Henrik C Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Skal hamstre inn og selge de på SuFu og SF SW&D. Skal spre de til alle verdens hjørner. 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Forventer å se bilder i bildetråden snarest! In other news: Skal hente skjortene mine fra rens i dag. Småspent på hvor bra resultatet er, først og fremst fordi jeg aldri har levert skjorter til rens før. Whaaaa? Skjorter til rens? Hva slags skjorter har du som ikke kan tas i vaskemaskinen? 2 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Hipster t-skjorte. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Det som er morsomt er at Carlings er blitt en såpass stor kjede i Norge at de kan tillate seg slike ting, og folk kommer til å synes det er kult :!: Carlings sliter økonomisk så tror heller dette er ett desperat forsøk på å få inn penger. Trist å se. Nå kan man vel ikke helt si at Varner-gruppen sliter økonomisk http://www.varner.no/no/Nokkeltall/ http://www.varner.no/no/Arsberetning/ Endret 3. juni 2011 av Kavinsky Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg blir bare lei meg over at carlings har funnet på det der... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Lurer på hvor lenge det er til jeg ser noen gå med den t-skjorta Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Søt t-skjorte. Jeg ler fortsatt av "For en diva du er.", btw. 2 Lenke til kommentar
Nash Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Deilig med litt god norsk musikk når man nyter det fine været 1 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Det er ikke tilfeldigvis noen her som vet åssen en regner ut vekst i total faktorproduktivitet? Har formelen, men noe i utregningen gir feil svar. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Deilig med litt god norsk musikk når man nyter det fine været Hahahahahahaha, fy faen. Det må være kødd! :!: Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Kvinnelige versjonen av Superkidzen jo. Endret 3. juni 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Det er ikke tilfeldigvis noen her som vet åssen en regner ut vekst i total faktorproduktivitet? Har formelen, men noe i utregningen gir feil svar. Jeg vil tippe du får bedre svar her. wolframalpha.com, evt maple eller matlab er også fine verktøy Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Da kom akkurat Kavinsky og jeg hjem fra Jacob Aall hvor vi spiste oss tykke på blåskjell, og mån tro hva som gikk forbi! Kanskje litt vanskelig, MEN hun hadde cellulitter til tusen, og shortsen var så kort at den ene feite rumpeballen hennes hang utenfor og disset. I tillegg delte hun ut flyers for bartenderskolen. 3 våryre, halvstygge gutter var selvfølgelig kåte nok til å stoppe for å snakke med dette monsteret av et menneske. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Har hun noe med paradise å gjøre? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Det er ikke tilfeldigvis noen her som vet åssen en regner ut vekst i total faktorproduktivitet? Har formelen, men noe i utregningen gir feil svar. Total vekst i BNP -Total vekst i K x a -Total vekst i L x (1-a) = total faktorproduktivitet (a = realkapitalens inntektsandel, som du sikkert skjønner...) Husk også at det regnes ut annerledes om det er snakk om total vekst i BNP per innbygger. Endret 3. juni 2011 av fkm Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Det er ikke tilfeldigvis noen her som vet åssen en regner ut vekst i total faktorproduktivitet? Har formelen, men noe i utregningen gir feil svar. Total vekst i BNP -Total vekst i K x a -Total vekst i L x (1-a) = total faktorproduktivitet (a = realkapitalens inntektsandel, som du sikkert skjønner...) Husk også at det regnes ut annerledes om det er snakk om total vekst i BNP per innbygger. I perioden 1998-2008 har vi for et land følgende årlige gjennomsnittlige vekstrater: Vekst i reelt BNP = 5 % per år, vekst i realkapitalen = 6 % per år og vekst i sysselsettingen = 1 % per år. Dessuten har realkapitalens gjennomsnittlige inntektsandel vært 50 % (a = 0,5) i denne perioden. Da har den årlige prosentvise veksten i total faktorproduktivitet i dette landet vært: Svaret blir 1.5, mens jeg får 4.2 :/ Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 5 - (6 x 0,5) - (1 X 0,5) = 1,5 Lenke til kommentar
chanchan Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Bare lurer, er moteforumet mest for gutter? Var lite å finne her for en moteinteressert ungjente... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Nei, vi har jenter som kommer innom i tide og utide både i kafèen og andre steder. Jeg setter pris på at jenter kommer innom, om ikke for annet en variasjonens skyld. Du er mer enn velkommen Edit: Men selvsagt må du selv starte en diskusjon eller tråd om et emne som interesserer deg. Vi kommer ikke til å gjøre jobben for deg. Endret 4. juni 2011 av thrice Lenke til kommentar
chanchan Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Nei, vi har jenter som kommer innom i tide og utide både i kafèen og andre steder. Jeg setter pris på at jenter kommer innom, om ikke for annet en variasjonens skyld. Du er mer enn velkommen Edit: Men selvsagt må du selv starte en diskusjon eller tråd om et emne som interesserer deg. Vi kommer ikke til å gjøre jobben for deg. Hehe, takk Neida, har ikke tenkt til å forlange noe. Skjønner nok at det ikke er like interessant med jentemote for gutter, på samme måte som at det er omvendt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå