fkm Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg tok et kurs som tok 4 timer på lørdag og 5 timer på søndag. Det burde vel de fleste ha tid til. Hvis ikke går det vel an å ta nettkurs, for prøven er som sagt enkel. Arya er rå. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Vi hadde kurs i regi av seilforeningen, og det gikk vel over 4 kvelder med 3 timer hver gang, og det var vel i overkant mye og vi gikk sakte gjennom alt. Eneste er parallelforskyveren, den brukte vi en del tid på å gå gjennom. Prøven er uansett enkel og du burde ikke ha problemer med å bestå. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg selv leste nesten ingen ting og var på minimalt med kurskvelder og klarte prøven med 2 feil. Enkel penkel. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Teit at diskusjonen om mva. og tollgrense forsvant i dragsuget. Uansett, gidder ikke å irritere meg -- hatt siste eksamen i matte i dag, så nå er det 3 mnd. sommerferie. Er selv akkurat ferdig med eksamen i R2 nå. Blir tungt å ta frem fysikkboka i kveld å begynne å lese til neste eksamen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Hørte r2 eksamen i år var av den vanskelige sorten? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Sommerferie her også. Har nettopp kikket gjennom fasiten faglærer la ut, så et par småting jeg har rotet litt med (Fourier-rekker er noe herk i blant!), og bommet bittelitt på en Laplace-transformasjon for å løse en diff.likning, men ellers ser det veldig brukbart ut. Sier meg godt fornøyd. Lykke til med fysikk, merker at jeg savner mye av det som var pensum i Fysikk 2. Var så fint å regne på. 1 Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Tja, jeg synes ikke den var så veldig ille. Men jeg er uansett fornøyd bare jeg står iom. at jeg nesten strøk på tentamen. Takker, Henrik. Endret 31. mai 2011 av ertestuing Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Ah, ikke vet jeg. Han som sa den var vanskeligere enn tidligere eksamener har 5 i r2 da, så kan hende han bare syns det gikk dårlig i forhold til tidligere Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Hadde ingen anelse om at Ralph Lauren, kunne prestere å lage noe så grusomt og horribelt som dette. Endret 31. mai 2011 av Hugol Lenke til kommentar
Nash Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Hørte også at r2 eksamen var vanskelig. Selv hadde jeg eksamen i engelsk litteratur Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Sommerferie her også. Har nettopp kikket gjennom fasiten faglærer la ut, så et par småting jeg har rotet litt med (Fourier-rekker er noe herk i blant!), og bommet bittelitt på en Laplace-transformasjon for å løse en diff.likning, men ellers ser det veldig brukbart ut. Sier meg godt fornøyd. Lykke til med fysikk, merker at jeg savner mye av det som var pensum i Fysikk 2. Var så fint å regne på. Ahh... Fourier-rekkene er et kjært minne. Irriterer meg forøvrig over venner fra BI og NHH som tror at deres økonomiske matematikk kan måle seg med høyere, realfaglig matematikk. Kan ikke sammenlignes imo... Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Men herregud, da gjør du det? Om jeg hadde fått et par lacoste-sko og ikke hatt økonomi til å kjøpe noe annet, så hadde jeg gått med de hver eneste dag - til tross for slakt her inne. *kremt* er temperaturen litt høy? Spør ikke om tillatelse eller godkjennelse eller noe slikt, bare presenterer muligheten istedenfor å sitte inne med den selv. Irriterer meg forøvrig over venner fra BI og NHH som tror at deres økonomiske matematikk kan måle seg med høyere, realfaglig matematikk. Kan ikke sammenlignes imo... x2. Samme med statistikk. Endret 31. mai 2011 av Deneb Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Ja, jeg fikk også feil koeffisient i svaret på diff.likningen ved Laplace, ellers alt rett. Hørte R2 var drit i år. Savner fysikk.:/ Endret 31. mai 2011 av Jude Quinn Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Ser framt til å være ferdig med forkurs imorgen, umulig å motivere seg til å gjøre matte etter at fysikkeksamen var overstått. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Hørte også at r2 eksamen var vanskelig. Selv hadde jeg eksamen i engelsk litteratur Var den enkel? Skulle nesten ønske jeg kom opp i det heller enn R2.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Nynorsk på meg imårra, woho Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Det er ikke så ille da. Spesielt ikke når du vet at den blir todelt (som jeg liker best, i hvertfall= Gleder meg til Fysikk på fredag! Lenke til kommentar
feggy Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Fysikk bli deilig. Skal bli godt å være ferdig med det! Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Nynorsk er jo slumt da, bare å ta seg litt tid til å gå over teksten. Forøvrig sliter jeg med magnetfelter og elektriske felt i fysikk. Blir så abstrakt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Har hatt ti år på barneskolen/ungdomskolen med nynorsk også, men kan ikke akkurat si jeg imponerer. Men ja, det er langt ifra det værste en kan komme opp i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå