AnewZ Skrevet 8. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2011 Krever litt guts, men Denne var het...! Den var grusom Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 8. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2011 Næhei! Eller er jeg bare litt for glad i fargen? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2011 Det nærmeste jeg kan like er denne: Lenke til kommentar
depeche Skrevet 8. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Apropo svart skinnjakke på forige side, forslag til hvor i Oslo jeg kan få tak i en enkel uten masse lommer osv til 3-4000? Nvm. Eller (I svart) Endret 8. juni 2011 av depeche Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 8. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg er på utkikk etter en blazer, og spør her siden det ikke er verdt en ny tråd. Det er på kort varsel så nettkjøp, eventuelt reising, er dessverre utelukket. Jeg befinner meg i Bergen. Prisklasse: Alt opp til 3000 kr går greit, men jeg vil helst betale så lite som mulig. Farge tror jeg må bli navy, da det er så anvendelig og jeg ikke har blazer fra før, men er ikke fastlåst her. Hvis noen har tips å komme meg er jeg evig takknemlig. Butikker i Bergen (fra butikktråden): Denim Gallery Scabal (Kløverhuset, Lagunen) Volt (Sundt, Lagunen) Denim Gallery (Sundt) Hans H. (Strandgaten, Lagunen) Filippa K (Håkonsgaten) Gant (Strandgaten) Retro (Olav Kyrresgt.) Pepper (Håkonsgaten) Twisted (Håkonsgaten) Acne (Håkonsgaten) Ricco Vero (Småstrandgt, Xhibition, Kløverhuset) T. Michael (Skostredet, skredder) Marlboro Classics (Kløverhuset) Bertoni (Kløverhuset) Weekdays (Olav Kyrresgt) Tilsammans (Kong Oscarsgt) Selected (Telegrafen) Skotøyhuset (Galleriet) Transit (Skostredet) Dagens Mann (Strandkaien 4) Instinct (Xhibition) Goldfarb (Strandgaten) Frislid Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2011 Comin' straight from the underground! Har fått mer og mer sansen for en velsittende v-hals tskjorte og en solid jeans. Ser bedre ut enn det meste, og er enklere enn det meste. Det hjelper å ha guns, selvfølgelig. Standard sommer-look hvis jeg ikke føler for skjorte. Meh. Høres kjipt ut. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 8. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2011 Kjipt, men som Dorian sa så ser det bedre ut enn veldig mye annet. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2011 På hvilken måte er det kjipt? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2011 Kanskje det bare er jeg som er litt sær og føler for skjorte eller pique hver dag. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 8. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Apropo svart skinnjakke på forige side, forslag til hvor i Oslo jeg kan få tak i en enkel uten masse lommer osv til 3-4000? Nvm. Eller (I svart) Likte nr 2 best, men armene var for lange til modellen, kjipt å kjøpe og få katta i sekken liksom. Ville hvertfall prøvd før jeg gav 3000 for en skinnjakke. Endret 8. juni 2011 av SolanGundersen Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 8. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2011 På hvilken måte er det kjipt? Lite spennende passer vel bedre. Ikke at jeg har noe i mot det, bruker det ofte selv. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2011 Kanskje det bare er jeg som er litt sær og føler for skjorte eller pique hver dag. t-skjorte > pique 1 Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 8. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2011 Crémant de Bourogne 2007 1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2011 Blir grå crewneck, blå skjorte, mørke jeans og brune suede oxfords på eksamen i morgen, etter hva jeg har kommet frem til. Dog, om værutsiktene i morgen er like dystre som nå bruker jeg heller noen sko som tåler regnet bedre. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2011 Comin' straight from the underground! Har fått mer og mer sansen for en velsittende v-hals tskjorte og en solid jeans. Ser bedre ut enn det meste, og er enklere enn det meste. Det hjelper å ha guns, selvfølgelig. Standard sommer-look hvis jeg ikke føler for skjorte. Meh. Høres kjipt ut. Enig. Det finnes imo svært få plagg som er kjipere enn t-trøyer. Kanskje det bare er jeg som er litt sær og føler for skjorte eller pique hver dag. t-skjorte > pique T-trøye = undertøy 1 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 8. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2011 Er det mulig å smått krympe skjorter? Foreldrene mine har akkurat kommet hjem fra ferie i Italia, bl.a. Venezia. Der har de kjøpt med seg tre skjorter til meg, men dessverre er de akkurat litt for stor. Går an å bruke dem, men hadde sett langt bedre ut om de krympet litt. Husker ikke stoftypen, men var relativt myk, men fortsatt ganske "glatt" og fine tråder. Kan sjekke stofftypen i morgen hvis det er veldig viktig. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2011 Hvis du ikke redd for fargene, kan du kokvaske det. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Er det mulig å smått krympe skjorter? Foreldrene mine har akkurat kommet hjem fra ferie i Italia, bl.a. Venezia. Der har de kjøpt med seg tre skjorter til meg, men dessverre er de akkurat litt for stor. Går an å bruke dem, men hadde sett langt bedre ut om de krympet litt. Husker ikke stoftypen, men var relativt myk, men fortsatt ganske "glatt" og fine tråder. Kan sjekke stofftypen i morgen hvis det er veldig viktig. Det ville tatt deg mindre tid å søke på google enn å skrive den posten. http://www.google.com/search?btnG=1&pws=0&q=how+to+shrink+t-shirt Edit: T-skjorte og skjorte visst lett å blingse på. Endret 8. juni 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 8. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2011 Er vel litt forskjell på en potensielt pen skjorte og en t-trøye da, lokeland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå