lokeland Skrevet 27. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2011 Både DNA, Dinsko, Eurosko, Skoringen og Økonomisko selger nok billige tøysko. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 27. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Hei. På tide med ny skolesekk! Ser etter noe litt enestående, men likevel ikke helt fjernt. Forslag? Edit: er ute etter bag altså. Endret 27. mai 2011 av Hugol Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2011 Hei. På tide med ny skolesekk! Ser etter noe litt enestående, men likevel ikke helt fjernt. Forslag? Edit: er ute etter bag altså. Masse forslag i førsteposten her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1284323 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 28. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg har en genser fra PRL som skal vaskes for første gang. Jeg, det vil si mamma, er litt usikker på hvordan, ettersom det står at den skal renses på vaskelappen. Er det greit å vaske på ullprogram? Eller bør den håndvaskes? Lenke til kommentar
master air Skrevet 28. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2011 Står det at den skal renses ville jeg ha renset den. Er du sikker på at den virkelig trengs å vaskes? Regner med at det er en form for ullgenser, da ville jeg luftet den lenge og fjernet eventuelle flekker med en fuktig klut. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 28. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg drømte at jeg fikk et par Edward Green Westminsiter i gave... Er jeg rar? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg drømte at jeg fikk et par Edward Green Westminsiter i gave... Er jeg rar? Ikke om de var i brun. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 28. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg drømte at jeg var skredder her om dagen, eller skredder og skredder jeg målte opp og greier, det var sikkert MTM. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 28. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg har en genser fra PRL som skal vaskes for første gang. Jeg, det vil si mamma, er litt usikker på hvordan, ettersom det står at den skal renses på vaskelappen. Er det greit å vaske på ullprogram? Eller bør den håndvaskes? Jeg har vasket en kasjmirgenser fra PRL på ullprogram, og det gikk helt fint. Men det er nok en liten risk å ta. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 28. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg drømte at jeg fikk et par Edward Green Westminsiter i gave... Er jeg rar? Du må være ærlig med deg selv. Endelig har du forstått livet. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg drømte at jeg fikk et par Edward Green Westminsiter i gave... Er jeg rar? Du må være ærlig med deg selv. Endelig har du forstått livet. Det er vel litt langt fra å forstå livet, men begjær er en sterk og underfundig følelse til tider. Hadde ikke klagd over et par sko fra Edward Green eller John Lobb, men tror de fleste er inneforstått med at det som regel bare blir med begjæret, og heller drømmer om det. Hadde ikke forundret meg om jeg hadde befunnet meg hos en skredder på Savile Row eller i Napoli i en (våt) drøm... Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 28. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2011 Står det at den skal renses ville jeg ha renset den. Er du sikker på at den virkelig trengs å vaskes? Regner med at det er en form for ullgenser, da ville jeg luftet den lenge og fjernet eventuelle flekker med en fuktig klut. Njaa.. Så vidt jeg kan huske sølte jeg nudler på den. Det er 100% lammeull. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 28. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2011 Meninger om denne? Jeg synes egentlig at blazere godt kan være litt kortere enn dressjakker. Nå så den der ekstra korny ut siden han brukte den sammen med shorts, men alt i alt får jeg 'meh' vibber av den. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 28. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2011 Ser ut som at den var et par nummer for stor for modellen? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 28. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg syns den bare ser veldig lang ut. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 28. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2011 Den er for lang for modellen, men CT har som regel tre lengder på jakkene sine, slik at det skal være en bedre sjanse for å finne en som passer. Men hvordan får dere dette til å bli en blazer, det er jo en blå fritidssjakke i bomull, og mangler alle kjennetegn på en blazer utenom en viss likhet i fargen? Hmm. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Er nok bare mangel på et annet ord, men likte fritidsjakke. 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg har en genser fra PRL som skal vaskes for første gang. Jeg, det vil si mamma, er litt usikker på hvordan, ettersom det står at den skal renses på vaskelappen. Er det greit å vaske på ullprogram? Eller bør den håndvaskes? Håndvask den med et ullvaskemiddel (Milo f.eks.), og tørk den liggende. Vær forsiktig med ikke å strekke den. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Spørsmål; Har en v-neck i kashmir som jeg lånte bort litt. Nå ble den dessverre brukt litt uheldig ved å rulle den opp i armene som medførte at den er meget strukket og henger veldig løst på meg fra albuen og ned. Er det noe en kan gjøre med dette? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Det er vel bare å vaske den. Klær utvides ved bruk, men går som regel tilbake til naturlig form etter en vask. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå