Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Mr. totalt uvitende om mote slår til igjen, med nok et spørsmål. Er lav, omtrent 170 (gutt). Generelt tynn, men likevel relativt kraftige legger/lår. Er det noen plagg eller lignende jeg spesifikt burde unngå med tanke på kropssbygning? Eller eventuelt noen plagg jeg burde anskaffe asap? Vet at det sjeldent er sunt å fokusere alt for mye på regler, men mtp. mitt nåværende kunnskapsnivå innenfor mote går jeg for den tryggere veien, og forholder meg til de reglene som finnes. Edit: Omformulerte litt Spørs litt hva du er ute etter? Fremstå større eller mindre? Smalere eller bredere? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Noen som vet om helt hvite singletter eller v-hals t-skjorter som har enda dypere utringning enn de "vanlige" (feks de hos H&M)? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Mr. totalt uvitende om mote slår til igjen, med nok et spørsmål. Er lav, omtrent 170 (gutt). Generelt tynn, men likevel relativt kraftige legger/lår. Er det noen plagg eller lignende jeg spesifikt burde unngå med tanke på kropssbygning? Eller eventuelt noen plagg jeg burde anskaffe asap? Pass på å kjøpe klær med veldig god passform. Små menn med store klær gir ikke et helt heldig inntrykk. Noen som vet om helt hvite singletter eller v-hals t-skjorter som har enda dypere utringning enn de "vanlige" (feks de hos H&M)? H&M har vel noen som er ekstra dype? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Er man tynn så går man med trange klær som viser at man er tynn. Fin motivasjon til å bli større, og det ser bedre ut enn å gå med klær som er for store. Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Spørs litt hva du er ute etter? Fremstå større eller mindre? Smalere eller bredere? Vil fremstå som høyere (eller i det minste ikke lavere). Angående smalere/bredere så har det ikke så mye å si, så fremt jeg ikke ser ut som en stutt dverg. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Noen som vet om helt hvite singletter eller v-hals t-skjorter som har enda dypere utringning enn de "vanlige" (feks de hos H&M)? H&M har vel noen som er ekstra dype? Hm, kanskje jeg ikke har lett godt nok. Greit å ha noe under skjortene som ikke synes i det hele tatt. Error: Støtter det de andre sier her, trange klær er best. Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Har kjøpt meg docksides, liker ikke å gå uten sokker, synes huske at jeg så et bilde av noen sokker her ett sted som var sykt lave, passende til bruk i seilersko og loafers, noen som vet hvor jeg får kjøpt dem? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 De har det på H&M faktisk 1 Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 http://www.amazon.co.uk/Mens-Falke-Invisible-Liners-Colours/dp/B0039EDEMA Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Har kjøpt meg docksides, liker ikke å gå uten sokker, synes huske at jeg så et bilde av noen sokker her ett sted som var sykt lave, passende til bruk i seilersko og loafers, noen som vet hvor jeg får kjøpt dem? http://www.moccsocks.com/ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Tar jeg på meg sånne sokker så er de rundt tåballen etter omtrent 15 sekunder. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) De holder seg overraskende godt på plass synes nå jeg. Hvis du har løse sko så kan det kanskje være et problem da. Endret 25. mai 2011 av multisync Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Har også opplevd at disse sokkene spretter av foten ganske fort, så lenge skoen sitter litt løst. Syns ironisk nok de er ganske behagelige å gå med innendørs. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Men de ser helt dust ut å gå med uten sko da 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Hmmmm. Har en liten sak her nå. Skal på ball på tirsdag neste uke. Kjolen passer meg til perfeksjon! Men de skjortene jeg hadde liggende var ett par størrelse for store. Vesten til kjolen er eggeskall hvit, mens jeg har en smokingskjorte som passer veldig bra, men den er "kritthvit" det samme er hanskene. Man ser jo forskjellen tydelig om det er veldig lyst i rommet, men kan ikke se for meg at det er det. Skal jeg kjøre på med en for stor skjorte eller en som passer perfekt, men ikke i fargene... Og skal jeg droppe hanskene? Lurer på om jeg skal prøve å finne tid til å kjøpe meg en skjorte jeg kan bruke, men har snau tid atm. Vet jeg har en skjorte som passer meg bedre enn de jeg har funnet, men jeg vet ikke hvor den er... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Heldigvis er jeg så privilligert at jeg bor i lag med meg selv, og han gir blanke i hvor teit det ser ut. Fin fyr, han der meg. Lenke til kommentar
August. Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Vi har en gammel, men pent brukt kåpe i ekte leopard pels liggende hjemme fra bestemor. Har denne noe verdi i det hele tatt? Finnes det noe marked for det? Ingen i familien har planer om å bruke den, så da kan den like gjerne selges, men aner ikke hvordan og hva vi skal ta for den. Any help? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Kanskje du kan få noe hjelp her? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Kan gi deg en hundrings for den, er sikkert fin å ha som teppe på vinteren. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå