klær egentlig ikke skal ha noen innvirkning på karakteren, så påvirker det helhetsinntrykket (på samme måte som et solid håndtrykk, utstråling etc.).

Lenke til kommentar

Jepp, det kan nok gå begge veier. Nå skal man ikke se bort i fra at sensor bir positivt overrasket når vesenet som har dratt seg inn i rommet med caps og sæggende joggebukser i det hele tatt kan snakke noenlunde sammenhengende norsk, og at det slår positivt ut på karakteren å se ut som om hjernen ligger hjemme. men trygest er de nok å ha på seg noe sensor il anse for å være normal, og ikke kan ha noen motforestillinger mot.

Lenke til kommentar

Jeg misliker folk med for solid håndtrykk, det er faen ikke noe positivt førsteinntrykk hvertfall. Latterligt. (Ja, veldig off-topic)

Heller for hardt enn for løst. Er det noe som er latterlig er det folk som ikke klarer å håndhilse på en skikkelig måte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg misliker folk med for solid håndtrykk, det er faen ikke noe positivt førsteinntrykk hvertfall. Latterligt. (Ja, veldig off-topic)

Heller for hardt enn for løst. Er det noe som er latterlig er det folk som ikke klarer å håndhilse på en skikkelig måte.

Enig, men som de andre sier, alt med måte. Hater de som klemmer alt for hardt og alt for tidlig, så de bare skviser fingrene mine, og irriterer meg over de som ikke kniper igjen i det heletatt, og som heller ikke beveger armen. Det er kun jeg som klemmer rundt deres hånd (ikke for hardt) og rister så skulderen deres vibrerer.

Lenke til kommentar

Jeg misliker folk som klemmer sammen hånden alt for tidlig, slik at du ikke selv får til et normalt håndtrykk.

 

Ja, det også. Men det blir bare for dumt når du ser motparten nesten anstrenger seg for å klemme til.

 

Coa: Selv har jeg aldri opplevd noen som ikke håndhilser skikkelig. Hvertfall ikke gutter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Jeg føler det går litt på respekten løs om jeg ikke håndhilser ordentlig og fast. En slappfisk av en håndhilsning utstråler ikke akkurat selvtillit og et vesen man skal respektere!

 

Fast håndtrykk, øyekontakt og utstråling er alfa-omega ved første møte imo

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar

Er en snåling jeg pleier å håndhilse på hvis jeg møtern ute på byen, og han står og holder hånda mi lenge etter jeg har prøvd å slippe taket. Han skal liksom holde meg i hånda gjennom hele samtalen (hvor han skravler som en foss), så jeg bare prøver å lirke ut hånda mi på en eller annen måte. Går som regel greit at folk holder litt lenge, men når det begynner å bli snakk om ett minutt og utover blir det for kleint.

Lenke til kommentar

Hva i alle dager mener du med at man blir "giddalaus" av å bruke 12 millioner euro på en uke for å gå ut.

 

Douze mille er 12.000.

 

EDIT: Og med det mener jeg at man til slutt ikke gidder gå ut når inngangspenger er €1000.

Du skrev mil, så tenkte det var millioner. På sett og vis kan du ta det som et kompliment.

 

Skrev feil <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...