AT1S Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Tørke på henger: drypptørking? Jeg vil vel tro at en se sentrifugert skjorte må strykes uansett? Jeg vil anslå at ca. 1/2 av skjortene mine aldri har blitt rørt av et strykejern fordi de tørkes på henger. Samme her. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Da må jeg gjøre noe ganske galt, for jeg trenger alltid å stryke de litt etter at de henger til tørk. Er ikke alltid det er like mye som må til, og de med tykkere stoff trenger sjeldent, men de som er i litt tynnere stoff trenger alltid en liten runde på kraven, ermene og litt foran for å se respektable ut. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Selv stryker jeg alltid skjortene mine til finere anledninger, og aldri til hverdags. Det gjør det hele litt mindre stivt synes jeg. Men, selvfølgelig, de er jo forholdsvis glatte, da jeg henger dem slik det er snakk om over her. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Da må jeg gjøre noe ganske galt, for jeg trenger alltid å stryke de litt etter at de henger til tørk. Er ikke alltid det er like mye som må til, og de med tykkere stoff trenger sjeldent, men de som er i litt tynnere stoff trenger alltid en liten runde på kraven, ermene og litt foran for å se respektable ut. Jeg har ALDRI strøket hverdagsskjortene mine fra Ralph Lauren. ALDRI. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 *snip* Takk. Det er sånne svar jeg setter pris på, fremfor å høre "Hæ hva pokker gjør du bortkasta penger as ingen skjorter til 400kr er gode skjorter" og andre lignende ting som får meg til å føle at jeg blir fremstilt som en tulling av dimensjoner. Nå vet jeg forøvrig ikke om skjortene ble vasket eller renset, jeg leverte de bare til "renseriet" og sa jeg skulle ha de renset i den formening at jeg ville ha de rengjort. Akkurat hva de gjorde vet jeg ikke, men det får så være. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 http://www.airlinesoriginals.com/ Her er for dere som er like tacky som meg og elsker airline-bags og er forelsket i fly og flyselskaper. Kjøpte en retro med Air Vietnam (nå Vietnam Airlines). Skal briefe med den i Vietnam til sommeren. Bilde i bildetråden kommer når vesken kommer. Fuck haters, late-som-retro er dope som faen. Ser ut som prisen lander på 625+frakt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Frakten er 18EUR, sto at det tok 7 dager. Betaler lett en tusing for å se awesome ut i Vietnam med en Air Vietnam bag. Har uansett ingen bagger fra før såeh, passer greit hjemme også. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Da kan jeg bestille en til 650kr og selge den til deg for en tussing. Snart har jeg selv råd til Vietnamtur. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Bli en gjenganger i underforumet økonomi next, Dorian. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Da kan jeg bestille en til 650kr og selge den til deg for en tussing. Snart har jeg selv råd til Vietnamtur. Det jeg mente var at dersom den hadde kostet tusen kroner kunne jeg betalt det for den. Åndssvak formulering. Vietnamtur er kult det. Det hjelper på mitt overordnede mål i livet om å besøke alle verdens land. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Har postet dette spørsmålet før, uten hell, så prøver igjen: Hva kan man forvente å måtte betale for en MTM blazer i Oslo? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Nå vet jeg forøvrig ikke om skjortene ble vasket eller renset, jeg leverte de bare til "renseriet" og sa jeg skulle ha de renset i den formening at jeg ville ha de rengjort. Akkurat hva de gjorde vet jeg ikke, men det får så være. Den ble renset. Det er det de gjør på renserier Har postet dette spørsmålet før, uten hell, så prøver igjen: Hva kan man forvente å måtte betale for en MTM blazer i Oslo? Det kommer da helt an på. Sikkert ikke så mye om du skal gjøre det hos en random omreisende thailandsk skredder eller noe, men hvis du skal ha det gjort ordentlig må du nok opp i kanskje 6-8000. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Den ble renset. Det er det de gjør på renserier Kanskje de gjør dette også? http://www.youtube.com/watch?v=y4HSiF9JDxU&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hvis det var slik han skulle stryke mine klær ville jeg nesten umiddelbart ropt "stopp!". Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Det hjelper på mitt overordnede mål i livet om å besøke alle verdens land. Jeg har et mål om å besøke alle verdens land som ikke suger. Marokko, f eks, kunne jeg lett droppet. Barbados, derimot, kan jeg besøke twice. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Har postet dette spørsmålet før, uten hell, så prøver igjen: Hva kan man forvente å måtte betale for en MTM blazer i Oslo? Det kommer da helt an på. Sikkert ikke så mye om du skal gjøre det hos en random omreisende thailandsk skredder eller noe, men hvis du skal ha det gjort ordentlig må du nok opp i kanskje 6-8000. Takk for svar! Jeg er skeptisk til å bruke en omreisende asiatisk skredder, har fått med meg at det er litt russisk rulett. Men 6-8000kr vil vel ikke ta livet av meg heller, selv om jeg gjerne skulle vært i en posisjon hvor jeg kunne betalt halvparten for en blazer OTR. Får bare begynne å legge av penger og se på det som en investering. Endret 6. juni 2011 av lokeland Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 På jakt etter et par brune brogues/semi-brogues til bruk med navy dress. Noen med tips? Har sett på Herring Hampstead, men usikker på om brunfargen kanskje er litt lys. Helst en nettbutikk jeg får skoene før 19. Juni Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Burgundy calf er ganske mørk i fargen.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Burgundy calf er ganske mørk i fargen.. Om det blir Hampstead så blir det burgyndy ja. Tips til alternativer? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Crockett & Jones Westfield er ganske mørke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå