Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Vi har en gammel, men pent brukt kåpe i ekte leopard pels liggende hjemme fra bestemor. Har denne noe verdi i det hele tatt? Finnes det noe marked for det? Ingen i familien har planer om å bruke den, så da kan den like gjerne selges, men aner ikke hvordan og hva vi skal ta for den. Any help? Se om du finner et museum som kan ha interesse. Hvem andre vil vel kunne tenke seg å i det hele tatt si at de har en ekte leopardpelskåpe? Er ikke de fredet eller noe? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Mulig de er det nå, men det er jo ikke noe galt i å ha. Vi har flere persianere på loftet feks, selv om det er ikke lovlig "produsere" lengre. (Om jeg ikke er helt på jordet). Endret 26. mai 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Heftig sprezz med en ekte leopardpelskåpe! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Man får generelt sett lite penger for brukte pelskåper. Mulig det er litt annerledes med en i leopard, men jeg tviler på at man vil få nok for den til at den er verdt å selge. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Hadde både leopard og slangeskinn på veggen hjemme før, men det begynte jo å lukte råttent som faen etter noen år, så vi måtte ta ned. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Hvis det lukter råttent har noen gjort noe galt et sted. Gammel-lukt er en ting, men riktig behandlede skinn og dyr generelt kan holde seg i evigheter uten å råtne så lenge man ikke fukter dem og denslags. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg lurer litt på om stripete skjorte, type denne, er litt for business for bruk i for eksempel familieselskaper, bursdag/fest og opera/teater? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Har en skjorte i tilnærmet likt stoff og den har blitt brukt både på bursdag og fest og føler egentlig ikke at det er noe spesielt forretningsmann-preg over den. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Vi har en gammel, men pent brukt kåpe i ekte leopard pels liggende hjemme fra bestemor. Har denne noe verdi i det hele tatt? Finnes det noe marked for det? Ingen i familien har planer om å bruke den, så da kan den like gjerne selges, men aner ikke hvordan og hva vi skal ta for den. Any help? Se om du finner et museum som kan ha interesse. Hvem andre vil vel kunne tenke seg å i det hele tatt si at de har en ekte leopardpelskåpe? Er ikke de fredet eller noe? Det gjør det jo bare enda kulere. Lenke til kommentar
vZ Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Hei! Har bestilt en genser fra USA gjennom FedEx. På trackingsiden deres står det følgende: May 19, 2011 11:52 Delivery exception OSLO NO Customer not available or business closed Varen brukte 5 dager over havet og frem til Oslo. Nå har den imidlertidig vært i Oslo (ifølge siden) siden 19 mai. Jeg har såvidt jeg vet ikke lagt inn noe telefonnr på kontaktperson, men det står at varen skal til meg i Stavanger. Har det blitt byttet leverandør? Posten, bring? Må jeg gjøre noe mtp at det står det ikke får tak i kunden? Takk. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 De har "prøvd" å levere den til deg, men du var ikke tilgjengelig. Så da må du vel hente den på lageret? Eller er det kanskje bare med DHL. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Tante og onkel hadde et zebra-skinn som teppe før. Tok med hjem fra Tanzania, tror jeg. Tror dog det ble slitt hull i, men var utrolig kult. Vil ha et selv. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Vi har sånn zebra'ish skinn på hytta som pappa knerta i Sør-Afrika, ganske kult i grunn Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Hei! Har bestilt en genser fra USA gjennom FedEx. På trackingsiden deres står det følgende: May 19, 2011 11:52 Delivery exception OSLO NO Customer not available or business closed Varen brukte 5 dager over havet og frem til Oslo. Nå har den imidlertidig vært i Oslo (ifølge siden) siden 19 mai. Jeg har såvidt jeg vet ikke lagt inn noe telefonnr på kontaktperson, men det står at varen skal til meg i Stavanger. Har det blitt byttet leverandør? Posten, bring? Må jeg gjøre noe mtp at det står det ikke får tak i kunden? Takk. Ring Fedex og avtal ny leveringstid. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Vi har sånn zebra'ish skinn på hytta som pappa knerta i Sør-Afrika, ganske kult i grunn Heldiggriser. Tror ikke mamma tok med noe hjem da hun flyttet tilbake, var vel fordi hun dro for å studere. Skulle gjerne hatt et eksotisk dyr på gulvet på hybelen. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Har en skjorte i tilnærmet likt stoff og den har blitt brukt både på bursdag og fest og føler egentlig ikke at det er noe spesielt forretningsmann-preg over den. Jeg er i det vesentlige og i resultatet enig med lokeland. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Tips til gode skomakere i Oslo? Helst rundt Karl Johan. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Hei! Har bestilt en genser fra USA gjennom FedEx. På trackingsiden deres står det følgende: May 19, 2011 11:52 Delivery exception OSLO NO Customer not available or business closed Varen brukte 5 dager over havet og frem til Oslo. Nå har den imidlertidig vært i Oslo (ifølge siden) siden 19 mai. Jeg har såvidt jeg vet ikke lagt inn noe telefonnr på kontaktperson, men det står at varen skal til meg i Stavanger. Har det blitt byttet leverandør? Posten, bring? Må jeg gjøre noe mtp at det står det ikke får tak i kunden? Takk. Har du oppgitt personnummeret ditt? Du må gjøre det før varen kan føres inn i landet, vet dog ikke hvordan fedex praktiserer dette. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Tull, har aldri oppgitt personnummeret mitt til UPS/TNT/EXE tidligere, og det ville jeg heller aldri gjort. Det er ingen grunn til at de skal behøve det. Lenke til kommentar
vZ Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Har ikke gjort det. Fant alikevell ut hva som var galt etter å ha kontaktet FedEx Norge. Trackingsiden deres stoppet ved ankomst Norge, og deretter måtte jeg søke via Bring.no. På bring sin side sto det at varen allerede var i Stavanger, og at de hadde sendt purring til telefonnummeret mitt hele 3 ganger. Nummeret var selvsagt 99999999, noe som forklarer hvorfor de ikke har fått tak i meg. Uansett, pakken hentes imorgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå