Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har tips til butikker i London? Reiser dit om en ukes tid, men har aldri vært der før.. Har så vidt fått sett litt på butikker jeg skal besøke, bl.a. Harvey Nichols, + en del andre som fører merker som Morris, Acne, Ralph Lauren, La martina etc.

Takk for tips

Lenke til kommentar

Jeg flytter hjemmefra om noen måneder, til en hybel på hele 12 m2. Jeg fantaserer litt om hvordan jeg skal innrede hybelen, og jeg har funnet ut at jeg vil ha det litt Home & Cottage-ish og litt som dette.

tumblr_lk48tk6Nab1qbcw3uo1_500.png

Uansett, noen som har noen lenker til blogger eller sider som kan brukes til inspirasjon? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har tips til butikker i London? Reiser dit om en ukes tid, men har aldri vært der før.. Har så vidt fått sett litt på butikker jeg skal besøke, bl.a. Harvey Nichols, + en del andre som fører merker som Morris, Acne, Ralph Lauren, La martina etc.

Takk for tips

Om du er fan av klassisk engelsk herremote så er Savile Row og Jermyn Street et must.

Endret av McMuffin
Lenke til kommentar

Jeg flytter hjemmefra om noen måneder, til en hybel på hele 12 m2. Jeg fantaserer litt om hvordan jeg skal innrede hybelen, og jeg har funnet ut at jeg vil ha det litt Home & Cottage-ish og litt som dette.

http://28.media.tumblr.com/tumblr_lk48tk6Nab1qbcw3uo1_500.png

Uansett, noen som har noen lenker til blogger eller sider som kan brukes til inspirasjon? :)

Hehe, 12kvadrat ja, det er vel den størrelsen soverommet mitt er det :p

Vet ikke om steder du kan finne noe insp, men kanskje du finner noe her.

Lenke til kommentar

tumblr_lk48tk6Nab1qbcw3uo1_500.png

Kult bilde!

Men... kan bli kjipt å holde rent, obs obs ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Skal på avslutningsgrillfest med klassen i morgen, koden gikk fra "svart og hvit" til "pent antrekk". Har dog fått låne noen svarte sko av en kamerat, og spørsmålet mitt er da - kan jeg bruke disse med mine brune chinos, eller vil det være bedre å bruke svart bukse i tillegg? Skoene er forøvrig noen klumpete "pensko" fra Ecco. Langt i fra mitt førstevalg, men det er enten de, svarte skatesko eller noen grønne, enkle (litt skitne) tøysko.

Klarer ikke helt bestemme meg for hva jeg skal gjøre..

Lenke til kommentar

*Bilde*

12 m2 er ikke så mye å gå på. Personlig ville jeg holdt det så enkelt som mulig. Det må i hvert fall ikke bli så stappfullt at det føles som man får problemer med å puste der inne.

Det blir jo ikke plass til noe særlig mer enn en seng, en data/arbeidsbenk, samt en stol og et par klesskap.

Lenke til kommentar

Joda, jeg vil på ingen måte ha det helt slik som på bildet, det blir alt for mye ting og rot, var mer stemningen i rommet jeg ville ha. Det er begrenset hvor stor plass det er på 12 kvadrat, nettopp derfor vil jeg vil bruke tepper, puter, sengeteppe osv, samt farger for å gi et inntrykk som kan minne litt om bildet jeg postet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Svarte bukser og svarte sko høres værre ut enn brune bukser og svarte sko.

Enig.

Skal sant sies eier jeg ingen svart jakke heller, og svarte sko + mørkebrun jakke. Tja. Går det da?

Lenke til kommentar

Svarte bukser og svarte sko høres værre ut enn brune bukser og svarte sko.

Enig.

Skal sant sies eier jeg ingen svart jakke heller, og svarte sko + mørkebrun jakke. Tja. Går det da?

Går og går... Så lenge du ikke har et bedre alternativ må det vel bare gå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...