Alliha Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Pakken er sendt, ja... Skal aldri kjøpe ting som ikkje er på salg på asos. Det er jo alltid salg der, ffs. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Looooooooooooooooooooooooooooooooooooooool http://minmote.no/in...tta-til-17-mai/ Greit nok at det er VG, men dropper man alle former for kunnskap når man ansetter mennesker til å skrive for minmote? Hva skjedde med bunad og dress? Hei thrice, jeg har savnet deg. Btw, dette var jo dope da. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Kult på tur rundt i verden? Ja, var hyggelig. Sett/gjort en del morsomme ting hehe! Takk takk SML Ha en fin 17 mai folkens! Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hei, jeg skal snart i konfirmasjon, og vil handle meg inn en ny dress. Er høy og slank (185cm) og trenger dressjakke, dresskjorte og dressbukse, til en hyggelig pris, rundt en tusenlapp. Bruker ikke dress så mye så trenger ikke å legge mye penger i den. Vil helst handle i en butikk, som er vanlig på kjøpesenter. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Full dress og skjorte til 1k? Det skal godt gjøres om du ikke synes det er greit å handle det på H&M eller Dressmann. Edit: Velkommen tilbake thrice Endret 16. mai 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Greitt, så legger vi på en til da Men kan dere hjelpe meg? Har bare arvet dresser fra mine litt større brødre, så alt blir litt stort til meg, type posete. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Hadde heller lagt 3k++ i en dress, for da er du i en prisklasse som har en del alternativer (Tiger of Sweden, J. Lindeberg, Bruuns Bazaar, Frislid osv.). Du kan jo også sjekke ut House of Singles dersom du bor i Oslo-området. Endret 16. mai 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 HEI hvor kan jeg finne et meget stort sortiment av aldeles utsøkte hatter og hodeplagg? Lenke til kommentar
DBM Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Har en venninne som vil ha kommentarer på denne kjolen, og som ikke vil spørre selv. Min mening er at det sorte beltet, "som ikke er et belte, men strikk", kræsjer med den i farger Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Strikken var ihvertfall et heftig blikkfang, og jeg lurer på om det ikke hadde sett bedre ut uten. Så fremst man ikke ønsker å vise fram sin smale midje da. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hadde fungert bedre om strikken hadde hatt farge. Rødt, kongeblått e.l., eventuelt en dus pastellfarge. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Synes kjolen til venstre ser bra ut med den sorte strikken fordi den har en del gråtoner i seg. Strikken på kjolen til høyre kunne godt hatt en friskere farge, som lokeland sier. Ellers synes jeg begge kjolene ser bra ut. Endret 16. mai 2011 av Winston Wolf Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 HEI hvor kan jeg finne et meget stort sortiment av aldeles utsøkte hatter og hodeplagg? http://www.hattebutikken.no/ http://madasahatter.no/ Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Gratulerer med dagen gutter og jenter! Mvh en drita faen uten lommebok, og med ødelagt høyrehånd, grunnet ublidt møte med brostein. 1 Lenke til kommentar
Nash Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 uten lommebok Mistet min på Tryvann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå