Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sikkert blitt spurt om før, men hvilke farger går godt sammen med lys brun?

Har kjøpt meg noen nye chinos og lurer litt på hvilken genser jeg skal ta på.

(ja, jeg er helt grønn når det kommer til mote)

Lenke til kommentar

Tips til nettbutikker hvor jeg kan få tak i billige pocket squares? Eller en butikk med billige PS'er og gratis frakt f.eks.

Kunne jeg også trengt. Blir litt lite økonomisk i lengden å kjøpe PS til 600,- på Follestad merker jeg.

Lenke til kommentar

Tips til nettbutikker hvor jeg kan få tak i billige pocket squares? Eller en butikk med billige PS'er og gratis frakt f.eks.

Kunne jeg også trengt. Blir litt lite økonomisk i lengden å kjøpe PS til 600,- på Follestad merker jeg.

Sjekk Ebay da vel? alt av merker og alle prisklasser... =)

Lenke til kommentar

Meh? På herrebutikken her i gården (á la ikke kjedebutikk) tok de 50 kroner for et PS i silke. Sikkert ikke allverdens kvalitet, men er det virkelig så viktig når det gjelder PS?

Lenke til kommentar

AnewZ: SF. SpooPoker har alltids noe til salgs (dog noe av det fra eBay også) og har mange fine, men det er bare fra Gucci, Hermès et al, så det er jo ikke de laveste prisene. Det er uansett veldig mange andre som selger, så ville bare tittet der og ikke gjort det vanskeligere enn det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...