Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, pga av mangel på fuktighet altså? :hmm:

 

vil påshopping :no:

jaja, hadde jeg bare hatt masse penger så skulle jeg jammen hatt disse to tingene:

I'm in love.

mulberry-metallic-roxy.jpg

+

04326731606.jpg

5153078[/snapback]

 

Det er bare å stille seg i kø Hanne, det er lang venteliste på mange av Mulberry veskene etter hva jeg er kjent med. Håndlaget vet du.

Endret av chris
Lenke til kommentar
Hmm, pga av

5153078[/snapback]

 

Det er bare å stille seg i kø Hanne, det er lang venteliste på mange av Mulberry veskene etter hva jeg er kjent med. Håndlaget vet du.

5163756[/snapback]

Ja, I know :no: Mulig jeg går for en kopi til 398,- ingen her i ygda ser at det er en kopi uansett:)

Endret av Hanne:)
Lenke til kommentar
hva sier dere om en svart bovac lue med bovac i grønn farge loddrett og vannrett til 250,-? noe å vurdere, er 16år...

bildet av lua

5163779[/snapback]

nææh, lua var alltids tøff nok, men jeg syns den var litt småkjip! Men vet ikke hvilken type du er, hvilken klesstil du har...

 

edit: omg, thomasr?skjer med at du har så mange? sende en til meg da, siden at jeg er helten selv?:p

Endret av Hanne:)
Lenke til kommentar
Er jo en del av den bagen ute og går, hvor mange som er kopier vet jeg riktignok ikke.

5163788[/snapback]

95%+ i Norge tenker jeg, sannsynligvis vesentlig høyere. Friis har laget en kopi som har solgt latterlig mye, at folk gidder å kjøpe veske i plast skjønner riktignok ikke jeg.

 

Kjøpte forresten en helt enkel Lacoste messenger i dag, er litt usikker på om jeg skal bruke den selv (ble kjøpt i desperasjon av å ikke finne noe annet), det er mulig lillebroren min kan finne på å ha lyst på noe slikt.

 

Hanne: Selvfølgelig er du min store helt, men det er kun snakk om herremodeller? ;)

Endret av thomasr
Lenke til kommentar
Gucciene koster nok vesentlig mer, ja. Personlig synes jeg bare de ser ut som overprisede standardstøvler fra Timberland med Gucci-logo, men det er vel litt individuelle preferanser ute og går...

5163781[/snapback]

Tenker på Timerland ved første augekast, ja, men skinnet ser vesentlig penare ut enn på dei fleste av modellane til Timberland, etter mi meining.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...