For Your Eyes Only Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 De har ikke butikk ikkesant? Bare kontor? Lenke til kommentar
August. Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Riktig, bare kontor. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Lurer på hva dere synes om å putte PS i brystlommen på en vanlig jakke? Har sett at noen street bilder av det. Går ikke med blazer eller dress til vanlig, men gjerne en skjorte, jeans og plims. Har en jakke nesten prikk lik denne. EDIT: Mener seff PS av bomull eller lin. Ikke silke. Endret 1. juni 2011 av Calico Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Ikke med slik jakke. Har sett tilfeller hvor det er blitt brukt med frakker hvor det ser bra ut, men i de alle fleste tilfeller ser det idiotisk ut imo. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Ikke på den typen jakker.. Lenke til kommentar
Douche Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Noen som kan fortelle meg hvor i Oslo sentrum de fører Persol? Lette på Majorstua/Bogstadveien i dag uten hell... Lenke til kommentar
Jules Winnfield Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Noen som kan fortelle meg hvor i Oslo sentrum de fører Persol? Lette på Majorstua/Bogstadveien i dag uten hell... Var du innom Brilleland på Majorstuen? Mener da vitterlig å huske at de førte Persol da jeg bodde i Oslo (2009). Edit: Brillelandkjeden skal visstnok føre Persol, så du kan jo evt. prøve å ringe rundt til diverse Brillelandbutikker og forhøre deg om hva de har av utvalg. Endret 1. juni 2011 av Jules Winnfield Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Noen som kan fortelle meg hvor i Oslo sentrum de fører Persol? Lette på Majorstua/Bogstadveien i dag uten hell... Jeg kjøpte mine på Synsam. Lenke til kommentar
Douche Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Ja, Brilleland har ikke. Sjekket også Krogh Optikk Majorstua og Jernbanetorget. Interoptik Bogstadveien hadde heller ikke, og klarte ikke å søke opp noen butikker som hadde. Trodde ikke Persol var så sjelden... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 De har det på Synsam. Ligger en Synsam i på Aker Brygge hvertfall. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 De er jo ikke sjeldne. Synsam har jo butikker over alt. Uansett står det jo gjerne på de forskjellige kjedenes nettsider hvilke merker de fører. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Skal til Oslo og tusenfryd i morgen, det er meldt veldig fint vær og jeg tror det kommer til å bli bra. Jeg skal til oslo for å treffe en jente igjen, og begge liker hverandre. Jeg vil selvsagt se så bra ut som mulig, men gjerne fortsatt litt casual til sommerværet og dagen i tusenfryd, og klarer ikke helt bestemme meg for hva jeg skal gå med. Heller mest mot skjorte akkurat nå, men er greit med innspill fra andre. Skjorte: Eller cardigan: Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 I morgen er det vel meldt 18-20 grader i Oslo/Tusenfryd-området. Kjør skjorte. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Får vel høre på Forumets reiseguide. Dessuten, best å få bekreftet det jeg selv vippet mot. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 I tillegg ser du mye bedre ut i den skjorta enn en grå cardigan med hvit t-skjorte under, som er typisk "J&J" Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Skjorten ser bra ut, men ville prøvd å forbedre opppbrettingen av ermene noe. Og hvis du har et hvitt belte under der, brenn det. Endret 1. juni 2011 av Henrik C 2 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Dro bare ermene opp for å få et inntrykk, så skal få til bedre i morgen. Belte ser jeg hva jeg gjør med. Har ikke så mange andre tilgjengelig her, og kan ikke gå uten. Men takk for tips. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2011 Ja, Brilleland har ikke. Sjekket også Krogh Optikk Majorstua og Jernbanetorget. Interoptik Bogstadveien hadde heller ikke, og klarte ikke å søke opp noen butikker som hadde. Trodde ikke Persol var så sjelden... Ligger to Synsam praktisk talt ved siden av hverandre i Karl Johan og Lille Grensen. De fører Persol. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 2. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2011 Dro bare ermene opp for å få et inntrykk, så skal få til bedre i morgen. Belte ser jeg hva jeg gjør med. Har ikke så mange andre tilgjengelig her, og kan ikke gå uten. Men takk for tips. Bedre å rulle et par ganger midtveis opp underarmen enn å dra det opp over albuen som de fleste syns ser dust ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå