Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener det har blitt frarådet om sånne tjenester her inne før, i en tråd, hvor blant annet Dag1234 har kommet med innspill. Kan se om jeg finner tråden.

 

Jeg har brent meg på å kjøpe dress fra Thailand, men har også hørt om andre som har god erfaring fra sånne tjenester.

 

Jeg sjekket ikke referanser, det var feilen min. Få høre fra andre som har brukt skredderen tidligere til å si hva de synes om resultatet.

 

Det finnes helt sikkert flinke og seriøse folk i den bransjen og. Det gjelder bare å finne dem.

Endret av dag1234
Lenke til kommentar

Stavanger-peeps!

 

Min bursdag er nært forestående, og jeg var i den anledning på en aldri så liten vindusshopperunde nedi sentrum i helgen for å bygge ønskeliste. ;) Jeg rakk ikke innom alt jeg ville, men jeg var innom Høyer, Cinnamon og Rolfsen. Mitt spørsmål lyder som følger: er noe av det de selger på Cinnamon verdt prisen? De ligger nærmest konsekvent en hel prisklasse opp i forhold til Høyer og Rolfsen, uten at jeg med mitt amatørblikk kunne se noen umiddelbar forskjell på plaggene de førte, bortsett fra merkene.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte to par bukser der, og jeg vil nå si at de var verdt prisen. Jada, kunne spart en hundrelapp på hver av de hvis jeg hadde kjøpt på en annen butikk, men jeg var helt ny i byen.

 

Ellers er vel skoene de har der nokså kurant priset? Har også en del H&J og Hackett som ikke er priset for dumt, men generelt er det mye der som koster mer enn det smaker.

Lenke til kommentar

Tja. Cinnamon er dyrt, slikt er det bare. Selv på merker som andre butikker i Stavanger fører så ligger de noen hundrelapper over (F.eks Morris). Men tja, Cinnamon har noen kjekke merker som de andre ikke har. Hackett for eksempel :) Men det er ingen plass jeg handler, da det sprenger mitt budsjett. (Om det ikke er noe jeg virkelig ønsker)

 

Edit: Skoene der er dyre! De ene i semsket koster jo 8000,- (lurer på om det er Cucinelli? Lenge siden jeg har vært der, det skal være sagt) - og de har generelt dyre sko. Kjøper heller sko fra C&J, Alden osv enn der.

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

Edit: Skoene der er dyre! De ene i semsket koster jo 8000,- (lurer på om det er Cucinelli? Lenge siden jeg har vært der, det skal være sagt) - og de har generelt dyre sko. Kjøper heller sko fra C&J, Alden osv enn der.

Tenkte mer på Tod's jeg. De ligger vel på 4 der, muligens 4.5, og tror ikke det er altfor ille i forhold til hva de koster fra utlandet med frakt og moms.

Lenke til kommentar

Takker, folkens. :) Jeg regner med at man betaler litt ekstra for lokalitetene også, da salong med peis og komplimentære forfriskninger vel kan kategoriseres som fordyrende luksus. ;)

 

For øvrig godt poeng det med sjeldne merker: jeg så vitterligen noe fra Hackett der inne. Budsjettmessig så er det ikke noe som knekker ryggen min, men spørs vel om ikke jeg nå i oppbyggingsfasen kanskje bør legge meg litt lavere og heller satse på litt mer garderobe pr. krone. :D Så får vi se hvor lenge det holder, de har nå mye lekkert der inne også. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...