Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Mr. totalt uvitende om mote slår til igjen, med nok et spørsmål. Er lav, omtrent 170 (gutt). Generelt tynn, men likevel relativt kraftige legger/lår.

Er det noen plagg eller lignende jeg spesifikt burde unngå med tanke på kropssbygning? Eller eventuelt noen plagg jeg burde anskaffe asap?

 

Vet at det sjeldent er sunt å fokusere alt for mye på regler, men mtp. mitt nåværende kunnskapsnivå innenfor mote går jeg for den tryggere veien, og forholder meg til de reglene som finnes.

 

Edit: Omformulerte litt

Spørs litt hva du er ute etter? Fremstå større eller mindre? Smalere eller bredere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mr. totalt uvitende om mote slår til igjen, med nok et spørsmål. Er lav, omtrent 170 (gutt). Generelt tynn, men likevel relativt kraftige legger/lår.

Er det noen plagg eller lignende jeg spesifikt burde unngå med tanke på kropssbygning? Eller eventuelt noen plagg jeg burde anskaffe asap?

Pass på å kjøpe klær med veldig god passform. Små menn med store klær gir ikke et helt heldig inntrykk.

 

Noen som vet om helt hvite singletter eller v-hals t-skjorter som har enda dypere utringning enn de "vanlige" (feks de hos H&M)?

H&M har vel noen som er ekstra dype?

Lenke til kommentar

Spørs litt hva du er ute etter? Fremstå større eller mindre? Smalere eller bredere?

 

Vil fremstå som høyere (eller i det minste ikke lavere). Angående smalere/bredere så har det ikke så mye å si, så fremt jeg ikke ser ut som en stutt dverg.

Lenke til kommentar

Noen som vet om helt hvite singletter eller v-hals t-skjorter som har enda dypere utringning enn de "vanlige" (feks de hos H&M)?

H&M har vel noen som er ekstra dype?

Hm, kanskje jeg ikke har lett godt nok. Greit å ha noe under skjortene som ikke synes i det hele tatt.

 

Error: Støtter det de andre sier her, trange klær er best.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Har også opplevd at disse sokkene spretter av foten ganske fort, så lenge skoen sitter litt løst. Syns ironisk nok de er ganske behagelige å gå med innendørs.

Lenke til kommentar

Hmmmm.

Har en liten sak her nå.

Skal på ball på tirsdag neste uke.

Kjolen passer meg til perfeksjon! Men de skjortene jeg hadde liggende var ett par størrelse for store.

Vesten til kjolen er eggeskall hvit, mens jeg har en smokingskjorte som passer veldig bra, men den er "kritthvit" det samme er hanskene.

Man ser jo forskjellen tydelig om det er veldig lyst i rommet, men kan ikke se for meg at det er det.

 

Skal jeg kjøre på med en for stor skjorte eller en som passer perfekt, men ikke i fargene...

Og skal jeg droppe hanskene?

Lurer på om jeg skal prøve å finne tid til å kjøpe meg en skjorte jeg kan bruke, men har snau tid atm.

 

Vet jeg har en skjorte som passer meg bedre enn de jeg har funnet, men jeg vet ikke hvor den er...

Lenke til kommentar

Vi har en gammel, men pent brukt kåpe i ekte leopard pels liggende hjemme fra bestemor. Har denne noe verdi i det hele tatt? Finnes det noe marked for det? Ingen i familien har planer om å bruke den, så da kan den like gjerne selges, men aner ikke hvordan og hva vi skal ta for den.

 

Any help?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...