lokeland Skrevet 8. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2011 Leste feil der gitt. Vel, for å svare igjen, på det han spurte om: Ta den til en skredder. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 Her har du tskjorteløsningen: Håper virkelig forumet resizer, fordi det bildet var stupid-stort. Den sitter godt og har v-hals, det er ingenting distraherende på den av logo eller lignende, resten av klærene er enkle men stilfulle og fyren har solid sveis og hot nese. Perfekt antrekk. Å slenge på krage og bilde av en krokodille gjør ikke dette antrekket noe stiligere. 5 Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 9. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 Hjelper med litt guns da: Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 For et enormt kjedelig antrekk. For all del, har ingenting i mot det (har på meg en hvit t-trøye og shorts atm selv faktisk), men det er ikke noe jeg ville gått ut av huset med og følt meg fin i. Jeg kunne dratt i matbutikken i det, men ikke så mye annet. 2 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 Den hvite tskjorten med crew hals var veldig kjedelig, der er jeg enig. Men jeansen var heller ikke noe fin. Poenget er at tskjorte + jeans kan være en fin kombo, gitt at man har gode eksempler på begge plaggene. Lenke til kommentar
depeche Skrevet 9. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 Jeg vil ikke si t-skjorte og jeans er å kle seg "fint". Det er forskjell på å kle seg casual og fint. Hvis man tar på seg det der når man skal prøve å kle seg pent, har du bomma, men jeg synes det går greit hvis du er i en "casual" anledning som skole eller en tur på butikken. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 9. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 Her har du tskjorteløsningen: Håper virkelig forumet resizer, fordi det bildet var stupid-stort. Den sitter godt og har v-hals, det er ingenting distraherende på den av logo eller lignende, resten av klærene er enkle men stilfulle og fyren har solid sveis og hot nese. Perfekt antrekk. Å slenge på krage og bilde av en krokodille gjør ikke dette antrekket noe stiligere. Det avhenger veldig av passform og hvordan man ser ut … Man kan fort ende opp slik med olabukser og T-skjorte: 1 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Ingen her som tilfedigvis har noen erfaring med Sør-Korea? Mulig jeg blir boende der etter sommeren. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Kan bli spennende å følge mer her fremover: http://www.dn.no/forsiden/naringsliv/article2158666.ece?offset=10#comments_top Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Gledelig nyhet. De har tydeligvis ambisjoner, og ved tanke på hva de har lagt på bordet tipper/håper jeg at de kommer til å virkeliggjøre ambisjonene også. Lenke til kommentar
August. Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Blir det noe MoV treff i år? Såvidt jeg husker gikk vel forrige i glemmeboken allerede før det var arrangert? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Er det bare jeg som synes slike ting er kjempekleint? 6 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Var det ikke ett for veldig lenge siden? Husker at jeg kom over noe for en tid tilbake i tråden her, mener å huske at Kavinsky møtte opp, av en eller annen grunn. godt mulig jeg tar feil, men. Endret 10. juni 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
SML Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Ja, men det var egentlig bare 3-4 stykker der tror jeg. fkm, thrice, kavinsky og the fashionista hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Ja, jeg fant tråden. Den er her hvis noen har noe interesse av den. Endret 10. juni 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Ja, men det var egentlig bare 3-4 stykker der tror jeg. fkm, thrice, kavinsky og the fashionista hvis jeg ikke husker feil. Fin gjeng det da lokeland det er litt kleint, men det er bare før man får praten igang. Ett treff kunne jo vært hyggelig det. Lenke til kommentar
CoffinKriz Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en jakke i denne sjangeren? Er ikke direkte Supernatural fan, bare liker jakka veldig godt ^^ Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Sålenge treffet er et sted det kan konsumeres alkohol i tilfelle potensiell kleinhet oppstår, høres det rimelig bra ut. 4 Lenke til kommentar
SML Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Ja, men det var egentlig bare 3-4 stykker der tror jeg. fkm, thrice, kavinsky og the fashionista hvis jeg ikke husker feil. Fin gjeng det da lokeland det er litt kleint, men det er bare før man får praten igang. Ett treff kunne jo vært hyggelig det. For all del! hadde vært med selv om jeg hadde vært eldre Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Sålenge treffet er et sted det kan konsumeres alkohol i tilfelle potensiell kleinhet oppstår, høres det rimelig bra ut. Haha, var på et sånt diskusjon.no-treff for 2mnd siden ca. Var litt kleint i begynnelsen når man skulle introdusere seg selv "Hei, uhm, ja....Mchansern her. Heter egentlig Hans da..." Men etter litt øl og brennevin ble stemningen noget løsere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå