geil Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Vi har sånn zebra'ish skinn på hytta som pappa knerta i Sør-Afrika, ganske kult i grunn Heldiggriser. Tror ikke mamma tok med noe hjem da hun flyttet tilbake, var vel fordi hun dro for å studere. Skulle gjerne hatt et eksotisk dyr på gulvet på hybelen. Helt greit å få tak i i Norge. Så godt som alle som fører tepper kan skaffe. Mener jeg kalkulerte med en utpris på rundt 7500 for zebra, men finnes godt med rimeligere eksotiske skinn. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2011 Ikke jeg heller, det gikk også rett til helvette. Valgte oppgave 4 som 75% av alle andre Vurderte lenge oppg 5 også, de var de eneste jeg egentlig vurderte. Men nok snakk om eksamen nå, det er et dødt kapittel i våre liv(om vi ikke stryker) Trekker inn spørsmålet mitt her av ren nysgjerrighet. Kan du/noen fortelle meg hva eksamensoppgavene var i år (i grove trekk)? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2011 Vi har sånn zebra'ish skinn på hytta som pappa knerta i Sør-Afrika, ganske kult i grunn Heldiggriser. Tror ikke mamma tok med noe hjem da hun flyttet tilbake, var vel fordi hun dro for å studere. Skulle gjerne hatt et eksotisk dyr på gulvet på hybelen. Helt greit å få tak i i Norge. Så godt som alle som fører tepper kan skaffe. Mener jeg kalkulerte med en utpris på rundt 7500 for zebra, men finnes godt med rimeligere eksotiske skinn. Det er 7500 jeg veldig gjerne vil bruke på mat, husleie, klær og øl. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 27. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2011 Oppskrytt! Det er zebra som gjelder! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2011 Ikke jeg heller, det gikk også rett til helvette. Valgte oppgave 4 som 75% av alle andre Vurderte lenge oppg 5 også, de var de eneste jeg egentlig vurderte. Men nok snakk om eksamen nå, det er et dødt kapittel i våre liv(om vi ikke stryker) Trekker inn spørsmålet mitt her av ren nysgjerrighet. Kan du/noen fortelle meg hva eksamensoppgavene var i år (i grove trekk)? 1) Skriv en artikkel der du tar utgangspunkt i 3/5 tekster (vedlagt) og du skal knytte de opp mot det moderne prosjekt (sentrale ideer) 2) Sammenlikne to tekster som begge handler om kvinnenes situasjon i samtiden, vurder om tekstene er aktuelle i dag. Tekstene er forøvrig: Kvinnestudentar og et utdrag fra romanen Forrådt. 3) Analyser og sammenlikn to sammensatte tekster. Hvordan kan tekstene leses som kommentar til, eller reaksjon på, sentrale ideer i det moderne prosjekt. (Where are they going? soft city, Pushwagner - valgplakat for AP 1933) 4) Analyser den sammensatte teksten. Bruk begreper fra retorikken. (Hvem er jeg? annonse fra ungdomstelefone.no) 5) Tolk og sammenlikn de to tekstene. (Berus dere! og Om pengar) Lenke til kommentar
Nash Skrevet 27. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2011 Nå fjernet jeg nettopp eksamenstråden fra mine innlegg. Orket ikke å lese mer der. Skal du trekke det inn her også? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Hvordan tar jeg eksamenstråden bort fra mine innlegg? Nei, han lurte jo - måtte jo svare E: nvm, jeg fant det ut. Endret 27. mai 2011 av AnewZ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 27. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2011 Noen som har sett første episode av Geordie Shore? Det har potensiale til å bli like gøy som Jersey Shore. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 27. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2011 Av en eller annen grunn finner jeg Jersey Shore utrolig moromt, så dette må jeg nesten bare få med meg. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 27. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2011 Kjøpte meg denne i dag, får vel testet den når jeg skal gå til Kjerag i morgen. http://shop.hellyhansen.com/NO/item/61962/?partner=6025 Gav 400 for den, ikke den prisen som står i nettbutikken. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 27. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2011 Meninger om denne? Likte den ikke. Alt for lang i mine øyne. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 27. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2011 Synes den ser bra ut. Det er vel mer en trend at jakker skal være så jævlig korte nå? Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 27. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2011 Synes også den så litt vel lang ut, men kan jo hende bildene lyver. Lenke til kommentar
geil Skrevet 27. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2011 Likte den. Som Jude Quinn skrev, selges den jakker en del steder som er alt for korte. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2011 Synes den ser litt gubbete ut. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 27. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2011 Pen jakke, men likte ikke stoffet. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2011 Ikke jeg heller, det gikk også rett til helvette. Valgte oppgave 4 som 75% av alle andre Vurderte lenge oppg 5 også, de var de eneste jeg egentlig vurderte. Men nok snakk om eksamen nå, det er et dødt kapittel i våre liv(om vi ikke stryker) Trekker inn spørsmålet mitt her av ren nysgjerrighet. Kan du/noen fortelle meg hva eksamensoppgavene var i år (i grove trekk)? 1) Skriv en artikkel der du tar utgangspunkt i 3/5 tekster (vedlagt) og du skal knytte de opp mot det moderne prosjekt (sentrale ideer) 2) Sammenlikne to tekster som begge handler om kvinnenes situasjon i samtiden, vurder om tekstene er aktuelle i dag. Tekstene er forøvrig: Kvinnestudentar og et utdrag fra romanen Forrådt. 3) Analyser og sammenlikn to sammensatte tekster. Hvordan kan tekstene leses som kommentar til, eller reaksjon på, sentrale ideer i det moderne prosjekt. (Where are they going? soft city, Pushwagner - valgplakat for AP 1933) 4) Analyser den sammensatte teksten. Bruk begreper fra retorikken. (Hvem er jeg? annonse fra ungdomstelefone.no) 5) Tolk og sammenlikn de to tekstene. (Berus dere! og Om pengar) Ah, så jo ut som en grei eksamen egentlig. Synes for øvrig jakken var fin. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 27. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2011 Noen som har tips til et par helt hvite lave tøysko. Helst sko som enn finner i fysiske butikker. (Stavanger) Har bare et par hvite converse. Hele verden går jo med converse for tiden. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 27. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2011 Bare gå gjennom sentrum så fins det flust med butikkar som sel plims. Bare velg og vrak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå