Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Vi har en gammel, men pent brukt kåpe i ekte leopard pels liggende hjemme fra bestemor. Har denne noe verdi i det hele tatt? Finnes det noe marked for det? Ingen i familien har planer om å bruke den, så da kan den like gjerne selges, men aner ikke hvordan og hva vi skal ta for den.

 

Any help?

Se om du finner et museum som kan ha interesse. Hvem andre vil vel kunne tenke seg å i det hele tatt si at de har en ekte leopardpelskåpe? Er ikke de fredet eller noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har en gammel, men pent brukt kåpe i ekte leopard pels liggende hjemme fra bestemor. Har denne noe verdi i det hele tatt? Finnes det noe marked for det? Ingen i familien har planer om å bruke den, så da kan den like gjerne selges, men aner ikke hvordan og hva vi skal ta for den.

 

Any help?

Se om du finner et museum som kan ha interesse. Hvem andre vil vel kunne tenke seg å i det hele tatt si at de har en ekte leopardpelskåpe? Er ikke de fredet eller noe?

Det gjør det jo bare enda kulere.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Har bestilt en genser fra USA gjennom FedEx. På trackingsiden deres står det følgende:

 

May 19, 2011 11:52

Delivery exception

OSLO NO

Customer not available or business closed

 

Varen brukte 5 dager over havet og frem til Oslo. Nå har den imidlertidig vært i Oslo (ifølge siden) siden 19 mai.

Jeg har såvidt jeg vet ikke lagt inn noe telefonnr på kontaktperson, men det står at varen skal til meg i Stavanger.

 

Har det blitt byttet leverandør? Posten, bring?

Må jeg gjøre noe mtp at det står det ikke får tak i kunden?

 

Takk.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Har bestilt en genser fra USA gjennom FedEx. På trackingsiden deres står det følgende:

 

May 19, 2011 11:52

Delivery exception

OSLO NO

Customer not available or business closed

 

Varen brukte 5 dager over havet og frem til Oslo. Nå har den imidlertidig vært i Oslo (ifølge siden) siden 19 mai.

Jeg har såvidt jeg vet ikke lagt inn noe telefonnr på kontaktperson, men det står at varen skal til meg i Stavanger.

 

Har det blitt byttet leverandør? Posten, bring?

Må jeg gjøre noe mtp at det står det ikke får tak i kunden?

 

Takk.

Ring Fedex og avtal ny leveringstid.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Har bestilt en genser fra USA gjennom FedEx. På trackingsiden deres står det følgende:

 

May 19, 2011 11:52

Delivery exception

OSLO NO

Customer not available or business closed

 

Varen brukte 5 dager over havet og frem til Oslo. Nå har den imidlertidig vært i Oslo (ifølge siden) siden 19 mai.

Jeg har såvidt jeg vet ikke lagt inn noe telefonnr på kontaktperson, men det står at varen skal til meg i Stavanger.

 

Har det blitt byttet leverandør? Posten, bring?

Må jeg gjøre noe mtp at det står det ikke får tak i kunden?

 

Takk.

 

Har du oppgitt personnummeret ditt? Du må gjøre det før varen kan føres inn i landet, vet dog ikke hvordan fedex praktiserer dette.

Lenke til kommentar

Har ikke gjort det. Fant alikevell ut hva som var galt etter å ha kontaktet FedEx Norge. Trackingsiden deres stoppet ved ankomst Norge, og deretter måtte jeg søke via Bring.no.

På bring sin side sto det at varen allerede var i Stavanger, og at de hadde sendt purring til telefonnummeret mitt hele 3 ganger. Nummeret var selvsagt 99999999, noe som forklarer hvorfor de ikke har fått tak i meg.

Uansett, pakken hentes imorgen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...