Jostein K. Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Skulle jeg hatt én bukse ville den ikke vært fra Cheap Monday. Skulle jeg hatt 10 bukser hadde nok heller ingen vært fra Cheap Monday, rett og slett fordi passformen ikke er noe for meg. Er strømpebuksefit uansett, og mine tynne lår kler ikke det særlig godt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Cheap Monday har ikke bare skinny fit da. Er selv glad i CM, og med skinny fit ville jeg sett rimelig teit ut. Five, Autobahn, Autostrecke osv er modeller som reg/slim fit. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Det lurte egentlig jeg på også, men når jeg selv skulle svare trodde jeg plutselig at jeg var i cafeen. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Er det ingen måte å velge lengde på chinos fra zara? Pleier dere å sy dem opp? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Legger alltid opp buksene mine. Og det greier faktisk selv, så det så! Vet ikke hvordan Zara gjør det, men det er flere produsenter som tilbyr flere lengder, men sjeldent hos billigprodusentene. Men det er jo bare å kikke på nettbutikken til Zara eller ta deg en tur i butikken, eventuelt ringe de og spørre. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Står bare waist på sizeguiden, derfor jeg lurte.. Men får vel bare noen til å legge dem opp for meg da Lenke til kommentar
MoVLurker Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Følte meg passe skonerd når jeg kjente igjen et par CP i traileren til den norske filmen Oslo, 31. August (0:20 ut i traileren). Ser ut som et par achilles vintage navy. Litt pussig at en nylig nykter narkoman har sneakers til 2k. Skoa er forøvrig på 15% avslag på TBS ut dagen (kode 'laceup'). Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg elsker brukernavnet ditt. 2 Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Oppdaterte garderoben min big time i dag, "problemet" er at jeg nå innser at skremmende store deler av garderoben min er fra H&M. Antrekket mitt nå består av sokker fra H&M, Beige Chino fra H&M og T-skjorte fra, you guessed it, H&M. Teit? Eller helt ok, nothing to worry about? For det ekstra kjipe er at jeg er blakk, så nye klær fra andre butikker er urealistisk for øyeblikket .. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Det jo ingenting galt i det, selv om det er greit å mixe litt. Men kjøper man plagg fra billigkjedene er alltid sjansen der for at man møter noen som bruker ihvertfall et av de samme plaggene du bruker. De aller færreste greier uansett å se det, så det forblir nok din "hemmelighet". Vanlige plagg som f.eks. chinos varierer jo ikke veldig mye i design uansett. Endret 19. mai 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hei! Jeg har tegnet en del prikker på skjermen, og jeg har selvfølgelig brukt vannfast tusj, svart. Nå aner jeg ikke hvordan jeg skal fjerne prikkene. Jeg har forsøkt med noe brillerensevann og en flatskjerm rens. Noen forslag? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hva slags skjerm? Dataskjerm? Kan jo prøve med rødsprit, på egen risiko, men tror det skal ta knekken på det. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Lokeland: Basic ting fra H&M er det jo helt greit at han har. Ikke mange som klarer å se forskjell på sånt. Endret 19. mai 2011 av Calico Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 PC-skjerm, bærbar data. Ikke blank. Lenke til kommentar
SML Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Oppdaterte garderoben min big time i dag, "problemet" er at jeg nå innser at skremmende store deler av garderoben min er fra H&M. Antrekket mitt nå består av sokker fra H&M, Beige Chino fra H&M og T-skjorte fra, you guessed it, H&M. Teit? Eller helt ok, nothing to worry about? For det ekstra kjipe er at jeg er blakk, så nye klær fra andre butikker er urealistisk for øyeblikket .. No worries, så lenge det ser bra ut trenger du ikke tenke på hvilket merke det er. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hvis jeg kastet alle klærene mine fra HM så hadde jeg gått rundt i BB-bokser, sko og solbriller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå