fkm Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Vask den, og når du tørker den (liggende på et håndkle) kan du forme genseren i den formen du vil ha den. Da holder den seg sånn når den tørker. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Herlig, for jeg har nemlig et par gensere som kunne trengt en slik form for justering. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Har dere Polo T-skjorter nedi buksa? Mine er ganske lange bak slik at de holder seg der, men vurderer å sy de opp bak, slik at baksiden bare så vidt er lengre en framsiden. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg går bare med skjorter ned i buksa. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Går bare med ting i buksa dersom det stikk under plagget eg har over. 1 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Pleier ikke å ha skjorte nedi buksen med mindre jeg har noe over, men det kommer litt an på skjorten. Poloskjorter har jeg aldri nedi buksen. Alle mine poloskjorter er like lange foran og bak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Ser jo gubbe ut med polo'n nedi buksa! 4 Lenke til kommentar
master air Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Dere som har kjøpt fra otticanet, hvor flinke er de til å merke sendingene sine med pris på varene som blir sendt? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Vet ikke. Liker ikke å svindle staten, så jeg betalte MVA og toll av den riktige prisen. 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Målene fra Zara var jo helt på bærtur! Blir vel et par kroner ekstra til skredderen nå ja.. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Ryddet tråden og splittet ut en diskusjon rundt norsk helsevesen, vi tar den diskusjonen videre her. Er greit med små avsporinger i en café-tråd, men lange debatter om politikk kan vi droppe å ta her når vi tross alt har egne kategorier for slikt. Kommentarer på veiledning tas som vanlig på PM, og ikke her i tråden. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Teit at diskusjonen om mva. og tollgrense forsvant i dragsuget. Uansett, gidder ikke å irritere meg -- hatt siste eksamen i matte i dag, så nå er det 3 mnd. sommerferie. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Gahh... må få tatt båtførerprøven Masmasmas, har jo ikke tid til sånnt. Enten er det kurs fredag til søndag, og jeg jobber både fredag og lørdag. Eller så er det en gang i uka over 5 uker, og det er litt lenge. Nettkurs er jeg ikke helt sikker på hvor bra funker Lenke til kommentar
fkm Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Båtførerprøven er dritenkel. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Drar den blazerdiskusjonen over hit fra hvilken stil liker du å se - tråden Trass i at det tydeligvis er døden selv for andre å bruke en dressjakke som blazer, så burde det jo gå an for oss andre å kjøpe en dress nr to (de fleste har vel en helt svart dress) i f.eks marineblå eller grå, sy på messingknapper (eller annen type knapper) og bruke dressjakka som blazer, og heller sy på igjen originalknappene når den en sjelden gang trengs å brukes som dress. Siden jeg har 3-4 anledninger pr år hvor jeg bruker dress, kan jeg ikke forsvare økonomisk å ha to dresser, men om en bruker dressjakke nr 2 som blazer i tillegg kan det jo lettere forsvares. Endret 31. mai 2011 av Deneb Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Men herregud, da gjør du det? Om jeg hadde fått et par lacoste-sko og ikke hatt økonomi til å kjøpe noe annet, så hadde jeg gått med de hver eneste dag - til tross for slakt her inne. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Båtførerprøven er dritenkel. Ja. Rakk å ta den to ganger på halvparten av tiden man fikk totalt. Hadde kun et par mindre feil. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Gahh... må få tatt båtførerprøven Masmasmas, har jo ikke tid til sånnt. Enten er det kurs fredag til søndag, og jeg jobber både fredag og lørdag. Eller så er det en gang i uka over 5 uker, og det er litt lenge. Nettkurs er jeg ikke helt sikker på hvor bra funker Er en lett prøve da, glad for at jeg slapp unna med alt på ei uke. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Jeg tok et kurs som tok 4 timer på lørdag og 5 timer på søndag. Det burde vel de fleste ha tid til. Hvis ikke går det vel an å ta nettkurs, for prøven er som sagt enkel. Endret 31. mai 2011 av fkm Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg tok et kurs som tok 4 timer på lørdag og 5 timer på søndag. Det burde vel de fleste ha tid til. Hvis ikke går det vel an å ta nettkurs, for prøven er som sagt enkel. Arya er rå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå