AnewZ Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ikke helt prisklassen jeg lette etter nå. Noen som har hampstead som kan si noe om størrelsen? Bruker vanligvis 43, men de kommer ikke i stock til september. Men om de er store i størrelsen kan 42,5 til nøds gå. Erfaringer? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Nå vet jeg ikke om det er tilfellet med sko fra Herring på generell basis, men monks'ene jeg kjøpte derfra passet perfekt når jeg gikk ned en halv størrelse fra det jeg vanligvis har i sko. Men med Hampstead aner jeg ikke.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Mener å huske at Thrice kjøpte vanlig størrelse og at de også var en smule store. Endret 6. juni 2011 av AnewZ Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Samme for meg også, gikk vel ned fra UK 10 i Sebago til UK 9.5, og de passer perfekt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Stemmer. Jeg er riktignok imellom størrelser, så jeg kunne gått ned en hel størrelse med bedre resultat. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) OBS, stort og langt bilde: Er det bare jeg som synes snittet nederst på jakken ser merkelig ut? Jakter blazer på Yesstyle.com, og føler de som har et normalt snitt nederst kurver litt for mye ut nederst, noe som straks gir et feminint preg. Edit: Om noen vet om en produsent som produserer klær (helst av ordentlig kvalitet, i motsetning til det som er å finne på Yesstyle.com) for det asiatiske markedet som det er mulig å kjøpe i en nettbutikk på engelsk tar jeg gjerne imot tips. Endret 7. juni 2011 av lokeland Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Samme for meg også, gikk vel ned fra UK 10 i Sebago til UK 9.5, og de passer perfekt. Det jeg la merke til med Sebagos er at de ikke stemmer med size guiden som Herring har på sidene sine. I følge Herring sin size guide, så er UK10 = EU44, men når jeg fikk Sebagosene mine, så står det at de er EU44,5. Så ja, gå ned en halv størrelse for Sebago i hvert fall. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg har ikke så mye imot yesstyle-stilen som mange andre, da jeg synes asiatisk stil kan se veldig bra ut på enkelte. Yakuza-dresser som er to størrelser for små og glinser i sølv ser ikke bra ut på meg, men det kan se bra ut på de. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg har ikke så mye imot yesstyle-stilen som mange andre, da jeg synes asiatisk stil kan se veldig bra ut på enkelte. Yakuza-dresser som er to størrelser for små og glinser i sølv ser ikke bra ut på meg, men det kan se bra ut på de. Utvalget er dårlig om det du beskriver ikke er det man er ute etter, men det et par blazere i lin som kunne vært interessante. Resten virker å være en salig blend av polyester, rayon og et annet syntetisk materiale jeg faktisk ikke har hørt om. Og husk nå at de er laget for det asitatiske, så selvfølgelig er de små. Det er jo nettopp derfor jeg i det hele tatt vurderer å handle der. Jeg finner rett og slett ingenting i min størrelse, hverken i Norge eller på nett, bortsett fra YesStyle. Desperate times call for desperate measures. Det skal dog sies at jeg ikke er jakt på det utpregede, asiatiske tullet. Denne, i lin/bomull er f.eks. ikke så gæren, sett bort i fra den påsydde PSen, som det uansett bare er å fjerne. Eller denne, også i lin/bomull. Denne ser jo meget pen ut, men har en lite smakelig materialesammensetning. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Skal i operaen i dag. Tenkte å ha på meg navy blazer med gullfarget messingknapper + hvit PS, rød og hvit rutete skjorte, lysegrønne chinos + Loake Blackfriars. Fair det? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Høres bra ut i alle fall! Hva skal du se? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Lurer på hva jeg skal ha på meg på muntlig eksamen i morgen jeg. Har tenkt på lyseblå Moderntailor-skjorte, men da må jeg nesten ha noe over, da målene ved hofta tydeligvis var litt for brede. Står også mellom beige eller navy chinos, og enten enkle navy sneakers, beige båtsko eller Loake oxfordsa i suede på føttene. Er trossalt vgs, så antrekket er ikke sååå viktig. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg ville kjørt på med oxfordsa og navy chinos, men du vil nok ikke bli trukket for å være usømmelig kledd uansett. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Ikke tenk for mye på det. Ta på noe respektabelt og pent, som viser at du faktisk er litt seriøs (ikke sånn som en på ungdomsskolen som gikk med joggebukse og t-skjorte med teksten "fuck the police"), så går det nok fint. Er jo ikke eksamen i å kle seg pent. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Comin' straight from the underground! Har fått mer og mer sansen for en velsittende v-hals tskjorte og en solid jeans. Ser bedre ut enn det meste, og er enklere enn det meste. Det hjelper å ha guns, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 ^Det ser bra ut ja. Fit er stikkordet. Jeg har begynt å like runde halser vel så godt som v-halser. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Lysegrønne chinos i operaen? Var litt usikker på det jeg også, har noen beige, men de fikk gjennomgå i går med sjokoladekake Høres bra ut i alle fall! Hva skal du se? Rigoletto Endret 8. juni 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
Nash Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Comin' straight from the underground! Har fått mer og mer sansen for en velsittende v-hals tskjorte og en solid jeans. Ser bedre ut enn det meste, og er enklere enn det meste. Det hjelper å ha guns, selvfølgelig. Derfor kjøper jeg t-skjorter som strammer seg litt mot armene. Gunsa ser dermed større ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå