fkm Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Ikke at det er noe galt med å finne på en unnskyldning for å ta seg en liten ferie, men rent praktisk er det jo da et langt bedre valg å bestille på nettet. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Kan jo også prøve størrelsene i butikk også, selv om jeg føler at det er litt sleipt Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg er 187m høy og veldig tynn min bristol sitter perfekt, nå skal det sier at den er fra contemporary kolleksjonen til Barbour ig er slimmere i fasongen og med høyere armhuler. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Dæven, Barbour Bristol. Her snakker vi skikkelig historie og følelse! Endret 24. mai 2011 av eveant 5 Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Noen som har tips til butikker i London? Reiser dit om en ukes tid, men har aldri vært der før.. Har så vidt fått sett litt på butikker jeg skal besøke, bl.a. Harvey Nichols, + en del andre som fører merker som Morris, Acne, Ralph Lauren, La martina etc. Takk for tips Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 http://www.cordings.co.uk/ Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1299449&st=0 Edit: Var visst ikke så mye fra London der... Endret 24. mai 2011 av Haawy Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg flytter hjemmefra om noen måneder, til en hybel på hele 12 m2. Jeg fantaserer litt om hvordan jeg skal innrede hybelen, og jeg har funnet ut at jeg vil ha det litt Home & Cottage-ish og litt som dette. Uansett, noen som har noen lenker til blogger eller sider som kan brukes til inspirasjon? 1 Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Noen som har tips til butikker i London? Reiser dit om en ukes tid, men har aldri vært der før.. Har så vidt fått sett litt på butikker jeg skal besøke, bl.a. Harvey Nichols, + en del andre som fører merker som Morris, Acne, Ralph Lauren, La martina etc. Takk for tips Om du er fan av klassisk engelsk herremote så er Savile Row og Jermyn Street et must. Endret 24. mai 2011 av McMuffin Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg flytter hjemmefra om noen måneder, til en hybel på hele 12 m2. Jeg fantaserer litt om hvordan jeg skal innrede hybelen, og jeg har funnet ut at jeg vil ha det litt Home & Cottage-ish og litt som dette. http://28.media.tumblr.com/tumblr_lk48tk6Nab1qbcw3uo1_500.png Uansett, noen som har noen lenker til blogger eller sider som kan brukes til inspirasjon? Hehe, 12kvadrat ja, det er vel den størrelsen soverommet mitt er det Vet ikke om steder du kan finne noe insp, men kanskje du finner noe her. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg flytter hjemmefra om noen måneder, til en hybel på hele 12 m2. Jeg fantaserer litt om hvordan jeg skal innrede hybelen, og jeg har funnet ut at jeg vil ha det litt Home & Cottage-ish og litt som dette. Uansett, noen som har noen lenker til blogger eller sider som kan brukes til inspirasjon? Kult bilde! Men... kan bli kjipt å holde rent, obs obs Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg tror ofte en slik stil gjør seg bedre på bilder enn i virkeligheten. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Skal på avslutningsgrillfest med klassen i morgen, koden gikk fra "svart og hvit" til "pent antrekk". Har dog fått låne noen svarte sko av en kamerat, og spørsmålet mitt er da - kan jeg bruke disse med mine brune chinos, eller vil det være bedre å bruke svart bukse i tillegg? Skoene er forøvrig noen klumpete "pensko" fra Ecco. Langt i fra mitt førstevalg, men det er enten de, svarte skatesko eller noen grønne, enkle (litt skitne) tøysko. Klarer ikke helt bestemme meg for hva jeg skal gjøre.. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Svarte bukser og svarte sko høres værre ut enn brune bukser og svarte sko. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg flytter hjemmefra om noen måneder, til en hybel på hele 12 m2. Jeg fantaserer litt om hvordan jeg skal innrede hybelen, og jeg har funnet ut at jeg vil ha det litt Home & Cottage-ish og litt som dette. *Bilde* Uansett, noen som har noen lenker til blogger eller sider som kan brukes til inspirasjon? 12 m2 er ikke så mye å gå på. Personlig ville jeg holdt det så enkelt som mulig. Det må i hvert fall ikke bli så stappfullt at det føles som man får problemer med å puste der inne. Det blir jo ikke plass til noe særlig mer enn en seng, en data/arbeidsbenk, samt en stol og et par klesskap. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Joda, jeg vil på ingen måte ha det helt slik som på bildet, det blir alt for mye ting og rot, var mer stemningen i rommet jeg ville ha. Det er begrenset hvor stor plass det er på 12 kvadrat, nettopp derfor vil jeg vil bruke tepper, puter, sengeteppe osv, samt farger for å gi et inntrykk som kan minne litt om bildet jeg postet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Svarte bukser og svarte sko høres værre ut enn brune bukser og svarte sko. Enig. Skal sant sies eier jeg ingen svart jakke heller, og svarte sko + mørkebrun jakke. Tja. Går det da? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Coa: Jeg ville også hengt opp et lite maleri eller to på veggen. Sånn, bare for å gjøre stedet litt mer som mitt eget. Endret 25. mai 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Svarte bukser og svarte sko høres værre ut enn brune bukser og svarte sko. Enig. Skal sant sies eier jeg ingen svart jakke heller, og svarte sko + mørkebrun jakke. Tja. Går det da? Går og går... Så lenge du ikke har et bedre alternativ må det vel bare gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå