Atmosphere Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Det spørs veldig. Jeg synes ofte der ser best ut å rulle skjortene 2-3 ganger slik at bretten blir 3-cm-ish i bredde. Å bare dra skjorten opp ser sjelden bra ut. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Enig med det, han her har jo dratt de opp over albuene. Vi er jo enige i at det er best å rulle. Lenke til kommentar
Casablanca Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 299 kroner på Carlings. 3 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 299 kroner på Carlings. Du kødder? Lenke til kommentar
Casablanca Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Står det på bloggen hans. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Fader vår, du som er i himmelen! La ditt navn holdes hellig. La ditt rike komme. La din vilje skje på jorden som i himmelen. Gi oss i dag vårt daglige brød. Forlat oss vår skyld, som vi òg forlater våre skyldnere. Led oss ikke inn i fristelse, men frels oss fra det onde. For riket er ditt, og makten og æren i evighet. Amen. JORDA GÅR UNDER! 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Superkidzen sprenger jorda? 2 Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Haha, helt sykt at han har fått det til. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Superkidzen sprenger jorda? At det lages klær i hans ære... Nei, nå har jeg sett alt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Superkidzen sprenger jorda? At det lages klær i hans ære... Nei, nå har jeg sett alt. Only in Norway. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Superkidzen sprenger jorda? At det lages klær i hans ære... Nei, nå har jeg sett alt. Only in Norway. OG TAKK GUD FOR DET! Hvis dette hadde vært siste skrik neste gang jeg er i Paris eller New York, hadde jeg trolig hengt meg selv i et tau jeg får Hermès til å lage spesielt til meg, i krokodilleskinn. 2 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 For en diva du er. Nei, det var bare for å understreke hvor langt man faktisk kan gå. Akkurat som at Carlings trykker norges laughing stock #1 på forsiden av en t-trøye. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 299 kroner på Carlings. HAHAHAHAHAHAHA, fy faen. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 For en diva du er. Nei, det var bare for å understreke hvor langt man faktisk kan gå. Akkurat som at Carlings trykker norges laughing stock #1 på forsiden av en t-trøye. Jeg skjønte du bare skrev det for å understreke et poeng. Det som er morsomt er at Carlings er blitt en såpass stor kjede i Norge at de kan tillate seg slike ting, og folk kommer til å synes det er kult :!: Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Herregud, jeg hadde skjemtes om jeg var på en slik t-skjorte. Lurer på hvor mye han tjener på det. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Herregud, jeg hadde skjemtes om jeg var på en slik t-skjorte. Lurer på hvor mye han tjener på det. Altså, se på gutten. Han er så dum at han sikkert fikk en edvard for å gjøre det. That's it. Punktum, finale. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Forventer å se bilder i bildetråden snarest! In other news: Skal hente skjortene mine fra rens i dag. Småspent på hvor bra resultatet er, først og fremst fordi jeg aldri har levert skjorter til rens før. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Det som er morsomt er at Carlings er blitt en såpass stor kjede i Norge at de kan tillate seg slike ting, og folk kommer til å synes det er kult :!: Carlings sliter økonomisk så tror heller dette er ett desperat forsøk på å få inn penger. Trist å se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå