lokeland Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Er det noen som har forslag til shorts? Kjøper gjerne fra nettet, men trenger den i løpet av to uker, helst en uke. Jeg har rimelig tynne lår. Innerbenslengde er 26 cm frem til der jeg vil at shortsen skal stoppe. Altså en relativt kort shorts, over knærne. Kjøpte en shorts (chino-stil) på Brothers på Nordbysenteret i går som virkelig overasket meg. De har en god passform (ihvertfall sitter den godt på mine kyllingbein), gode (doble) sømmer, tykt og godt stoff. Rett og slett god kvalitet. Koster 500 SEK. Kommer nok til å kjøpe flere. Edit: Her: http://www.brothers.se/sv/KOLLEKTION/Shorts/Shorts-Detalj/Shorts/ Mhm.. East West ja. Har en skjorte fra det merket, den er helt vilt slim. Regner med at shortsen også er det. Takk for tipset! Skal nok innom der i løpet av sommerferien, så jeg får huske på det. Mange takk! La ut et fitpic: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=916788&view=findpost&p=17880391 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Skal ha muntlig i morgen, siste året på VGS og lurer på hva jeg skal stille i. Er dress litt overkill? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 For Guds skyld, ikke dra på deg dress, det ser ufattelig try-hard ut! Ta heller ett par pene chinos eller jeans og en pen overdel. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Ja, det er overkill. Uten at jeg er sikker på hva som er forventet (hadde aldri muntlig, takk og lov), vil jeg tro at skjorte med en v-hals over og pene bukser/chinos holde lenge. Vet Milanjo her på forumet stilte opp i blazer i en lignende situasjon også. BTW, hot or not? Er ikke sikker på om jeg digger det eller ei. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Skal ha muntlig i morgen, siste året på VGS og lurer på hva jeg skal stille i. Er dress litt overkill? Ikke bare litt overkill. Skal ikke komme i noe nærheten av dress når jeg har min muntlige på tors/fredag. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Skal ha muntlig i morgen, siste året på VGS og lurer på hva jeg skal stille i. Er dress litt overkill? Selv foreslår jeg kjole og hvitt. Helst med flosshatt, monokkel og stokk selvsagt. 2 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 BTW, hot or not? Er ikke sikker på om jeg digger det eller ei. Syntes det var ganske kult. Kan nok bli litt vel overkill hvis resten av antrekket allerede er natisk Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 BTW, hot or not? Er ikke sikker på om jeg digger det eller ei. Nja, det var _litt_ kult, men samtidig litt vel flashy? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Skal ha muntlig i morgen, siste året på VGS og lurer på hva jeg skal stille i. Er dress litt overkill? Selv foreslår jeg kjole og hvitt. Helst med flosshatt, monokkel og stokk selvsagt. Glemte hvite hansker... Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Kjører rutete skjorte og chinos da Skal ha muntlig i morgen, siste året på VGS og lurer på hva jeg skal stille i. Er dress litt overkill? Selv foreslår jeg kjole og hvitt. Helst med flosshatt, monokkel og stokk selvsagt. Var innom noe i den duren isted, turban med pilotbriller og svømmeføtter var også et alternativ. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg møtte opp i chinos, skjorte, blazer og oxfords da jeg hadde muntlig eksamen. Skadet ihvertfall ikke; fikk sekser. Ikke at det skader å kle seg uten blazer heller, så lenge det er litt pent. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) BTW, hot or not? Er ikke sikker på om jeg digger det eller ei. Syntes det var ganske kult. Kan nok bli litt vel overkill hvis resten av antrekket allerede er natisk Ser liksom for meg det i en stilblogg. Jeg liker nautiske elementer, så det var nok det som tiltrakk meg til beltet i utgangspunktet. BTW, hot or not? *klipp* Er ikke sikker på om jeg digger det eller ei. Nja, det var _litt_ kult, men samtidig litt vel flashy? Ikke verre enn Hèrmes-beltet: Nei, det er vel litt flashy, men det finnes vel verre. Endret 13. juni 2011 av lokeland Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 BTW, hot or not? Er ikke sikker på om jeg digger det eller ei. Mad lættis. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Det gjør det så absolutt! Lindeberg er vel ett godt eksempel akkurat der.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg møtte opp i chinos, skjorte, blazer og oxfords da jeg hadde muntlig eksamen. Skadet ihvertfall ikke; fikk sekser. Ikke at det skader å kle seg uten blazer heller, så lenge det er litt pent. Kjenner til flere som møtte i joggebukse som fikk samme karakter ;)Så det var nok ikke pga klærne du fikk god karakter. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Klær har ingenting å si på eksamen. Så lenge du ikke ser ut som en slask skal det gå bra. Det beste er å kle seg nøytralt. Jeg hadde på meg jeans og rutete skjorte sist fredag og fikk 6 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg hadde på meg sånn sykehus-kjortel på den ene eksamen min hvis jeg ikke husker feil Enten det eller at jeg satt i boxern og hvit t-skjorte (med dyne over ) Jepp, sensoren og læreren min kom til sykehuset for at jeg skulle få tatt eksamen et par år siden Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Kjenner til flere som møtte i joggebukse som fikk samme karakter ;)Så det var nok ikke pga klærne du fikk god karakter. Å møte i joggebukse må jo være et dårlig førsteintrykk uansett. Selv om sensoren skal vurdere etter kompetanse, er de mennesker de og. Inntrykket er vel spesielt en fordel hvis man vipper mellom to karakterer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå