AT1S Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Gratulerer med dagen gutter og jenter! Mvh en drita faen uten lommebok, og med ødelagt høyrehånd, grunnet ublidt møte med brostein. Brostein kan bli en farlig affære. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Absolutt! Den er enda fucked Brosteinen i Stavanger blir meget glatt utenfor potetbakeren, hehe. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Synes kjolen til venstre ser bra ut med den sorte strikken fordi den har en del gråtoner i seg. Strikken på kjolen til høyre kunne godt hatt en friskere farge, som lokeland sier. Ellers synes jeg begge kjolene ser bra ut. Enig her. Men det er ikke akkurat hjernekirurgi å kjøpe et bånd/belte i en passende farge som man tar på seg så det dekker den sorte strikken Gratulerer med dagen, folkens! Jeg skal holde meg hjemme og slappe av, og forhåpentligvis bli kvitt feberen... Har visst snakka i søvne som en gal i natt, og jeg husker massevis av sære drømmer. Alltid like gøy med feber Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Hvordan knute vil dere anbefale til et tykt/tykkere slips? Har endelig fått til å knytte selve knuten, men føler at knuten blir så veldig stor :\ Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Absolutt! Den er enda fucked Brosteinen i Stavanger blir meget glatt utenfor potetbakeren, hehe. Dette skjedde vel i helt klinkende edru tilstand, eller hva? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Gutter, krise! Har fått en liten flekk grønske på den fine dressbuksa mi(grå, om det er av betydning). Hva faen gjør man da? Er nesten på gråten her. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Absolutt! Den er enda fucked Brosteinen i Stavanger blir meget glatt utenfor potetbakeren, hehe. Dette skjedde vel i helt klinkende edru tilstand, eller hva? Hehe, klinkende edru Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Hvordan knute vil dere anbefale til et tykt/tykkere slips? Har endelig fått til å knytte selve knuten, men føler at knuten blir så veldig stor :\ Four in hand. 2 Lenke til kommentar
Vaffel. Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Grilldress ! Sikker vinner Sikker vinner, året rundt. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Hva er det jeg har oversett her, siden jeg får feilmelding? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Absolutt! Den er enda fucked Brosteinen i Stavanger blir meget glatt utenfor potetbakeren, hehe. Potetbakeren, det eneste stedet der du kan få pommes frites med bacon til. Skal garantert innom der neste gang jeg er ute, virket latterlig godt. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Når det kommer til fyllamat i Stavanger er det bare èn ting som gjelder: Fish&Chips-vognen. Endret 17. mai 2011 av Jude Quinn Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Nah, potetbakeren ass. Synd kebaben på Sola ikke holder til i Stavanger, for den er så evig mye bedre enn alt det rælet i Stavanger. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Noen som har tips til skjorter(klær generelt) jeg kan bruke ute på byen i sommer? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hvordan knute vil dere anbefale til et tykt/tykkere slips? Har endelig fått til å knytte selve knuten, men føler at knuten blir så veldig stor :\ Four in hand. Takker! Funka kjempebra Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Noen som har tips til skjorter(klær generelt) jeg kan bruke ute på byen i sommer? Chinos/Chinosshorts, piké, OCBD-skjorter, og en god ullcardigan til kalde kvelder. Alt du trenger i løpet av en sommer. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Vegrer meg litt mot å bruke OCBD-skjorter på byen. De er pene, men når man blaster dansegulvet med en litt for høy promille, blir fort OCBD-skjorter tofarga. Ikkje bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 ^ Det vil vel skje med alle typer skjorter? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Forsåvidt, men bruker man en med litt mønster og litt mørkere farger; som blå og hvite striper, vil det 'maskere' bedre. OCBD-skjortene mine er også litt mer bomullsaktige og smålig 'fluffy', noe som fører til at de suger til seg fuktighet som svamper. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (Her ødelegger modellen ganske mye da men, ok) Hva synes folket om denne buksen fra cheap monday? Synes de har bukser som er fine og har god kvalitet til en rimelig penge. Aldri hatt noe som helst problemer med cheap monday og de holder seg vask etter vask. Vet mange her inne hater lyse jeans med hull i og at der forbeholdt fotballspillere i Italia, men jeg er litt fan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå