Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ryddet tråden og splittet ut en diskusjon rundt norsk helsevesen, vi tar den diskusjonen videre her. Er greit med små avsporinger i en café-tråd, men lange debatter om politikk kan vi droppe å ta her når vi tross alt har egne kategorier for slikt.

 

Kommentarer på veiledning tas som vanlig på PM, og ikke her i tråden.

 

:)

Lenke til kommentar

Drar den blazerdiskusjonen over hit fra hvilken stil liker du å se - tråden :) Trass i at det tydeligvis er døden selv for andre å bruke en dressjakke som blazer, så burde det jo gå an for oss andre å kjøpe en dress nr to (de fleste har vel en helt svart dress) i f.eks marineblå eller grå, sy på messingknapper (eller annen type knapper) og bruke dressjakka som blazer, og heller sy på igjen originalknappene når den en sjelden gang trengs å brukes som dress.

 

Siden jeg har 3-4 anledninger pr år hvor jeg bruker dress, kan jeg ikke forsvare økonomisk å ha to dresser, men om en bruker dressjakke nr 2 som blazer i tillegg kan det jo lettere forsvares.

Endret av Deneb
Lenke til kommentar

Gahh... må få tatt båtførerprøven :hrm:

Masmasmas, har jo ikke tid til sånnt. Enten er det kurs fredag til søndag, og jeg jobber både fredag og lørdag.

Eller så er det en gang i uka over 5 uker, og det er litt lenge.

Nettkurs er jeg ikke helt sikker på hvor bra funker :p

Er en lett prøve da, glad for at jeg slapp unna med alt på ei uke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...