Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Er kun realfagene jeg mangler ja. Med mindre jeg gjorde det ekstremt dårlig på matte- og norskeksamen i forrige uke får jeg generell studiekompetanse så. Men da får jeg vel bare ta dem som privatist. Et eller to fag i halvåret går nok greit. Så kan jeg ta noen ekstra fag som FY2 og kjemi om jeg gidder, for å skaffe meg noen ekstra poeng. :p

 

Runarbs: Takk for svar, men ut fra Judes svar virker det nok mer hensiktsmessig å bare ta de tre fagene jeg trenger som privatist. Så slipper jeg alt styret med å søke forkurs og greier også.

Endret av KongKake
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde du holdt en grei tidsplan og hatt selvdisiplin, hadde du vært gjennom R1 lenge før russetida ;)

 

Eier ikke selvdisiplin ;) Ingen planer om ingeniørstudier uansett, så gjør meg ingenting. Forkurs ingeniør, får vel ikke vanlig r2 da? Kan kun bruke det til ingeniør trodde jeg, ikke f.eks medisin.

 

Skal ikke du søke finans? Vil tro finansstudiet blir vanskelig uten s2..

 

Har søkt det og diverse andre studier ;) Men jeg tror ærlig talt ikke at det blir noe problem.

Lenke til kommentar

Ja, jeg fikk også feil koeffisient i svaret på diff.likningen ved Laplace, ellers alt rett. Hørte R2 var drit i år.

 

Savner fysikk.:/

Jeg klarte koeffisientene (selv om jeg glemte å slenge inn en chart?cht=tx&chl=\frac{As+B}{s^2+9}, la bare inn chart?cht=tx&chl=\frac{A}{s^2+9} av en eller annen merkelig grunn, men jeg fikk på magisk vis chart?cht=tx&chl=L^{-1}(\frac{3}{s^2+9}) til å bli cos(3t), og ikke sin(3t). ffffuuuu.gifffffuuuu.gifffffuuuu.gif

 

Uansett, nå har jeg ordentlig sommerferie! Kom nettopp hjem fra jobb, så lite eksamensfest på meg, men er ihvertfall ferdig.

 

Til diskusjonen over om finans - klarer det sikkert fint uten R2, det er jo ikke et krav, men det er absolutt kjekt å ha og vil nok gjøre mye for forståelsen.

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

Elsker poltikk-foraet her jeg. Overfylt med pro-nazi og holocaust-fornektere i det siste. -.-

Jeg leser de fleste rapportene fra politikkforumet, og kan trygt si at det ikke er overfylt med holocaust-nektere. Det er derimot fylt med holocaustnektende innlegg, men det er noe annet. De er uten tvil i mindretall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...