thrice Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Oppdaterte garderoben min big time i dag, "problemet" er at jeg nå innser at skremmende store deler av garderoben min er fra H&M. Antrekket mitt nå består av sokker fra H&M, Beige Chino fra H&M og T-skjorte fra, you guessed it, H&M. Teit? Eller helt ok, nothing to worry about? For det ekstra kjipe er at jeg er blakk, så nye klær fra andre butikker er urealistisk for øyeblikket .. Null stress. H&M lager greie klær til prisen. Og det er alltid bedre med billige klær som passer, enn dyre klær som ikke gjør det. 3 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Syns det er litt varierende kvalitet på H&M jeg. Har ikke sånn kjempe masse klær derifra, men har blant annet to v-gensere. Den ene er vel ett halvt år gammel og begynner å bli litt slapp. De andre er halvannet år gammel og sitter som ett skudd fortsatt. Mulig det var noe prisforskjell på de, men det husker jeg ikke. Men H&M ekke feil det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg liker HM fordi jeg ikke er ute etter klassiske plagg, som oftest, men nye varianter av klassiske plagg. Jeg liker heller ikke å måtte være forsiktig med klærene mine, og da passer det utmerket med en v-hals tskjorte til 49kr. Når den blir slitt om et år så kan jeg kjøpe ny og glede meg over at jeg fikk kjøpe nye klær. Det skal noen år med det til før det lønner seg å kjøpe en v-hals til 500kr, og innen da har jeg forhåpentligvis råd til det. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg kjøper alle t-skjortene, crew og v-neck fra H&M, sorte og hvite. Som tidligre nevnt, de er greie til prisen, og man kan ha mange og bytte ut etterhvert. Kjøpte også en charcoal, tynn cardigan her en dag, fant den på restesalg til 75kr tilfeldigvis i min størrelse, holder den ikke lenge så gjør ikke det så mye, den ser bra ut enn så lenge ihvertfall. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 H&M t-skjortene er de beste syns jeg. Har ikke kjempe mye erfaring med dyre t-skjorter da, men gidder ikke bruke mye penger på en helt plain t-skjorte. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Var også en ivrig bruker av t-skjortene fra H&M, spesielt de i organisk bomull, men nå kan jeg egentlig ikke huske sist gang jeg gikk med t-skjorte utenom hjemmet, så har ikke kjøpt nye på evigheter. Kjøpte faktisk to jeans (hvit og raw denim fra &DENIM) og en marineblå strikkegenser med hvite striper (50kr på salg) fra H&M og til prisen er jo helt greit, men jeg merker at jeg heller vil investere i noe ordentlig, for det er nok av ting å kommentere med alle plaggene jeg kjøpte, om man skal være pirkete. Men raw denim jeansen var ikke halvgæren. Endret 19. mai 2011 av lokeland Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Har to skjorter fra H&M, liker de godt, men kvaliteten er ikke som andre skjorter jeg har. Den ene er ikke så langt unna søppeldyngen nå. Begynner å bli litt slitt. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Er ihuga fan av t-skjortene til H&M, er også kjempefornøyd med shortsene jeg kjøpte der i fjord. Det flotte med H&M er at de ofte ikke har store stygge logoer på alt de selger, noe som er første bud når jeg ser etter klær Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 De t-skjortene til HM i organisk bomull sitter faktisk utrolig godt. Utenom det har jeg vel bare noen shortser som jeg liker der fra, og en eller to gensere. Ingenting vondt å si om HM, er vel ingen som forventer å finne topp kvalitet der, men til prisen (på tilbud f.eks) syntes jeg det er upåklagelig. Ikke alt selvfølgelig, men noe. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Mens vi er inne på billigkjeder vs. upscale kjeder: hvor mye bedre rent kvalitetsmessig er en piqué fra Gant, J.Lindeberg, Boss, etc. til 6-700 kroner enn en i fra Dressmann, H&M, Cubus, etc. til halve den prisen (eller mindre)? Passform er jo så klart det aller viktigste, men jeg lurer allikevel. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Har har noen gamle piquéer fra dressmann og de eier ikke passform overhodet. Tragiske. Kvalitet tør jeg ikke å si noe på, da jeg omtrent ikke ser forskjell på en fra PRL og en dra dressmann... Men det er min inkompetenthet, ikke at dressmann har så fryktelig god kvalitet : p Endret 19. mai 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Bestilte tre shortser fra Lands' End i S, alltid like kjipt når de ikke passer meg i 32'' når hun i kundetjenesten sa at det ville passe bra, akkurat litt trang rundt bakdelen. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Chinosen fra Mabitex kom i dag! Syns den passet veldig bra, men må legges opp siden den er "unhemmed". Poster fitpic i morgen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Blir nok lite kleskjøp på meg fremover. Har innsett at jeg må prioritere både ny mobil og ny laptop da disse holder på å streike Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Kjøp huawei u8800! utrulig mykje mobil for pengane, så kan du bruke meir på enten laptop eller klede. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Lurer på om jeg skal prøve å holde ut med min iPhone 2G til iPhone 5 kommer, men den kommer ikke før i september da... Men hvis jeg gjør det så blir det nok mer penger til klær. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Mens vi er inne på billigkjeder vs. upscale kjeder: hvor mye bedre rent kvalitetsmessig er en piqué fra Gant, J.Lindeberg, Boss, etc. til 6-700 kroner enn en i fra Dressmann, H&M, Cubus, etc. til halve den prisen (eller mindre)? Passform er jo så klart det aller viktigste, men jeg lurer allikevel. Det forskjell på strikkinga, garnet, hvor godt fargen sitter, knapper og ikke minst hvor lenge den holder på passformen. Der er f.eks. de fra PRL overlegne H&M sine etter min erfaring. Chinosen fra Mabitex kom i dag! Syns den passet veldig bra, men må legges opp siden den er "unhemmed". Poster fitpic i morgen. Pass på så de ikke går opp i sømmene da! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Null stress. H&M lager greie klær til prisen. Og det er alltid bedre med billige klær som passer, enn dyre klær som ikke gjør det. Jeg fant nylig ut at jeg passer greit inn i en del av H&M sine medium.skjorter. Greit å vite inntil jeg får ut fingeren og ordner meg testskjorte fra moderntailor ellertailorstore. Kjøte meg to og, den ene til hele 75kr Ellers synes jeg H&M er greie på t-skjorter, sokker o.l., men kjøper ikke gensere eller cardigans der, fordi jeg kun har dårlige erfaringer med passform etter alt for få vask. Skal jeg ha en plain og billig crew eller v-neck stikker jeg heller innom dressman, eller "lokalbutikken hjemme" som fører et merke med ettelerannet sært italienskklingende navn. De holder bådeform og farge godt. Endret 19. mai 2011 av NgZ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Måtte selv slutte med genser og cardigan fra HM. Jeg har alltid vært fan av ytterjakkene deres, fordi de alltid har så mange knapper og ikke koster noe særlig, så jeg kan kjøpe mange. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Lite dilemma: Kjøpe dress fra Boss til snaue 5000,- eller Aquascutum fra Malford til 2500,- og bruke en tusing på å få den tilpasset? Føler at jeg blir litt robbet om jeg kjøper Boss dressen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå