Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tar drem denne igjen :)

Jeg har tenkt til å ha på meg en V-gense med skjorte og slips. Usikker på fargene. Jeg har egentlig lyst til å ha strikket slips :p

Funker dette? :)

Jeg ville nok hatt en jakke i tillegg. Personlig syns jeg ikke det blir "pent" nok med bare v-genser og slips.

jakke , som i blazer?

Og går det bra med en chinos til?

Håper jeg ikke er masete. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Æsj, jeg har ikke skikkelig 17.mai-antrekk. Konfirmasjonsdressen? Tja, nja, nei.

Har vurdert hvit pique, blå shorts og ei 17.mai-sløyfe eller noe, men ellers er jeg mer fristet til å holde meg innendørs. :hrm:

Lenke til kommentar

Venter nervøst på at dressen min skal komme, men sporingen er ikke spesielt oppdatert. Står fortsatt at den er i Arendal, ble postlagt på fredag etter fristen, men de kjører jo på lørdager.

Alternativt må jeg hive på meg noen pene bukser, pensko, en skjorte og slips/sløyfe, og så skal jeg vurdere å ta på meg en beige blazer jeg har hengende. Har aldri brukt den, merkelapper er fortsatt på, men burde tatt den litt inn i ermene, noe som er altfor sent å gjøre nå. :/

Og enig med Pat, eventuelt minus genseren hvis du heller vil det. Hadde vært et fint antrekk det.

Lenke til kommentar

Mitt antrekk blir i hvert fall kjipt. Fikk ikke tak i dress i tide til 17. Mai ettersom Frislid måtte ha to uker til å sy ny dress i min størrelse, og jeg fant ikke noe annet heller. Blir sikkert til at jeg går med en beige chino, svart dressjakke fra konfirmasjonen, som jeg ikke liker, skjorte, slips og et eller annet på beina. Har ikke fått tid til å kjøpe inn nye sko heller, så alternativene er enten et par som er litt for små, eller et par som er litt for store. Utenom det har jeg gnagsår, så jeg klarer så vidt å bevege meg. Kanskje jeg bør amputere.

Lenke til kommentar

Amputere høres ikke så dumt ut :p

Men du har ikke noen såler du kan legge i skoene?

Jeg har jo faktisk ett par dresser, kanskje jeg skal gå for en annen.

Har flere som er arvet etter bestefar som ikke er prøvd på en stund, så må vel sjekke det i førsteomgang.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...