Antatra Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Du vil nok være en av få med PS på operaen. Selv om de fleste er eldre folk som kler seg relativt konservativt, så har jeg kjørt chinos og skjorte med cardigan de gangene jeg har vært der. Men for all del, du vil nok ikke være overdressed i det du vil gå i. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Kjøpte piqué fra H&M i xs bare for den grunnen Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Må kjøpe XL når jeg skal briefe gunsa jeg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Kjøper v-hals-tskjortene til H&M i XS, ser så jævlig bra ut. Motiverer også til å trene mer, sånn at det ser enda bedre ut. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Nå skal både t-skjorter og piquer stramme litt da. Alle mine piquer og de fleste t-skortene jeg har sitter ganske stramt. Problemet er om man har litt store muskler, da ser det automatisk douchebag ut. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Vanskelig å ikke se douche ut med sånn kropp: Piqueer synes jeg ikke så mye om uansett. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Synes du kunne tatt ned julestrømpene når du skulle ta bilde av deg selv Dorian. :!: Vi er tross alt i Juni. Endret 8. juni 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Piqueer synes jeg ikke så mye om uansett. Jeg tror egentlig piqueer er favoritt plagget mitt. Rimelig enkelt og behagelig, går til det meste så lenge man ikke har noe over og det ser bedre ut enn f. eks t-skjorte. Forutsatt at den sitter bra, da. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Lol, jeg har noen t-trøyer med v-hals fra H&M, og de er i L. M ble akkurat for lite. Bruker man XS må man jo så og si være dverg 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Comin' straight from the underground! Har fått mer og mer sansen for en velsittende v-hals tskjorte og en solid jeans. Ser bedre ut enn det meste, og er enklere enn det meste. Det hjelper å ha guns, selvfølgelig. Standard sommer-look hvis jeg ikke føler for skjorte. Lenke til kommentar
depeche Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Er det noen regler når det gjelder svart skinnjakke og sko? Går det greit med brune sko feks som dette hvis beltet og annet skinn også er i brunt? Endret 8. juni 2011 av depeche Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Ja, det er veldig greit å ha forskjellig farge på sko og jakke. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Lol, jeg har noen t-trøyer med v-hals fra H&M, og de er i L. M ble akkurat for lite. Bruker man XS må man jo så og si være dverg 1 Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Krever litt guts, men Denne var het...! Noen som har tips til en litt røff, militæraktig sommerjakke? Helst i navy. Så innom Samsøe og Filippa K på S&S uten å finne det jeg lette etter, selv om Samsøe hadde en som så perfekt ut (men den var foret så til de grader ) Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Prisklasse? J. Lindeberg har muligens noe, Dior har vel hatt en safarijakke for en del år siden som sikkert finnes på eBay, og så har du jo Barbour. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Dior er nok litt over det jeg tenkte å bruke akkurat nå Men J.Lindberg og Barbour høres fint ut! Dog er vel Barbour-jakkene ganske varme? Ideer til modeller jeg bør sjekke ut? Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Har ingen sommerjakke(!). Har ikke spessielt lyst å sprenge budsjettet, vurderer derfor denne: Nylon jakke Hva synes dere? Kjøp/ikke kjøp? For svart kanskje? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 De tynneste oilskinjakkene fra Barbour er for varme når det er over 20-ish grader, men når det er så varmt bruker man jo ikke jakke uansett. Jakkene som er laget i mediumweight (6 oz) eller lightweight (4 oz) er nok best for sommeren. Utility jacket, Derwent, Challenger, Kagoule, Sapper og Tourer kan være gode alternativer imo. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) rød -> blå tok du ikke? Lemon: Har du SETT noen av de svære lesbecommiebuldrene? De med snauklipt hår og ørering. Jesus christ, arnold hadde blitt misunnelig på en god dag. Synes ikke den var spesielt fin. Om du vil ha billig sommerjakke kjør på med noe militærinspirert eller ola e:Til Pin Endret 8. juni 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) De tynneste oilskinjakkene fra Barbour er for varme når det er over 20-ish grader, men når det er så varmt bruker man jo ikke jakke uansett. Jakkene som er laget i mediumweight (6 oz) eller lightweight (4 oz) er nok best for sommeren. Utility jacket, Derwent, Challenger, Kagoule, Sapper og Tourer kan være gode alternativer imo. Takker for hjelp! Får se etter eksamen i morgen om jeg klarer å finne riktig jakke i riktig størrelse. Countryattire er en fin side å se på, er det ikke? Og 187-ish høy, men tynn; er da small størrelsen å gå for? e: apropos eksamen - noen som har uendelig mye kunnskap om William Blake her? Endret 8. juni 2011 av Noburu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå