lokeland Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Hvordan prisene for en målsydd blazer i Oslo? Etter nok en "shoppingrunde" uten resultat begynner jeg å vurdere å gå for målsøm. Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Har sikkert blitt spurt om før, men hvilke farger går godt sammen med lys brun? Har kjøpt meg noen nye chinos og lurer litt på hvilken genser jeg skal ta på. (ja, jeg er helt grønn når det kommer til mote) Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Tips til nettbutikker hvor jeg kan få tak i billige pocket squares? Eller en butikk med billige PS'er og gratis frakt f.eks. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg bestilte nylig et slips og PS fra Tiebar til 49 dollar. Frakten lå på 25 dollar Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Tips til nettbutikker hvor jeg kan få tak i billige pocket squares? Eller en butikk med billige PS'er og gratis frakt f.eks. Kunne jeg også trengt. Blir litt lite økonomisk i lengden å kjøpe PS til 600,- på Follestad merker jeg. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Tips til nettbutikker hvor jeg kan få tak i billige pocket squares? Eller en butikk med billige PS'er og gratis frakt f.eks. Kunne jeg også trengt. Blir litt lite økonomisk i lengden å kjøpe PS til 600,- på Follestad merker jeg. Sjekk Ebay da vel? alt av merker og alle prisklasser... =) Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Helst utenom eBay, jeg orker ikke det Lenke til kommentar
Nash Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Hele bestillingen endte opp på 275 kr. Ikke dårlig for et slips og PS imo Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Det koster 28nok for lommetørkle hos tiebar, det er ikke en gal pris, bestiller man noen i slengen blir det finfint. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Tips til nettbutikker hvor jeg kan få tak i billige pocket squares? Eller en butikk med billige PS'er og gratis frakt f.eks. Kunne jeg også trengt. Blir litt lite økonomisk i lengden å kjøpe PS til 600,- på Follestad merker jeg. Meh? På herrebutikken her i gården (á la ikke kjedebutikk) tok de 50 kroner for et PS i silke. Sikkert ikke allverdens kvalitet, men er det virkelig så viktig når det gjelder PS? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 AnewZ: SF. SpooPoker har alltids noe til salgs (dog noe av det fra eBay også) og har mange fine, men det er bare fra Gucci, Hermès et al, så det er jo ikke de laveste prisene. Det er uansett veldig mange andre som selger, så ville bare tittet der og ikke gjort det vanskeligere enn det er. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 PS er noe jeg nekter å betale mer enn 150kr for, og selv da skal det være fordi jeg har dårlig tid og ikke rekker å se på priser. Kunne bare funnet et skjerf her hjemme som ingen bruker, kuttet ut en firkant og stappet det i lommen og det ville sett like bra ut. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Et krav er også at det må kunne leveres innen 19. juni Takk hc, skal sjekke ut hva Spoo har, er en stund siden jeg har gjort det. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Tips til dere med meget nuppete gensere; drit i nuppefjerner, bruk skjeggtrimmer Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 http://www.styleforum.net/showthread.php?t=245133 Se der. Lagt ut i går, så kan sikre deg noen fine ting. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 What, han sender vel ikke til Norge for den prisen der? Du har vel erfaring med han? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Jo, sender til Norge. Kanonbra kar, tror ikke det er noen som har dårlige erfaringer med han. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Frakt koster ikke akkurat mye så lenge det sendes som brevpost. Endret 23. mai 2011 av multisync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå