Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på hva dere synes om å putte PS i brystlommen på en vanlig jakke? Har sett at noen street bilder av det. Går ikke med blazer eller dress til vanlig, men gjerne en skjorte, jeans og plims.

Har en jakke nesten prikk lik denne.

 

EDIT: Mener seff PS av bomull eller lin. Ikke silke.

Endret av Calico
Lenke til kommentar

Noen som kan fortelle meg hvor i Oslo sentrum de fører Persol? Lette på Majorstua/Bogstadveien i dag uten hell...

 

Var du innom Brilleland på Majorstuen? Mener da vitterlig å huske at de førte Persol da jeg bodde i Oslo (2009).

 

Edit: Brillelandkjeden skal visstnok føre Persol, så du kan jo evt. prøve å ringe rundt til diverse Brillelandbutikker og forhøre deg om hva de har av utvalg.

Endret av Jules Winnfield
Lenke til kommentar

Skal til Oslo og tusenfryd i morgen, det er meldt veldig fint vær og jeg tror det kommer til å bli bra. Jeg skal til oslo for å treffe en jente igjen, og begge liker hverandre. Jeg vil selvsagt se så bra ut som mulig, men gjerne fortsatt litt casual til sommerværet og dagen i tusenfryd, og klarer ikke helt bestemme meg for hva jeg skal gå med. Heller mest mot skjorte akkurat nå, men er greit med innspill fra andre.

 

Skjorte:

post-103104-0-04735200-1306965181_thumb.jpg

 

Eller cardigan:

post-103104-0-28963200-1306965191_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ja, Brilleland har ikke. Sjekket også Krogh Optikk Majorstua og Jernbanetorget. Interoptik Bogstadveien hadde heller ikke, og klarte ikke å søke opp noen butikker som hadde. Trodde ikke Persol var så sjelden...

Ligger to Synsam praktisk talt ved siden av hverandre i Karl Johan og Lille Grensen. De fører Persol.

Lenke til kommentar

Dro bare ermene opp for å få et inntrykk, så skal få til bedre i morgen. Belte ser jeg hva jeg gjør med. Har ikke så mange andre tilgjengelig her, og kan ikke gå uten. Men takk for tips. ;)

 

Bedre å rulle et par ganger midtveis opp underarmen enn å dra det opp over albuen som de fleste syns ser dust ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...